POBIERZ BEZPŁATNY PDF PLANER KONCEPTU KAMPANII
Jak stworzyć skuteczny koncept kampanii promocyjnej w 7 krokach
CHECKLISTA
DLACZEGO POTRZEBUJESZ KONCEPTU KAMPANII?
- ABY WYRÓŻNIĆ MARKĘ
- ABY POZYSKAĆ UWAGĘ
- ABY ZACHWYCIĆ KLIENTÓW
- ABY PODNIEŚĆ CENY
I PODKREŚLIĆ JAKOŚĆ - ABY ZACHOWAĆ KLIENTÓW
- ABY REALIZOWAĆ MISJĘ MARKI
- ABY POKAZAĆ STYL MARKI
- ABY BUDOWAĆ ŚWIADOMOŚĆ MARKI
- ABY ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ
02
BRAND MAKEOVER
KROK 1: Temat Przewodni
KROK 2. Brand Promise
KROK 3: Brand Vision
KROK 4: Brand Voice
KROK 5: Brand Message
KROK 6. Brand Style
KROK 7. Brand Concept
03
PROGRAM MENTORINGOWY ELITE
Zyskujesz 90 dni dostępu do ekskluzywnego programu mentoringowego i szkoleń masterclass ELITE
(wartość 10 000zł)
01
DLACZEGO POTRZEBUJESZ KONCEPTU KAMPANII?
Koncept kampanii scala markę i ją przeobraża.
Dzięki skutecznej kampanii promocyjnej, możesz dotrzeć do nowej grupy odbiorców, wprowadzić nowy produkt na rynek i przeobrazić swoją markę.
Jeżeli „wyrosłaś” z tego, jak Twoja marka wygląda, jeżeli Twoje logo i paleta barw nie pasuje do nowego projektu… ale nie jesteś gotowa na zmianę dosłownie wszystkiego – stworzenie konceptu dla nowego produktu jest rozwiązaniem jednocześnie tańszym i skuteczniejszym.
Nie zmieniasz wszystkiego na raz, więc możesz wprowadzić zmiany szybciej.
Nie gubisz też dotychczasowych odbiorców – oni nadal widzą znajome elementy Twojej dotychczasowej marki, a jednocześnie możesz zachwycić nowym konceptem wizualnym, który komunikuje nowy kierunek i nowe projekty.
Ja tworzę osobny koncept do każdego produktu, dzięki temu każdy wyróżnia się wśród innych w branży ale też pośród moich ofert. Napisałam już ponad 12 eBooków i stworzyłam ponad 30 kursów i szkoleń. Gdyby każda strona sprzedażowa, grafika promocyjna i lead magnet wyglądały dokładnie tak samo… część osób miałaby poczucie, że „już to widziałam” lub ” już to mam”.
02
STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI
Kolejnym ważnym elementem jest strategia komunikacji marki. Ja przyjęłam strategię, że moje eBooki mają bardziej kolorową oprawę – bo są to produkty „lekkie”, łatwe w konsumpcji i dlatego w ich promocji i kreacji stawiam na frajdę i barwność.
Każdy eBook i szkolenie ma motyw przewodni i własny styl, który przekazuje wizualnie przesłanie marki, grupę docelową i koncept produktu.
Z kolei większe programy są bardziej intensywne i również bardziej ekskluzywne. Tworząc koncept marki dla kursów i programów stawiam na elementy wizualne, podkreślające ekskluzywność i premium experience. Nie tylko wizualnie wyglądają inaczej, ale ich ścieżka klienta również jest inna.
Moje mastermindy na Majorce oraz Program ELITE są tylko na zaproszenie, po rozmowie ze mną.
Przykładem jest tutaj mój kurs Success Funnels ELITE – nie możesz ot tak „kupić” go w sklepie. Po pierwsze to potężny, kompleksowy program – jedyny taki na rynku, jeżeli chodzi o dogłębne, a jednocześnie przejrzyste potraktowanie tematu skalowania marki online opartej na autentycznych wartościach.
Po drugie, to program, w którego skład wchodzi konsultacja ze mną – sesja Brand Audyt. Ponieważ ja się angażuję osobiście i jestem dostępna dla kursantek przez 3 miesiące trwania programu, chcę wiedzieć, że każda osoba wchodząca do programu ELITE również będzie zaangażowana.
Nie da się wciągnąć na siłę kogoś na ścieżkę sukcesu. Są osoby, które nie chcą skalować marki, nie chcą większych zasięgów, jest im dobrze, tam gdzie są. Ja chcę współpracować z osobami, które mają ambicje i ustawione priorytety – wiedzą, że czas jest cenny i że pracują i skalują po to, aby żyć według własnych priorytetów, tak jak chcą, nie tak jak muszą.
03
OD CZEGO ZACZĄĆ PLANOWANIE KAMPANII PROMOCYJNEJ?
Tworząc strategię komunikacji oraz kampanię dla produktu zaczynamy od wyznaczenia celu kampanii.
Celem kampanii może być po prostu zdobycie nowych klientów, wprowadzenie na rynek nowego produktu, lub oferty, którą chcesz wprowadzić na rynek ponownie.
Tworząc koncept od zera mamy czystą kartę, ale przy kolejnych edycjach możemy bazować na wnioskach z poprzednich kampanii. Daje to nam większą swobodę twórczą, ponieważ wiemy, co już się sprawdziło – i to zostawiamy, ale wiemy też, co można ulepszyć.
Kampania Brand Makeover ma zazwyczaj na celu pokazanie marki w nowym świetle i wypozycjonowania jej wśród odbiorców jako odpowiedź na ich palące problemy.
Aby skutecznie przeprowadzić kampanię, tworząc koncept zaczynam od tematu / motywu przewodniego, który będzie ewokował nowy kierunek i cel marki.
Każdy nowy koncept łączy się i wpisuje w całość marki, budując świadomość marki u nowych grup docelowych lub segmentów obecnych klientów.
Pobierz PDF z planerem konceptu kampanii i zaplanuj własną, skuteczną kampanię Brand Makeover dla swego kursu lub eBooka i pozwól, aby Twoja kampania ugruntowała Twój status eksperta w branży strategicznie i z wdziękiem.
Jeżeli potrzebujesz pomocy przy stworzeniu strategii promocji swojego kursu – albo pomocy przy jego stworzeniu – umów się na rozmowę wstępną i dołącz do Hakerek ELITE.
04
DO CZEGO POTRZEBNE SĄ CI ŚCIEŻKI KLIENTA I LEJKI SPRZEDAŻOWE?
Czy masz w domu lejek? Taki wiesz, do przelewania z jednego naczynia w drugie bez rozlewania? Kiedyś był w każdej kuchni, ale ja właśnie wpadłam na pomysł nagrania wideo, pokazującego dosłownie lejki… i nie mam żadnego.
Wiesz jak szybko można stworzyć lejek? Obciąć górę plastikowej butelki i voila! Gotowe. Prowizorka, ale działa. I jeżeli potrzebujesz lejka tylko od czasu do czasu, to nie ma problemu. Taki prowizoryczny Ci wystarczy. Ale używanie na co dzień byłoby uciążliwe.
Wyobraź sobie, że chcesz nakręcić video i pokazujesz taki prowizoryczny lejek. Nie dość, że Cię wyśmieją, że taki mało estetyczny, to jeszcze dokopią, że jak w dzisiejszych czasach możesz propagować kupowanie napojów w plastikowych butelkach. Przecież to mało eko!
I dokładnie tak samo jest, gdy chcesz pokazać swój produkt online. Część klientów oceni Cię tylko po jakimś jednym elemencie i ucieknie.
Zakładając, że w ogóle zauważy Cię pośród wszystkich innych marek online i cybernetycznego zgiełku.
Pamiętaj, że Twój kurs lub eBook nie konkuruje tylko z innym kursem na ten sam temat, ale również z konsultacją, postem blogowym, darmowym eBookiem, filmem na YouTube, odcinkiem podkastu, prelekcją na konferencji, wycieczką zagraniczną, Netflixem, grą online, portalem plotkarskim i najnowszym memem.
Dużo tego, prawda?
Dlatego właśnie potrzebujesz lejków i ścieżek klienta oraz kampanii, które będą się wzajemnie wspierać i napędzać. Dzięki temu będziesz pracować mniej, a osiągać lepsze rezultaty. Każda kampania będzie miała konkretny i wyraźnie wyznaczony cel, przez co unikniesz frustracji i zdezorientowanych odbiorców.
Jeżeli masz wrażenie, że zamiast sprawnego systemu biznesowego masz prowizoryczny lejek i działasz w chaosie, to stworzenie profesjonalnej kampanii przyniesie Ci ulgę. Dlatego, że dzięki poprawnie stworzonym ścieżkom klienta zaczniesz zyskiwać klientów, zamiast ich tracić.
05
Jakie są przyczyny? Dlaczego tracisz klientów na starcie?
Lejek sprzedażowy – sales funnel – to proces pozyskiwania klienta. Niestety, nie przypomina to kuchennego lejka, ponieważ na każdym etapie klient ma wybór i może sobie po prostu z Twojego lejka wyjść.
Dlatego właśnie zaczynamy od stworzenia konceptu kampanii promocyjnej i wyznaczenia celu – aby w naszym lejku było jak najmniej dziur, a w tunelu sprzedażowym – ślepych uliczek.
Pierwsza część lejka powinna pozyskiwać uwagę klienta. Jeżeli masz świetne zasięgi, a mało klientów – to wiesz, że brakuje Ci dalszej części lejka. Jeżeli jest odwrotnie – wiesz, że masz świetną ofertę, ale klientów brak – powinnaś skupić się na początku lejka i zbudować ścieżkę budującą świadomość marki oraz pozyskującą kontakty.
Koncept calej kampanii jest tak istotny, ponieważ powinien łączyć całość naszej strategii i komunikacji. Zanim wybierzemy kolory i zdjęcie na okładkę eBooka… powinniśmy wiedzieć, jakie cele marki będzie on realizować.
Wizualna identyfikacja ma sygnalizować i reprezentować wartości Twojej marki oraz trafiać do wybranej grupy docelowej.
06
7 KROKÓW: JAK STWORZYĆ KONCEPT MARKI DLA KURSU ONLINE LUB EBOOKA
Żeby efektywnie zaplanować kampanię promocyjną, trzeba wziąć pod uwagę szereg czynników. Przedstawię cały proces na przykładzie kampanii kursu Success Funnels.
KROK 1: Temat Przewodni – Przełamanie przekonania, że skalowanie biznesu nie jest „kobiece”. To jest cel tej kampanii – pokazać, że stworzenie modelu biznesowego i ścieżek klienta pozwala rozwinąć skrzydła i że przełamanie bariery 10 tysięcy miesięcznie jest możliwe dzięki produktom online takim jak kursy i eBooki.
SLOGAN kampanii: Łam kod codzienności i skaluj swoją markę strategicznie i z wdziękiem.
KROK 2. Brand Promise – obietnicą marki jest rzetelnie podana wiedza, kompleksowo omawiająca temat, z poczuciem humoru i praktycznymi wskazówkami.
Aby każda osoba wiedziała, że nauczy się tworzyć kampanie promocyjne od podstaw, szybko przechodząc do zaawansowanych strategii i technik growth hacking.
KROK 3: Brand Vision – wizja marki to nasz plan na to, co chcemy osiągnąć i do kogo chcemy dotrzeć w dłuższym okresie czasu – 5 lub 10 lat. Każda kampania powinna nas do tego celu przybliżać.
W odróżnieniu od misji marki, która inspiruje do zmiany świata wraz z klientami – wizja marki to nasz cel biznesowy, finansowy. Tu planujesz konkretnie, ale z rozmachem, biorąc uwagę pozycjonowanie marki na rynku pośród konkurencji.
Gdy zaczynałam, moją wizją było pomóc tysiącom kobiet stworzyć markę i kurs online. Dziś z moich materiałów skorzystało już ponad 73 tysiące osób z całego świata.
Jeżeli Twoja wizja jest na razie tylko w zalążku – to też ok. Daj sobie czas na zbudowanie fundamentów, ale chociaż zarysuj, do czego dążysz. Twoja wizja może być też bardzo konkretnie wyznaczona, jako np. dochody pasywne w wysokości dwukrotności obecnych zarobków albo najbardziej znany i ceniony podkast w branży.
Moja wizja dla kursu Success Funnels to zebranie grupy ambitnych, przedsiębiorczych kobiet, które wiedzą, że chcą budować swoją markę autentycznie i z pasją i są zmęczone tym, że pracują ciężko, a nie mają efektów. Chcę pomóc im wprowadzić na rynek ich innowacyjne pomysły.
KROK 4: Brand Voice – na tym etapie przechodzimy do szczegółów. Jaki będzie ton komunikacji podczas kampanii? Moja marka jest przesycona subtelnym humorem, ale planując kampanię tak kompleksowego kursu jak Success Funnels postawiłam na elegancję i premium experience.
Jeżeli masz problem z określeniem tego aspektu – zastanów się, jaki żart byłby niestosowny? Co by przekroczyło granice? Jakiego języka chcesz używać w swoich tekstach i nagraniach? Na przykład, ja często używam Gifów i zabawnych anegdot, ale nigdy nie przeklinam. Są marki, które wklejenie Gifa ze słoniem w trabancie w e-mail sprzedażowy uznałyby za nieprofesjonalne.
To na tym etapie właśnie wyznaczasz tę granicę stosowności.
KROK 5: Brand Message – to przesłanie marki, które modyfikujesz na potrzeby kampanii. Jest to jednoczący koncept, dzięki któremu Twoja marka zapada w pamięć – często będziesz używać jako nagłówków albo haseł reklamowych.
Przesłaniem kampanii kursu Success Funnels jest skalowanie marki i odzyskanie niezależności. Przesłanie Twojej kampanii powinno silnie rezonować z Twoimi odbiorcami.
KROK 6. Brand Style – tak, to ten etap, na który czekałaś. Dobierasz paletę barw, typografię i elementy graficzne, które będą symbolizować i ewokować wszystko powyższe! Pamiętaj, aby nie przesadzić – nie próbuj osiągnąć wszystkiego na raz. Wyobraź sobie wirtualną półkę z produktami – co sprawi, że sięgniemy po Twój?
Dla kampanii kursu Success Funnels stworzyłam nową stronę www oraz zminimalizowałam ilość różowego z mojej stałej palety barw na rzecz granatu. Aby podkreślić elegancję rozwiązań, paleta jest bardziej minimalistyczna i stonowana – używam metalicznego granatu, aby dodać wrażenia luksusu.
Elementem graficznym są geometryczne figury, a zdjęcia są z wyjazdowych sesji zdjęciowych na Malcie, Majorce i z Mediolanu oraz z pięknych wnętrz w Manchesterze i Sopocie.
KROK 7. Brand Concept: przed jakim wyzwaniem stoi marka? Jaki jest cel i do kogo chcesz dotrzeć? Jakie elementy możesz dodać, które scalą koncept i uczynią go bardziej wyrazistym?
Mój kurs uczy jak budować międzynarodową markę i jak odzyskać niezależność w życiu dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, więc wybrane zdjęcia i elementy to przywołują.
Jako strategię przyjęłam autentyczność oraz pokazywanie na swoim przykładzie, że te rozwiązania wymagają pracy, ale są dostępne dla każdego. Jak to wygląda w praktyce? Mówię o mojej nowej Tesli, którą kupiłam pod wpływem impulsu jak i o naszych świnkach morskich (mamy dwa nowe maluszki o wdzięcznych imionach Biscuit i Peanut oraz weterana Thunder Claws)
Cały czas podkreślam, że jestem taka sama, jak moje klientki i nie stawiam żadnych barier. Dzielę się szczodrze wiedzą, dlatego kampania rozpoczęta została poprzez darmowy kurs 10 dni e-mail oraz serię webinarów.
07
POBIERZ PLANER PDF
Żeby efektywnie zaplanować kampanię promocyjną, pobierz nowy PDF i wyznacz swoje cele kampanii. A jeżeli chcesz dolączyć do kursu Success Funnels ELITE – zapraszam na rozmowę wstępną.
CO ZYSKUJESZ W PROGRAMIE ELITE 2021
Brand Makeover + Success Funnels
01
KURS SUCCESS FUNNELS
Kurs video w polskiej wersji językowej o tworzeniu skutecznych ścieżek sprzedaży i automatyzacji do kursów online, książek, ebooków, programów grupowych i konsultacji (wartość 5000zł)
02
BRAND MAKEOVER
Prywatny audyt marki przeprowadzony osobiście przez Martę Krasnodębską
(wartość 1000zł)
03
PROGRAM MENTORINGOWY ELITE
Zyskujesz 90 dni dostępu do ekskluzywnego programu mentoringowego i szkoleń masterclass ELITE
(wartość 10 000zł)
04
PLATFORMA INSTRUKCJI TECHNICZNYCH
Zyskujesz dostęp do biblioteki video szkoleń technicznych + eBooków
(wartość 5 000zł)
DOŁĄCZ do GRONA HAKEREK ELITE
BRAND MAKEOVER
& SUCCESS FUNNELS
✓ PEŁEN KURS SUCCESS FUNNELS o tworzeniu skutecznych ścieżek sprzedaży i automatyzacji
do kursów online, książek, ebooków, programów grupowych i konsultacji
✓ Każda uczestniczka dostanie w prezencie 3 miesiące dostępu do ekskluzywnego programu mentoringowego Hakerki Biznesu ELITE, zaawansowanych szkoleń oraz audytów.
✓ 12 x Masterclass Hakerki ELITE – dostęp do serii nagrań ekskluzywnych szkoleń online (wartość 6000zł+)
UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNĄ ROZMOWĘ WSTĘPNĄ DO PROGRAMU SUCCESS FUNNELS ELITE
JAK ROZHULAĆ SWOJĄ MARKĘ ONLINE
BRAND MAKEOVER + SUCCESS FUNNELS

STWORZENIE PROFESJONALNEJ STRATEGII CENOWEJ I OFERTY EVERGREEN
STWORZENIE SKUTECZNEGO PLANU GROWTH HACKING NA 90 DNI
STWORZENIE PROFESJONALNEJ ŚCIEŻKI KLIENTA

✓ STRATEGIA I PLAN PROMOCJI
✓ GRAFIKI I ELEMENTY PROMOCJI
✓ STRATEGIA REKLAMY NA FB
✓ AUTOMATYZACJA PROMOCJI

✓ AUDYT STRATEGII CENOWEJ
✓ AUDYT OFERT
✓ AUDYT ŚCIEŻKI KLIENTA
✓ AUDYT MARKI ONLINE

KURS SUCCESS FUNNELS ELITE EDYCJA 2021
Jeżeli zależy Ci na autentycznej marce i innowacyjnym podejściu, dołącz do programu Hakerki ELITE. Umów się na krótką, 15 minutową rozmowę wstępną.
BRAND MAKEOVER ELITE
Zamień swoją wiedzę i pasję w dochodowy biznes online i zacznij docierać do tysięcy nowych klientów!
UMÓW SIĘ NA ROZMOWĘ WSTĘPNĄ
Wybierz termin i wypełnij zwięzły formularz przed bezpłatną konsultacją wstępną, aby móc dołączyć do programu ELITE.
Made by Hakerki Sukcesu // © Copyright 2019 Mevuto Ltd Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka Prywatności // Regulamin