Jak rozhulać markę online?
Case study kursantki Hakerki Elite
Jolanty Draszcz
ZNANA MARKA ONLINE W BRANŻY MARKETINGOWEJ
Co jest dla Ciebie najcenniejsze w prowadzeniu biznesu online?
Możliwość generowania dochodów w momencie, gdy ja aktualnie nie pracuję.
Co było Twoim największym sukcesem?
Stworzenie strony, produktów online i zwiększenie świadomości marki.
Poznaj case study uczestniczki kursu Hakerki Elite – Jolanty Draszcz
#Hakerki Sukcesu: Case study

Jak rozhulać markę online?
Case study uczestniczki kursu HAKERKI ELITE – Jolanty Draszcz
Jak się rozwinęła Twoja marka dzięki programowi Elite? Co się zmieniło u Ciebie od czasu przystąpienia do kursu?
Dzięki kursowi Elite wreszcie przestałam być przysłowiowym szewcem! Od wielu lat wspieram działania marketingowo – PR’owe moich Klientów i dbam o rozwój ich marek osobistych, a sama nie miałam nawet strony internetowej. Nie narzekałam na brak klientów, bo pozyskiwałam ich głównie z rekomendacji, jednak czułam potrzebę stworzenia miejsca w sieci, w którym będą mogli nieco więcej przeczytać o mnie i mojej ofercie – dlatego moim celem na 2021 rok było postawienie strony www i stworzenie przynajmniej jednego produktu elektronicznego. Udział w 6- tygodniowym programie Bootcamp Elite pomógł mi zrealizować ten cel, a nawet… zrealizować więcej niż zakładałam!
Jakie miałaś obawy przed przystąpieniem do programu?
Kurs nie należy do najtańszych i obawiałam się, czy będą to dobrze wydane pieniądze. Uczestniczyłam w wielu kursach, podczas których liczyłam na „konkrety” – wszystkie były dobre, ale żaden nie odpowiadał w pełni na moje potrzeby, bo osoby, które je tworzyły, mówiły „co” warto wg nich zrobić, ale nie mówiły „jak”. Dopiero kurs Elite przeprowadził mnie przez wszystkie aspekty techniczne krok po kroku. Jeśli Marta mówi, że warto stworzyć stronę zapisu, to pokazuje jak to zrobić (a nawet przekazuje gotowy szablon do samodzielnego uzupełnienia!). Gdy mówi, że warto stworzyć automatyzację e-mail, to pokazuje krok po kroku, jak tę automatyzację uruchomić. Niepotrzebnie więc obawiałam się, że kurs będzie dotyczył wyłącznie metodologii tworzenia marki i produktów online – aspekty techniczne, jakich oczekiwałam, były podane w bardzo przystępny sposób.
Jak podjęłaś decyzję, który pakiet wybrać?
Decyzja była prosta: albo biorę pakiet 3-miesięczny, albo w ogóle nie przystępuję do programu. Wiedziałam, że chcę stworzyć wszystko „od zera”, dlatego potrzebuję znacznie więcej czasu niż 6 tygodni. No i oczywiście kusiły mnie produkty Marty, które były dodawane do opcji 3-miesięcznej.
Która ze strategii kursu była dla Ciebie najbardziej wartościowa?
Zdecydowanie ta dotycząca tworzenia landing page i automatyzacji e-mail oraz strategia marki online, w której Marta pokazywała, jak szybko i prosto można stworzyć spójną paletę barw i fontów dla swojej marki.
Co według Ciebie wyróżnia program Elite w porównaniu do innych kursów czy programów, w których brałaś udział?
Program Elite w porównaniu do innych kursów i programów, w których brałam udział, wyróżnia się tym, że kończąc program, od razu widać gotowe efekty! Nie ma tu kolejności „najpierw teoria, później praktyka”, tylko wszystko wdrażane jest na bieżąco. Przerabiając program Elite zgodnie z ustaloną kolejnością i wykonując krok po kroku wszystkie działania, nim się obejrzałam, a miałam stworzoną stronę internetową, lead magnet, automatyzację mailingów i pierwszy produkt online. Nie musiałam szukać dodatkowych informacji nigdzie indziej. Dodatkową wartością jest też cudowna grupa uczestniczek – wymiana doświadczeń, pomoc, ocena i duża dawka motywacji były bardzo przydatne w tym procesie.
Co wdrożyłaś najszybciej po przystąpieniu do kursu i jakie miałaś rezultaty?
Wszystko, co znajdowało się w agendzie kursu, zostało przeze mnie wdrożone. W rezultacie, zamiast zlecać poszczególne działania firmom zewnętrznym, sama stworzyłam stronę i sklep internetowy, a także produkty online. Sprzedaż pierwszego produktu przyniosła mi zwrot wszystkich poniesionych kosztów: zakupu programu Elite, wszystkich wtyczek do uruchomienia sklepu, reklam na Facebook’u itp., a aktualnie stanowi stały przychód w mojej firmie.
Skąd wzięłaś pomysł na biznes online? Jak ten pomysł ewoluował?
Czułam, że zarabiam w swoim biznesie tylko wtedy, gdy pracuję. Tymczasem aby w pełni wykorzystać swoje możliwości i tworzyć skuteczne strategie komunikacji marek dla moich Klientek (w pełni prezentujące wartości ich marek osobistych) moja głowa musi być wypoczęta i zregenerowana. Moja praca składa się z różnych etapów – niektóre wymagają kreatywności, inne analitycznego myślenia, a jeszcze inne bezpośredniej rozmowy z Klientkami podczas spotkań online celem przedstawiania i omówienia strategii – każdy z tych etapów wymaga ode mnie innego rodzaju energii. Nie mam więc możliwości zwiększenia ilości godzin swojej pracy, a nie chciałam zabierać wartości Klientkom, np. skracając czas konsultacji. Nie mogę też w nieskończoność podnosić cen, więc czułam, że muszę zadbać o dodatkowe źródło dochodu, najlepiej niezależnego ode mnie. Początkowo chciałam ograniczyć się do sprzedaży e-book’ów, ale przerabiając program Marty, nabrałam apetytu na więcej – zrozumiałam, że nie zrealizuję swojego celu finansowego, sprzedając niskobudżetowe produkty ani nie przekażę w nich w pełni swojej wiedzy, którą chciałabym się podzielić, aby dawać większą wartość osobom, które je kupują.
Co było Twoim największym wyzwaniem lub przeszkodą na początku?
Moim największym wyzwaniem był czas. Mój kalendarz jest bardzo napięty i znalezienie czasu na spotkania live, przerabianie materiałów i wykonywanie zadań z kursu początkowo mnie przerażało. Na szczęście materiały podane są w krótkich blokach czasowych, co znacznie usprawnia pracę.
Jaką wskazówką byś się podzieliła z osobami, które też chcą rozwinąć biznes online?
Nie czekaj na „idealny moment”, bo gdy Ty będziesz czekać, inni będą już tworzyć swoje biznesy online i na nich zarabiać. Działaj i usprawniaj w trakcie. Nie szukaj wymówek, tylko rozwiązań i korzystaj z gotowych materiałów tworzonych przez specjalistów w danym temacie. To zaoszczędzi sporo Twojego czasu i nerwów, a jednocześnie znacznie szybciej przyniesie Ci efekty niż w sytuacji, gdy do wszystkiego postanowisz dojść samodzielnie.
Co jest dla Ciebie najcenniejsze w prowadzeniu biznesu online?
Możliwość generowania dochodów w momencie, gdy ja aktualnie nie pracuję. Raz stworzony produkt online może być sprzedany w nielimitowanej ilości.
Co było Twoim największym sukcesem – np. stworzenie produktu, strony, zwiększenie sprzedaży, podniesienie cen, zaproszenia na prelekcje czy wywiady, zwiększenie świadomości marki, stworzenie spójnej strategii, uwierzenie w siebie?
Stworzenie strony, produktów online i zwiększenie świadomości marki.
Jolanta Draszcz
contentbrand.pl
Kolanta Draszcz – pomaga przedsiębiorcom zapanować nad chaosem ich biznesowych działań w sieci i social mediach. Tworzy skuteczne strategie marketingowe i harmonogramy publikacji pomagające tworzyć treści, które sprzedają. Projektuje osobowość marek osobistych i ich komunikację.
strona: contentbrand.pl
instagram: @jolantadraszcz
Odbierz PDF
Pobierz PDF: Checklista
„3 kroki do zwiększenia liczby klientów w biznesie online”
Odbierz PDF TUTAJ
Dołącz do AUTHORITY EDGE
Zbuduj markę i ofertę premium
Authority Edge to metoda dla ambitnych kobiet, które chcą szybko i skutecznie zbudować swoją markę, stworzyć kurs online i zdobyć pozycję eksperta w swojej branży.
Dzięki strategicznemu podejściu, precyzyjnym działaniom i innowacyjnym technikom marketingowym zyskasz przewagę, która pozwoli Ci wyróżnić się i przyciągnąć idealnych klientów.
Umów się na darmową rozmowę, aby aplikować do programu.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach