+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

Strategia Visual Branding na Instagramie

Tu kiedyś będzie fajny opis, ale na razie – mamy prowizorkę, bo jeszcze się nie przyzwyczaiłam do nowego schematu. Milion ekspertów ma pewnie lepszy sposób – ale mój, ten, który działa – to po prostu zacząć.

Jak wygląda na razie moja strategia minimalnej edycji – usuń szumy, usuń ee yy, dodaj napisy, dodaj okładkę, wrzuć na YouTube.

A teraz do tematu: co to jest VISUAL BRANDING? To pochodna identyfikacji marki, ale nie jest to ani logo, ani znak wodny, ale to, co z Twoją marką nam się kojarzy – pewien styl, rodzaj ekspresji, coś, co sprawia, że rozpoznajemy Ciebie lub Twoją markę, nawet gdy „ubierzesz” coś inaczej.

Na Instagramie Twój feed jest takim miejscem, które możesz zaplanować, aby wyglądał jak portfolio. Dla osób, które próbują czytać opis, zamiast wysłuchać odcinka, mam nie ciekawe wieści – ten opis nie jest podsumowaniem odcinka a jednak trochę jest;)

Obserwuj mnie na Instagramie, też Hakerki Sukcesu;) bo tam wrzucam na story bardzo spontanicznie wartościowe wskazówki porady. To jedna z moich strategii, może opowiem o niej w kolejnym odcinku, jeśli Cię zaciekawi? Bo ja potrzebuję balansu pomiędzy strategią i spontanicznością.

Podsumowanie: zaplanuj feed, aby na pierwszy rzut oka było widać, czym się zajmujesz i z kim pracujesz.

Użyj metody Visual Branding 6x, aby maksymalnie wykorzystać potencjał instagrama przy minimalnym nakładzie czasu.

I pamiętaj, aby pobrać planer, dopóki jest dostępny.

Sukces to nawyk + kurs email 10 dni

Dołącz do programu HAKERKI PRO na rok i zgarnij kurs Growth Hacking Framework wart 697 zł

Dołącz do programu w którym co miesiąc otrzymujesz nowy schemat strategii promocji, plan treści, instrukcje techniczne i szablony, aby przejść od prokrastynacji do implementacji.

TERAZ w pakiecie rocznym otrzymasz kurs Growth Hacking Framework o wartości 697 zł.

Odblokuj poziom PRO swojej marki online.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach Dołącz do grupy
Share This