+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

Jak stworzyć znaną markę online?

PRZECZYTAJ POST

Od czego zacząć?

CZY ZNASZ MARZENIA SWOICH KLIENTÓW?

Strategia marki powinna skupić się na inspiracji Twoich klientów, żeby spełnili własne marzenia.

Twoja marka to obietnica.

Skoncentruj się na swoich klientach. Poznaj ich marzenia, a następnie zaproponuj rozwiązanie. Twoja marka to nie logo. To zbyt mało, aby zbudować silną, rozpoznawalną markę.
Przeczytaj wpis i skoncentruj się na 3 fundamentach, od których warto zacząć. We wpisie znajdziesz także odnośniki do moich innych artykułów o marce.

#HakerkiSukcesu: Jak zbudować markę online?

Sukces to nawyk + kurs email 10 dni

Dołącz do Brand Bootcamp 30 dni Rolek

Chcesz rozhulać markę online rolkami?
Wykorzystaj potencjał wideo, aby zwiększyć 10x zaangażowanie, zasięgi i zyski!

WYZWANIE 30 DNI ROLEK:
✅Funkcje Instagram Reels
✅Szablony rolek do promocji marki
✅Schematy rolek sprzedażowych
✅Schematy rolek edukacyjnych
✅Aplikacje i narzędzia

Bootcamp trwa 30 dni i odbywa się na specjalnym koncie na Instagramie tylko dla kursantek.

Marka to emocje jakie wzbudzasz

To jaka jesteś, wystarczy aby stworzyć świetną markę!

Jak stworzyć znaną markę online? 3 fundamenty, od których warto zacząć

1. Twoja wiedza, pasja, autentyczność to podstawa Twojej marki

Nie trać czasu i energii na czynności, które nie mają znaczenia (a i i tak ulegną zmianie;). Logo, kolory, fonty to tylko ekspresja Twojej marki. Identyfikacja wizualna to skrót myślowy, który zapada w pamięć. Fundamentem marki, są Twoje wartości, pasja i autentyczność. To jaka jesteś, wystarczy aby stworzyć świetną markę!

Marka to emocje jakie wzbudzasz, marka osobista stoi na twoich wartościach nie formacie logo (które nawet u dużych firm ewoluuje i się zmienia).
Nie zaczynaj marki od logo.
Określ, z czego chcesz być znana. Dlaczego powinniśmy słuchać właśnie Ciebie.

2. Skoncentruj się na swoich klientach
Poznaj dobrze swoich klientów. Jakie mają obawy? Jakie są ich frustracje? O czym marzą?
Twoja marka nie jest dla wszystkich. Zdefiniuj precyzyjnie swoją grupę docelową, aby docierać jeszcze skuteczniej do swoich klientów. Zaoferuj rozwiązania, które będą odpowiedzią na ich problemy i potrzeby.
Twoja marka ma być odpowiedzią na potrzeby klienta.

Określ, kim jesteś, co robisz, jaki problem klienta rozwiązujesz

 

3. Określ swój styl
Twoja marka powinna być spójna. Nie chodzi tylko o wizualną oprawę marki, ale także o styl, przesłanie, ton marki. Czy przeglądając Twoje profile w mediach społecznościowych możemy stwierdzić z pewnością, czym się zajmujesz? Czy takie same wartości, styl znajdziemy na Twojej stronie internetowej, blogu?
Pamiętaj żeby konsekwentnie kreować swój wizerunek. To ty wybierasz, jakie wartości sobą reprezentujesz, świadomie publikując wypowiedzi na ten temat.

 

BONUS: Jak stworzyć Moodboard

Przejdź do POSTA i daj znać, czy masz już stworzony moodboard swojej marki. Jeśli tak – podziel się w komentarzu.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach Dołącz do grupy
Share This