+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

Jak rozhulać markę online?

Case study uczestniczki programu Akademii Elite

Weroniki Pomin

ZNANA MARKA ONLINE W BRANŻY EDUKACYJNEJ

Co jest dla Ciebie najcenniejsze w prowadzeniu biznesu online?

Wolność i możliwość decydowania, kreowania swojego biznesu.

Co było Twoim największym sukcesem?
Wiesz, chyba to, że uwierzyłam w siebie.

Teraz rozwijam zasypiamy.pl i jednocześnie szykuję 2 projekty startupów w fazie seed do prezentacji inwestorskich.

Poznaj case study uczestniczki  programu Akademii Elite – Weroniki Pomin.

#Hakerki Sukcesu: Case study

Anna_Buckowska-case-study

Jak rozhulać markę online?

Case study uczestniczki programu Akademii Elite – Weroniki Pomin

Jak się rozwinęła Twoja marka dzięki programowi Elite? Co się zmieniło u Ciebie od czasu przystąpienia do kursu?

Przede wszystkim ruszyłam z miejsca. Zaczęłam krok po kroku wdrażać wskazówki Marty (a jest ich fura i są bardzo konkretne!). Stworzyłam kilka darmowych poradników (lead magnetów) i strony sprzedażowe, stworzyłam mini ofertę, podpięłam reklamy. Teraz siedzę nad SEO Growth Hacking i powiem szczerze – Marta prowadzi za rękę. Wystarczy tylko wziąć się do roboty 😉

 

Jakie miałaś obawy przed przystąpieniem do programu?

Przede wszystkim bałam się, że to będzie znów takie “liźnięcie” tematu. Bałam się, że zainwestuję dużo pieniędzy i dostanę tylko rozwodnione treści. Dlatego tak długo się nad tym zastanawiałam. W darmowej społeczności byłam od dawna, więc wiedziałam, że jest konkret. Ale ciągle nie miałam odwagi pójść dalej. Kiedy doszło do mnie, że nie idę dalej tylko dlatego, że wygodniej mi powiedzieć – “nie robię, bo nie wiem jak, bo muszę przeczytać jeszcze tu i tu i tu” – kupiłam Elite i wzięłam się za siebie.

 

Jak podjęłaś decyzję, który pakiet wybrać?

Lubię wersje full. Chyba zawsze tak miałam. Postanowiłam kupić najlepszą opcję, na jaką mnie stać i skorzystać z tego na maksa.

 

Która ze strategii kursu była dla Ciebie najbardziej wartościowa?

Jejku, co chwilę odkrywam kolejną perełkę. Jeszcze nie wiem. Jestem pół roku i wdrażam po kolei. Na razie prześwietna jest strategia evergreen i cały pakiet mastermindów o reklamie na Facebooku.

 

Co według Ciebie wyróżnia program Elite w porównaniu do innych kursów czy programów w których brałaś udział?

Konkrety!!! Jestem w szoku – pozytywnym – jaką jakość wiedzy przekazuje Marta. A uczestniczyłam naprawdę w wielu kursach. Za każdym razem mam poczucie, że Marta zrobiła coś za mnie – przeanalizowała mnóstwo materiałów i wyciągnęła tylko to, co mi się naprawdę przyda. Odsiała lanie wody i zapychacze. Naprawdę nie marnuje naszego czasu i daje narzędzia i strategie do wdrożenia tu i teraz. A audyty moich stron, lead magnetów, itp. oraz obecność na zamkniętej grupie – to wisienka na torcie.

 

Co wdrożyłaś najszybciej po przystąpieniu do kursu i jakie miałaś rezultaty?

Najszybciej wdrożyłam technikę lead magnet i zbieram chętnych na ebooka o usypianiu dzieci, rozdaję dużą zniżkę na Test Rodzica i raport (który pomaga w budowaniu więzi z dzieckiem) oraz sprawdzam zainteresowanie nowym produktem – Tablicą Snu.

 

Skąd wzięłaś pomysł na biznes online? Jak ten pomysł ewoluował?

Pomysł narodził się naturalnie. 8 lat temu hobbystycznie założyłam pierwszego w Polsce bloga o usypianiu dzieci, dostawałam mnóstwo pytań od rodziców, miałam prawie pół miliona odwiedzin – to dało do myślenia.

Punktem zwrotnym był kontakt z Pytania na Śniadanie z zaproszeniem do programu – stwierdziłam, że jest potrzeba na rynku, na którą umiem odpowiedzieć. (Do programu nie pojechałam, bo rodziłam 3 dziecko, a poza tym nie odebrałam maila na czas – tę kompromitującą historię opowiadam w video na mojej stronie “Zasypiamy.pl – Jak to się zaczęło”).

I tak zebrałam specjalistów – pediatrę, psychologa dziecięcego, coacha rodzinnego i dietetyka. Założyłam zasypiamy.pl. Razem stworzyliśmy Plan Zasypiania i Test i raport Rodzica.

Zostaliśmy dostrzeżeni przez Poznański Park Technologiczny i dostaliśmy się do projektu inkubacji dla startupów z potencjałem wzrostu.

Potem, również dzięki pomysłom designera Mikołaja i pięknym obrazkom ilustratorki Marceliny – powstała innowacyjna zabawka ułatwiająca zasypianie – czyli nasze Karty Snu.

Idąc dalej, w tym tygodniu uruchomiliśmy sprzedaż ręcznie malowanych akwareli – bo tylu klientów patrząc na karty snu, pytało o coś podobnego do dekoracji pokoju dziecka.

Pandemia dała i daje nam w kość, jak wszystkim. Nie wiem jak będzie dalej, ale działamy.

 

Co było Twoim największym wyzwaniem lub przeszkodą na początku?

Chyba to, że chciałam za dużo na raz. I to, że chciałam wyników natychmiast, co się nie działo. Bardzo dużo czytałam – podobno istnieje już na to określenie “ćpanie wiedzy”, ale miałam problemy z przełożeniem tej wiedzy na moją sytuację i możliwości. I tak wiedziałam coraz więcej, ale nie wiedziałam co z tym zrobić.

 

Jaką wskazówką byś się podzieliła z osobami, które też chcą rozwinąć biznes online?

Pytajcie grupy docelowej. Serio. Ostatecznie wszystko sprowadza się do tego, czy produkt lub usługa podoba się klientom. I realnie zmienia coś w ich życiu na lepsze. I przede wszystkim – czy ktoś to kupi. Za prawdziwe pieniądze 🙂

A druga rada – odpuśccie sobie “ćpanie wiedzy”. Zdecydujcie się na jeden kurs/książkę/szkolenie na raz. Zróbcie notatki i spróbujcie coś wdrożyć.

 

Co jest dla Ciebie najcenniejsze w prowadzeniu biznesu online?

Wolność i możliwość decydowania, kreowania swojego biznesu. Bardzo cenię sobie również pracę w zespole utalentowanych ludzi – to daje potężny power do działania. I mam na myśli zarówno tych ludzi, którzy pracują dla zasypiamy.pl, jak również tych, których poznałam w trakcie inkubacji dla startupów. Nie wiem, gdzie byłabym bez nich.

 

Co było Twoim największym sukcesem – np. stworzenie produktu, strony, zwiększenie sprzedaży, podniesienie cen, zaproszenia na prelekcje czy wywiady, zwiększenie świadomości marki, stworzenie spójnej strategii, uwierzenie w siebie?

Wiesz, chyba to, że uwierzyłam w siebie. Bez względu na to, jak potoczy się ten biznes wiem, że mam wiedzę i umiejętności, żeby poprowadzić kolejny.

 

Jakie masz plany na przyszłość, w jakim kierunku chcesz rozwijać swój biznes online?

Teraz rozwijam zasypiamy.pl i jednocześnie szykuję 2 projekty startupów w fazie seed do prezentacji inwestorskich. Zobaczymy, gdzie mnie to zaprowadzi.

Weronika Pomin

Zasypiamy.pl

 

Weronika Pomin – właścicielka startupu uznanego za jeden z najciekawszych w Wielkopolsce i włączonego do programu inkubacji Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego, założycielka Zasypiamy.pl skupiającego specjalistów w dziedzinie snu i projektującego wyjątkowe przedmioty ułatwiające usypianie, właścicielka pierwszego w Polsce bloga o usypianiu niemowląt, z którego skorzystało już niemal pół miliona osób. Przedsiębiorcza i radosna, w trakcie wdrażania dwóch innych pomysłów na startupy w fazie seed.

Weronika Pomin - PDF Jak zadbać o więź z dzieckiem

Odbierz PDF: Jak zabać o więź z dzieckiem

Pobierz PDF: Jak zadbać o więź z dzieciem.

7 złotych rad psychologa dziecięcego.

Odbierz PDF TUTAJ

Sukces to nawyk + kurs email 10 dni

Dołącz do BOOTCAMPU ELITE 2025

Stwórz dochodowy kurs i zachwyć marką online

Bootcamp ELITE to kompleksowy, ekskluzywny program w którym pokazuję krok po kroku od czego zacząć i jak skalować biznes online dzięki strategii storytellingu i automatyzacjom.

Każdy tydzień to solidna dawka strategii, wsparcia i inspiracji,
abyś każdą taktykę szybko wprowadzała w życie.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach Dołącz do grupy
Share This