Jak wybrać temat kursu online?
OBEJRZYJ VIDEOJaki związek z tematem kursu ma pizza i ośmiornica?
PIZZA CZY OŚMIORNICA?
Kurs online musi rozwiązywać problem klienta.
Za Twój kurs online, nie musisz wygrać Nagrody Nobla. Skoncentruj się na klientach i ich frustracjach. Stwórz kurs online, który będzie dla niego pomocny.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, czym kierować się przy wyborze tematu kursu online – obejrzyj wideo.
#HakerkiSukcesu: Jak wybrać temat kursu online?
Zapraszam Cię na #HakerskiKwadrans
Zapraszam Cię na #HakerskiKwadrans – krótkie szkolenia na żywo, które odbywają się w środy o godzinie 13:00 na fanpage Hakerki Sukcesu. Pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Polub mój fanpage, aby nie przegapić.
Swoim kursem online nie musisz
rozwiązywać wszystkich problemów świata.Jak wybrać temat kursu online, czyli pizza czy ośmiornica?
Przy tworzeniu kursu online, wydaje nam się że musi on być na temat, którego jeszcze nie ma na rynku. Musi być zupełnie inny i unikalny.
Zwróć jednak uwagę na to, co się świetnie sprzedaje i czego potrzebują Twoi klienci. Czy wybierając obiad w zwykły dzień – decydujesz się na ośmiornicę? Czy może jest to pizza?
Wskazówka 1: Zdecyduj do kogo kierujesz swój kurs online i uwzględnij potrzeby klienta.
Pomyśl, z czym zmagają się Twoi klienci, jaki problem chcą rozwiązać. Twój kurs będzie rozwiązaniem na konkretny problem klienta, pozwoli spełnić jego marzenia, zrealizować plany. Wybierając temat, uwzględnij to, co jest faktycznie potrzebne Twojemu klientowi.
Wskazówka 2: Zastanów się jakie frustracje mają Twoi klienci i z czym walczą każdego dnia.
W swoim kursie online, nie musisz poruszać wszystkich zagadnień i dzielić się całym Twoim doświadczeniem i wiedzą. Możesz stworzyć kurs online, który będzie rozwiązywał jeden, konkretny problem klienta. Pozwoli mu pozbyć się jednej frustracji, tak jak pizza 😉
Wskazówka 3: Twój kurs online może rozwiązywać jeden konkretny problem klienta.
Dołącz do kursu Visual Branding za 0zł
7 DNI VISUAL BRANDING
Visual Branding to skomplikowany i zaawansowany proces, za który wielkie marki płacą setki tysięcy lub nawet miliony. Koncept kampanii może wprowadzić markę z hukiem na nowy rynek … lub ją bezpowrotnie pogrążyć.
Dlatego pokażę Ci w tym kursie, jak stworzyć w 7 krokach spójny koncept Twojej kampanii promocyjnej – nawet, jeżeli już trochę działasz na rynku lub dopiero zaczynasz.
ZAPISZ SIĘ NA HAKERSKI NEWSLETTER I ODBIERZ PREZENT: KURS 7 DNI e-mail „VISUAL BRANDING” o wartości 97zł