Jak zbudować autentyczną markę dzięki metodom storytellingu
Pobierz pierwszy rozdział eBooka Brand Storytelling
AUTENTYCZNA MARKA OSOBISTA
Jak zbudować wciągającą Brand Story?
Przeczytaj post blogowy. Pobierz pierwszy rozdział eBooka Brand Storytelling i skorzystaj z diagramu strategii, aby zbudować zaangażowaną społeczność wokół marki.
Dołącz do BOOTCAMPU ELITE 2025
Stwórz dochodowy kurs i zachwyć marką online
Bootcamp ELITE to kompleksowy, ekskluzywny program w którym pokazuję krok po kroku od czego zacząć i jak skalować biznes online dzięki strategii storytellingu i automatyzacjom.
Każdy tydzień to solidna dawka strategii, wsparcia i inspiracji,
abyś każdą taktykę szybko wprowadzała w życie.
WIDEOBOOK jest teraz w przedsprzedaży – oznacza to, że otrzymasz plik do pobrania w późniejszym terminie.
Nie wiesz o czym pisać?
A wyobraź sobie, że cichutko chowasz się w kąciku, pijąc wodę z plastikowego kubka (to było w czasach, gdy nie mieliśmy świadomości, a jednorazowe kubki wydawały się higienicznym rozwiązaniem) wdzięczna, że event, który pomogłaś zorganizować przeszedł wszelkie wyobrażenia. Jesteś wdzięczna, że wszystko idzie jak z płatka po setkach drobnych katastrof w pigułce i dociera do Ciebie powoli, że klient znowu zarobi ponad pół miliona funtów. Jesteś z Polski, więc przeliczasz sobie cicho w głowie nadal na złotówki i nie mieści Ci się w głowie, że naprawdę organizujesz kampanie, na których ludzie zarabiają miliony.
A jeszcze rok temu, gdy byłaś w parku z dziećmi szczęśliwa, że zdobyłaś klienta na usługę za 500 funtów miesięcznie dostałaś telefon, że niestety, ale w międzyczasie – pomiędzy wczoraj, gdy byłaś w biurze otrzymując zapewnienia, że chcą twój najwyższy pakiet i żeby wysłać pierwszą fakturę i zapłacą z góry – a dziś, gdy spędziłaś cały dzień opracowując dla nich materiały…się rozmyślili.
Zdecydowali się współpracować z panem w garniturze, który omawiając swój zestaw usług użył PowerPointa. I na koniec pada pytanie, czy Ty – osoba, która sprawiła, że ich strona jest na pierwszej stronie Google, dzięki nowoczesnym technikom SEO, osoba, która zaprojektowała grafiki i stworzyła copy, dzięki którym wygrali przetargi – i kod – tak custom css – dla strony – pada pytanie, czy być może znasz albo umiałabyś się nauczyć obsługiwać PowerPointa.
Nie wiesz, co powiedzieć?
To wyobraź sobie, że gdy Ty, popijasz wodę z plastikowego kubka, którego starasz się nie zgnieść z nerwów, że przedwcześnie odetchnęłaś z ulgą.. podchodzi do Ciebie jeden z VIPów, osób zaproszonych dla dodania prestiżu do eventu… i zaczynacie rozmawiać, i wymyka Ci się, że tak, po evencie lecisz do domu, do dzieci, przeczytać im bajkę i utulić je do snu a potem masz rozmowę z klientką z Tokio.
I od jednej kwestii do drugiej okazuje się, że zostajesz zaproszona, aby wygłosić prelekcję dla organizacji zrzeszających brytyjskich przedsiębiorców na temat eksportu usług. I czerwienisz się lekko zażenowana, i próbujesz sprostować, że Ty…nie jesteś żadnym ekspertem od eksportu. Że… tak właściwie, to… pracujesz wieczorami, bo wtedy dzieci śpią, a nie chciałaś ich posyłać do żłobka. I spotykasz się ze stalowym spojrzeniem osoby, która Ci uświadamia, że jeśli masz klientów z Australii, Malezji, Japonii i obu wybrzeży USA to to jest eksport usług. I że jeśli pracujesz przy kampanii wprowadzającej nową usługę na rynek australijski, która spina kontynent, to nie jesteś mały pikuś i osoby dekady starsze od Ciebie chciałyby się dowiedzieć.. Jak tego dokonałaś. Jak znajdujesz klientów. Od czego zaczęłaś.
I wyobraź sobie, że przemawiasz na Uniwersytecie w Manchesterze,przed gronem przedsiębiorców, a na tym samym evencie przemawia CEO ogromnej firmy, która wyprodukowała Twoją drukarkę. I nadal mimo to, czujesz się jak pikuś, bo wiesz, że po powrocie do domu, zdejmiesz szpilki i na kolanach będziesz szukać chomika synka pod sofą. Chomika, który nawet nie jest żywy, jest zabawką, bez której nie zasypia, ale którą zawsze w interesujący sposób gubi.
A potem wstajesz, otrzepujesz kolana, kładziesz dzieci spać i siadasz do laptopa, aby pomagać innym budować imperium. Bo nie ważne, że Ty nadal nie “czujesz” się wystarczająco ekspertem, bo ktoś inny ma “prawdziwe” biuro, “prawdziwy” biznes – to, co robisz jest ważne, dlatego, że wiesz, że jeśli Ty będziesz chować się w kącie, to nikt się nie dowie, że naprawdę można zbudować globalną markę nie rezygnując z własnych priorytetów.
Pierwszy etap budowania marki osobistej to podjęcie decyzji, że przestaniesz grać drugoplanową rolę we własnym życiu.
Chcesz poznać mój sekret?
Pobierz pierwszy rozdział nowego eBooka o storytellingu i skorzystaj z diagramu strategii, który stawia na głowie takie pojęcia jak “grupa docelowa” i metody budowania społeczności wokół Twojej marki.
Pobierz rozdział eBooka Brand Storytelling
Pobierz darmowy rozdział eBooka Brand Storytelling, zapoznaj się ze spisem treści oraz z diagramem budowania komunikacji marki w mediach społecznościowych.
EBook Brand Storytelling. Zachwyć swoją marką
EBook Brand Storytelling powstał, bo ciągle dostawałam pytania, jak pisać, tak jak ja.
Jak tworzyć markę, która jest autentyczna ale odnosi zawrotne sukcesy.
Napisałam tego eBooka, aby każdy mógł tego dokonać – bo dużo łatwiej jest upiec ciasto, gdy masz przepis.
Jeśli chcesz zaintrygować i pozyskać klientów online – łap zniżkę na pakiet obu części podręcznika o storytellingu.
Podejmij decyzję, zanim przepadnie zniżka, bo szkoda by było, gdybyś przegapiła.
Zniżka na pakiet 2 eBooków + sesja do 7 października
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach