#HakerskiKwadrans
OBEJRZYJ VIDEOVisual Branding – 3 częste mity
Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości
#HakerskiKwadrans
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Obejrzyj nagranie – 3 mity Visual Branding
Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.
#HakerskiKwadrans
Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka
Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00
#HakerskiKwadrans
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Podsumowanie najważniejszych informacji
Visual Branding - 3 częste mity
Dlaczego Visual Branding?
Poznaj 3 pytania, nad którymi rozmyślają właścicielki małych, początkujących marek. Choć tak naprawdę w ogóle nie powinny się nad tym zastanawiać, tylko zacząć najlepiej jak potrafią.
Visual Branding to koncept który słyszymy zwykle w stosunku do dużych marek. Gdy mała marka słyszy o czymś takim jak Visual Branding czy koncept kampanii, to myśli sobie – ale przecież ja nie będę miała bilboardow, nie bede miała reklamy w TV, czy radio – to nie ten etap, więc jest mi to niepotrzebne. Ale tak naprawdę każda z nas chce mieć markę, z której jest dumna. Która jest elegancka, kobieca pokazuje nasz styl, daje nam satysfakcję.
Wtedy zazwyczaj pojawiają się te pytania:
- Czy visual branding jest za drogi dla małej marki?
- Czy opłaca się początkującym osobom pakować w to? Czy warto poświęcać temu czas, bo to przecież ogrom pracy i energii?
- Czy da się to zrobić samemu, czy wyjdzie jak na kolanie?
Wiele z tych osób zaczyna od logo. Zamawia je u graficzki albo robi je samodzielnie. To akurat nie zawsze jest dobrym pomysłem, dlatego, jeśli nie stać Cię na profesjonalne logo zaprojektowane przez graficzkę czy agencję, skorzystaj z gotowego szablonu (np. W Canvie czy na Etny) i dostosuj go do swojej marki. Może nie podbijesz świata tym logo, ale będzie ono poprawne. Jest to dobra i ekonomiczna opcja na start dla młodych, początkujących przedsiębiorców.
Musisz zdawać sobie sprawę z tego, że każda marka z każdą kolejną klientką, promocją, ofertą ewoluuje. Nie przejmuj się, że Twoja marka dziś wygląda jak taka mała gąsienica. Ona jest po prostu na etapie budowania swojego kokonu, z którego wyłoni się przepiękny motyl.
Nie czekaj na moment, w którym będziesz mogła zaprezentować piękną markę, bo może okazać się, że zaczęłaś za późno. Bardzo często zaczynamy jako te małe, brzydkie gąsienice i po 5 latach łapiemy się za głowę myśląc „jaka to była prowizorka”. Ale jeśli wtedy znaleźli się klienci, to znaczy, że to był dobry moment, by zacząć.
Dlaczego Visual Branding jest taki ważny?
Visual branding to przekazanie esencji Twojej marki w sposób wizualny tak, żeby było widać od razu, czego można się u Ciebie spodziewać. Masz ułamek sekundy, aby pozyskać uwagę odbiorcy albo bezpowrotnie wtopić się w tłum.
Wizualny aspekt to jest to, co przyciągnie uwagę odbiorcy i zatrzyma go na dłużej. Ten pierwszy element, który sprawia, że później będziesz mogła pokazać całą głębię swojej marki.
Visual branding może wydawać się powierzchowny, ale ma ogromne zadanie – nikt nie odkryje głębi, jeżeli nie przyciągniemy tym, co jest na wierzchu.
Visual branding to nie tylko logo, ale przede wszystkim sposób prezentacji produktu. Wszystko, co sprzedajesz jest produktem – Twoja wiedza, konsultacja, kurs online, lekcja z Tobą, ebook, warsztaty, program grupowy, mastermind czy webinar. Zadbaj o jego oprawę tak, abyś miała szansę na pokazanie głębi swojej marki.
Przykłady Visual branding dla różnych marek zobaczysz na nagraniu video Hakerskiego Kwadransu.
9 powodów, dla których warto stworzyć wizualny koncept kampani
1. Aby wyróżnić markę.
2. Aby pozyskać uwagę i wyróżnić się z tłumu.
3. Aby zachwycić klientów.
4. Aby podnieść ceny i podkreślić jakość – szczególnie gdy zaczynałaś nieśmiało, skromnie i miałaś mocno zaniżone ceny.
5. Aby zachować klientów.
6. Aby realizować misję marki.
7. Aby pokazać styl marki
8. Aby budować świadomość marki
9. Aby zwiększyć sprzedaż.
Każda osoba, która powoli zacznie wprowadzać zmiany w swojej identyfikacji wizualnej i dbać o to, żeby trafiać do klienta ze swoją misją, wizją, wartościami – od razu zobaczy efekty.
Ogromne znaczenie ma sposób, w jaki prezentujesz swoją ofertę. Dzięki temu wydobywasz całą esencję swojej marki i widać jak na dłoni twoją wartość. A to jest bezcenne.
Dołącz do AUTHORITY EDGE
Zbuduj markę i ofertę premium
Authority Edge to metoda dla ambitnych kobiet, które chcą szybko i skutecznie zbudować swoją markę, stworzyć kurs online i zdobyć pozycję eksperta w swojej branży.
Dzięki strategicznemu podejściu, precyzyjnym działaniom i innowacyjnym technikom marketingowym zyskasz przewagę, która pozwoli Ci wyróżnić się i przyciągnąć idealnych klientów.
Umów się na darmową rozmowę, aby aplikować do programu.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach