Jak stworzyć znaną markę online?
PRZECZYTAJ POSTOd czego zacząć?
CZY ZNASZ MARZENIA SWOICH KLIENTÓW?
Strategia marki powinna skupić się na inspiracji Twoich klientów, żeby spełnili własne marzenia.
Twoja marka to obietnica.
Skoncentruj się na swoich klientach. Poznaj ich marzenia, a następnie zaproponuj rozwiązanie. Twoja marka to nie logo. To zbyt mało, aby zbudować silną, rozpoznawalną markę.
Przeczytaj wpis i skoncentruj się na 3 fundamentach, od których warto zacząć. We wpisie znajdziesz także odnośniki do moich innych artykułów o marce.
#HakerkiSukcesu: Jak zbudować markę online?
Dołącz do BOOTCAMPU ELITE 2025
Stwórz dochodowy kurs i zachwyć marką online
Bootcamp ELITE to kompleksowy, ekskluzywny program w którym pokazuję krok po kroku od czego zacząć i jak skalować biznes online dzięki strategii storytellingu i automatyzacjom.
Każdy tydzień to solidna dawka strategii, wsparcia i inspiracji,
abyś każdą taktykę szybko wprowadzała w życie.
Marka to emocje jakie wzbudzasz
To jaka jesteś, wystarczy aby stworzyć świetną markę!Jak stworzyć znaną markę online? 3 fundamenty, od których warto zacząć
1. Twoja wiedza, pasja, autentyczność to podstawa Twojej marki
Nie trać czasu i energii na czynności, które nie mają znaczenia (a i i tak ulegną zmianie;). Logo, kolory, fonty to tylko ekspresja Twojej marki. Identyfikacja wizualna to skrót myślowy, który zapada w pamięć. Fundamentem marki, są Twoje wartości, pasja i autentyczność. To jaka jesteś, wystarczy aby stworzyć świetną markę!
Marka to emocje jakie wzbudzasz, marka osobista stoi na twoich wartościach nie formacie logo (które nawet u dużych firm ewoluuje i się zmienia).
Nie zaczynaj marki od logo.
Określ, z czego chcesz być znana. Dlaczego powinniśmy słuchać właśnie Ciebie.
Obejrzyj video: Czy zacząć markę od logo?
Przejdź do POSTA i obejrzyj video
2. Skoncentruj się na swoich klientach
Poznaj dobrze swoich klientów. Jakie mają obawy? Jakie są ich frustracje? O czym marzą?
Twoja marka nie jest dla wszystkich. Zdefiniuj precyzyjnie swoją grupę docelową, aby docierać jeszcze skuteczniej do swoich klientów. Zaoferuj rozwiązania, które będą odpowiedzią na ich problemy i potrzeby.
Twoja marka ma być odpowiedzią na potrzeby klienta.
Określ, kim jesteś, co robisz, jaki problem klienta rozwiązujesz
Obejrzyj video: Jak zachwycić marką online?
Przejdź do POSTA i obejrzyj video
3. Określ swój styl
Twoja marka powinna być spójna. Nie chodzi tylko o wizualną oprawę marki, ale także o styl, przesłanie, ton marki. Czy przeglądając Twoje profile w mediach społecznościowych możemy stwierdzić z pewnością, czym się zajmujesz? Czy takie same wartości, styl znajdziemy na Twojej stronie internetowej, blogu?
Pamiętaj żeby konsekwentnie kreować swój wizerunek. To ty wybierasz, jakie wartości sobą reprezentujesz, świadomie publikując wypowiedzi na ten temat.
BONUS: Jak stworzyć Moodboard
Przejdź do POSTA i daj znać, czy masz już stworzony moodboard swojej marki. Jeśli tak – podziel się w komentarzu.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach