+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

#HakerskiKwadrans odcinek 55

OBEJRZYJ VIDEO

Jak dobrze zorganizować konkurs?

Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości

#HakerskiKwadrans

#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Obejrzyj nagranie 55 odcinka – jak dobrze zorganizować konkurs

Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.

 

#HakerskiKwadrans odcinek 55

Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka

Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00

#HakerskiKwadrans odcinek 55

#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Podsumowanie najważniejszych informacji

Jak dobrze zorganizować konkurs?

Konkursy są fantastyczne, jeżeli chodzi o budowanie świadomości marki i nagradzanie lojalności swojej społeczności. Warto je organizować, ale trzeba robić to rozsądnie.

  • Przy organizacji konkursów najważniejsza jest znajomość grupy docelowej, badanie rynku oraz dopasowanie nagrody do grupy docelowej. Chcesz przecież, żeby konkurs przyniósł Ci wymierne efekty, ale też chcesz przyciągać swoją grupę docelową. Gdy nagroda jest do niej dopasowana, organizacja konkursu jest łatwiejsza, przyjemniejsza i skuteczniejsza. Nie zalewa Cię fala komentarzy od osób, które kompletnie nie są zainteresowane Twoimi produktami czy usługami, a jedynie zdobyciem darmowego produktu.
    Jeśli nie chcesz przyciągać łowców konkursów, nie decyduj się na wyłanianie zwycięzcy na podstawie największej ilości like’ów
    czy komentarzy. Moim zdaniem taki wybór jest niesprawiedliwy, bo odbiera szansę na wygraną osobom nieśmiałym, introwertycznym oraz tym, które nie chcą prosić swoich znajomych o like’i pod ich postami.
  • Nigdy nie wyłaniaj zwycięzcy drogą losową – to najgorsze co możesz zrobić, bo podpadasz wtedy pod szereg przepisów, które przyprawią Cię
    o ból głowy. Zapoznaj się z ustawą o grach losowych i na tej podstawie opracuj zasady w swoim konkursie, bo nieznajomość prawa nie zwalnia
    z jego przestrzegania.
  • Zapoznaj się również z zasadami Facebooka związanymi z organizacją konkursu, jeśli właśnie tam go organizujesz. Przeczytaj dokładnie
    co można, czego nie wolno, bo jeden źle opisany konkurs (np. z powodu braku regulaminu) sprawia, że Facebook może zamknąć Twój fanpage, jako że jest to wbrew jego zasadom.
    Zgodnie z zasadami Facebooka, w konkursach nie można wymagać udostępnienia postu na tablicy prywatnej, dodawania like’ów do postu, fanpage’a czy oznaczania znajomych. Mimo wszystko takie konkursy cały czas pojawiają się i chociaż grozi to zamknięciem fanpage’a, są one skuteczne. Ja jednak polecam Ci nie kopiować bezmyślnie takich rozwiązań, tylko opracować swoją strategię i wdrożyć ją tak, aby konkurencji opadła szczęka 😊
  • Jeśli chodzi o aspekty prawne: musisz opracować regulamin konkursu, a co więcej, żeby wyłonić zwycięzcę, musisz przestrzegać przepisów związanych z RODO i przetwarzaniem danych.
    Uwzględnij to w regulaminie swojego konkursu.
  • Pamiętaj, że konkursy trzeba promować, mówić o nich, inaczej ludzie nie będą wiedzieli, że mają wziąć w nim udział.
  • Zdecyduj, w jakim medium odbywał się będzie konkurs, czy będzie to Facebook, Instagram, Twój blog, czy wybierzesz jedno miejsce,
    a w pozostałych będziesz tylko informowała o konkursie.

Czy e-book jest Ci potrzebny?

Jeżeli wciąż zastanawiasz się, czy e-book jest Ci potrzebny, czy to jest dobry pomysł, zwróć uwagę na to, że możesz go wykorzystać na bardzo wiele sposobów.

  • E-booki są fantastycznym rozwiązaniem dla branż sezonowych, na miesiące, gdy wpływów jest mniej – możesz wtedy traktować go jak pracownika, który będzie pracował na Ciebie i zapewniał pokrycie Twoich kosztów stałych.
  • E-book jest fantastyczny również dla czytelnika, klienta, który potrzebuje Twojej konsultacji, Twojej wiedzy i może otrzymać je od razu, za ułamek ceny, którą trzeba zapłacić na indywidualnych konsultacjach.

Obejrzyj i przeczytaj inne posty z serii o e-bookach

Artykuł 1

Jak napisać i wypromować e-booka – przejdź tutaj

Artykuł 2

Jak wygląda proces powstawania e-booka – przejdź tutaj

Artykuł 3

Ile e-book powinien mieć stron i jak go wycenić – przejdź tutaj

Artykuł 4

Jak zaplanować okładkę e-booka? Jak stworzyć plan promocji e-booka – przejdź tutaj

Sukces to nawyk + kurs email 10 dni

WIDEBOOK + BONUSY

PAKIET PRZEDSPRZEDAŻY WIDEOBOOKA:
+ Brand Bootcamp 30 Dni Rolek (wartość 295zł)
+ Kurs Automatyzacji na Instagramie (wartość 350zł)
+ WARSZTATY LIVE Tworzenie karuzeli na Instagram w Canva + NAGRANIE (wartość 995zł)
+ BONUS: HACKBOOK STRONY LĄDOWANIA (do pobrania od razu po zakupie)

TERMIN WARSZTATÓW: 29/10 godz 21
LIMIT miejsc 100 osób
WIDEOBOOK jest teraz w przedsprzedaży – oznacza to, że otrzymasz plik do pobrania w późniejszym terminie.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach Dołącz do grupy
Share This