+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

Co wybrać - profil, fanpage czy grupa na FB?

OBEJRZYJ VIDEO

Gdzie najlepiej rozwijać swój biznes?

CZY TRZEBA BYĆ WSZĘDZIE?

Gdzie warto być na Facebooku? Jaka forma kontaktu będzie lepsza dla Twojego biznesu?

Weź pod uwagę cel, jaki chcesz osiągnąć poprzez swoje działania, a następnie… skoncentruj się na nim.

Zarówno na Twoim profilu prywatnym, fanpage i grupie na Facebooku, możesz pokazać swój biznes i budować markę. Każde z tych miejsc ma swoje możliwości, ale i ograniczenia o których warto pamiętać (i ich przestrzegać 😉 ). Obejrzyj video, by dowiedzieć się o plusach i minusach tych trzech możliwości.

#HakerkiSukcesu: Gdzie warto być na Facebooku?

Najważniejsze tematy w video

3:12 Czego unikać na swoim profilu prywatnym?

6:00 O czym pamiętać prowadząc fanpage?

9:30 Dlaczego warto mieć fanpage?

12:00 Jak ocenić czy potrzebna Ci jest grupa?

16:06 Dlaczego warto jest określić cel grupy?

21:00 Jak sprawić, by posty na grupie były bardziej widoczne?

24:45 Pytanie: Co z postami promocyjnymi? Czy opłaca się brać w nich udział?

25:23 Pytanie : Ile osób widzi wydarzenie na FP?

29:25 Zaproszenie na webinar „Growth planner” 4 październik, godzina 21:00

31:16 Gdzie robić live – fanpage czy grupa?

33:00 Pytanie: Kiedy nie warto zakładać grupy?

Określ sobie jasny cel

rozwijaj swój biznes strategicznie i z wdziękiem

Co jest skuteczniejsze dla Twojego biznesu? Profil, fanpage czy grupa?

Każde z tych miejsc jest dobre, by rozwijać Twój biznes i markę. Masz różne możliwości, ale i ograniczenia. Najważniejszy jest jednak cel, jaki chcesz osiągnąć. Określ, co jest dla Ciebie najważniejsze. Weź pod uwagę swoje zasoby, czas i pomysł.

Profil prywatny

Profil prywatny to dobre miejsce, by pokazać Twoją markę – możesz udostępniać posty ze swojego fanpage, pokazywać kulisy, dzielić się Twoimi wskazówkami. Pamiętaj jednak o tym, że na profilu prywatnym nie możesz sprzedawać (regulamin Facebooka).

Możesz publikować informacje na swoim profilu, jednak warto też pomyśleć o promocji. Do niej będzie Ci potrzebny fanpage.

 

Fanpage

Dużą „przewagą” posiadania fanpage są reklamy. Za ich pomocą możesz docierać do nowych osób, jak i przypominać się swojej społeczności. Dodatkowo możesz stworzyć grupy odbiorców i do nich ponownie skierować swoją ofertę (np. grupa osób, które obejrzały video). Takiej opcji nie da Ci profil osobisty. Na swoim fanpage możesz także wykorzystać różne rodzaje postów – wykorzystaj je, by w ciekawy sposób pokazać swoją markę i zrealizować cele.

Grupa

Grupa na Facebooku jest dobrym miejscem, by budować swoją społeczność. Zwłaszcza w grupach zamkniętych panuje bardziej kameralna atmosfera. Grupa może także świetnie sprawdzić się jako miejsce do organizowania wyzwań, podczas których będziesz dzielić się wiedzą.

Bardzo ważne jest, by jasno określić cel grupy. Dodatkowo weź pod uwagę to, czy masz czas i pomysł na jej prowadzenie

Sukces to nawyk + kurs email 10 dni

Dołącz do programu HAKERKI PRO na rok i zgarnij kurs Growth Hacking Framework wart 697 zł

Dołącz do programu w którym co miesiąc otrzymujesz nowy schemat strategii promocji, plan treści, instrukcje techniczne i szablony, aby przejść od prokrastynacji do implementacji.

TERAZ w pakiecie rocznym otrzymasz kurs Growth Hacking Framework o wartości 697 zł.

Odblokuj poziom PRO swojej marki online.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach Dołącz do grupy
Share This