Co wybrać - profil, fanpage czy grupa na FB?
OBEJRZYJ VIDEOGdzie najlepiej rozwijać swój biznes?
CZY TRZEBA BYĆ WSZĘDZIE?
Gdzie warto być na Facebooku? Jaka forma kontaktu będzie lepsza dla Twojego biznesu?
Weź pod uwagę cel, jaki chcesz osiągnąć poprzez swoje działania, a następnie… skoncentruj się na nim.
Zarówno na Twoim profilu prywatnym, fanpage i grupie na Facebooku, możesz pokazać swój biznes i budować markę. Każde z tych miejsc ma swoje możliwości, ale i ograniczenia o których warto pamiętać (i ich przestrzegać 😉 ). Obejrzyj video, by dowiedzieć się o plusach i minusach tych trzech możliwości.
#HakerkiSukcesu: Gdzie warto być na Facebooku?
Najważniejsze tematy w video
3:12 Czego unikać na swoim profilu prywatnym?
6:00 O czym pamiętać prowadząc fanpage?
9:30 Dlaczego warto mieć fanpage?
12:00 Jak ocenić czy potrzebna Ci jest grupa?
16:06 Dlaczego warto jest określić cel grupy?
21:00 Jak sprawić, by posty na grupie były bardziej widoczne?
24:45 Pytanie: Co z postami promocyjnymi? Czy opłaca się brać w nich udział?
25:23 Pytanie : Ile osób widzi wydarzenie na FP?
29:25 Zaproszenie na webinar „Growth planner” 4 październik, godzina 21:00
31:16 Gdzie robić live – fanpage czy grupa?
33:00 Pytanie: Kiedy nie warto zakładać grupy?
Określ sobie jasny cel
rozwijaj swój biznes strategicznie i z wdziękiemCo jest skuteczniejsze dla Twojego biznesu? Profil, fanpage czy grupa?
Każde z tych miejsc jest dobre, by rozwijać Twój biznes i markę. Masz różne możliwości, ale i ograniczenia. Najważniejszy jest jednak cel, jaki chcesz osiągnąć. Określ, co jest dla Ciebie najważniejsze. Weź pod uwagę swoje zasoby, czas i pomysł.
Profil prywatny
Profil prywatny to dobre miejsce, by pokazać Twoją markę – możesz udostępniać posty ze swojego fanpage, pokazywać kulisy, dzielić się Twoimi wskazówkami. Pamiętaj jednak o tym, że na profilu prywatnym nie możesz sprzedawać (regulamin Facebooka).
Możesz publikować informacje na swoim profilu, jednak warto też pomyśleć o promocji. Do niej będzie Ci potrzebny fanpage.
Fanpage
Dużą „przewagą” posiadania fanpage są reklamy. Za ich pomocą możesz docierać do nowych osób, jak i przypominać się swojej społeczności. Dodatkowo możesz stworzyć grupy odbiorców i do nich ponownie skierować swoją ofertę (np. grupa osób, które obejrzały video). Takiej opcji nie da Ci profil osobisty. Na swoim fanpage możesz także wykorzystać różne rodzaje postów – wykorzystaj je, by w ciekawy sposób pokazać swoją markę i zrealizować cele.
Grupa
Grupa na Facebooku jest dobrym miejscem, by budować swoją społeczność. Zwłaszcza w grupach zamkniętych panuje bardziej kameralna atmosfera. Grupa może także świetnie sprawdzić się jako miejsce do organizowania wyzwań, podczas których będziesz dzielić się wiedzą.
Bardzo ważne jest, by jasno określić cel grupy. Dodatkowo weź pod uwagę to, czy masz czas i pomysł na jej prowadzenie
WIDEBOOK + BONUSY
PAKIET PRZEDSPRZEDAŻY WIDEOBOOKA:
+ Brand Bootcamp 30 Dni Rolek (wartość 295zł)
+ Kurs Automatyzacji na Instagramie (wartość 350zł)
+ WARSZTATY LIVE Tworzenie karuzeli na Instagram w Canva + NAGRANIE (wartość 995zł)
+ BONUS: HACKBOOK STRONY LĄDOWANIA (do pobrania od razu po zakupie)
TERMIN WARSZTATÓW: 29/10 godz 21
LIMIT miejsc 100 osób
WIDEOBOOK jest teraz w przedsprzedaży – oznacza to, że otrzymasz plik do pobrania w późniejszym terminie.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach