+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

Jak rozhulać markę online?

Case study uczestniczki kursu Elite 

Izabeli Kwiatosińskiej

ZNANA MARKA ONLINE W BRANŻY RĘKODZIELNICZEJ

Co jest dla Ciebie najcenniejsze w prowadzeniu biznesu online?

Fakt, że sama podejmuję decyzje, sama narzucam sobie tempo pracy i
sama mogę zdecydować, co pokazuję w Internecie, a czego nie.

Co było Twoim największym sukcesem?
Przełamanie swoich własnych barier.

Do tej pory byłam święcie przekonana, że kompletnie nie nadaję się do nagrywania video, a mówienie do telefonu jest dziwne. Okazało się, że na video wyglądam wyglądam bardzo naturalnie, a mówiąc o mojej marce i tym, co robię – bije ze mnie energia i „aż się chce oglądać”.

Poznaj case study uczestniczki kursu Elite – Izabeli Kwiatosińskiej.

#Hakerki Sukcesu: Case study

Anna_Buckowska-case-study

Jak rozhulać markę online?

Case study uczestniczki kursu Elite – Izabeli Kwiatosińskiej

Jak się rozwinęła Twoja marka dzięki kursowi HAKERKI ELITE? Co się zmieniło u Ciebie od czasu przystąpienia do kursu?

To, co się u mnie diametralnie zmieniło, to fakt, że w ogóle założyłam swoją markę online. Od dłuższego czasu marzyłam o czymś własnym (niekoniecznie dużym), ponieważ bardzo mi zależało na stworzeniu drugiego źródła dochodu. Czas, w którym odbywał się kurs, był niesamowicie intensywny. Miałam nawet wrażenie, że przez wszystkie lata nauki w szkole, nie zdobyłam tak wartościowej i użytecznej wiedzy, co przez całe 6 tygodni z Martą. Dzięki temu kursowi i tak intensywnej pracy założyłam bloga, konta na mediach społecznościowych, rozpoczęłam wysyłkę newslettera, sama postawiłam stronę internetową i w ogóle zaczęłam pokazywać twarz w Internecie (wcześniej w ogóle nie było takiej opcji!). Będąc na fali zmian, nagrałam swój pierwszy kurs online.

Jakie miałaś obawy przed przystąpieniem do kursu HAKERKI ELITE?

Moją największą obawą było to, czy ja w ogóle sprostam tak ogromnemu i wymagającemu zadaniu, ponieważ był to czas, kiedy praca totalnie nie pozwalała mi na życie prywatne, nie mówiąc już o odpoczynku. Ale frustracja związana z tą pracą i ogromna determinacja dały mi ogromnego „kopa”. Po prostu wiedziałam, że muszę coś zmienić. Jak nie teraz, to już nigdy.

Jak podjęłaś decyzję, który pakiet wybrać?

Tutaj nie ma co ukrywać, zdecydował mój budżet. Na początku cena kursu mnie mocno zaskoczyła. Nigdy nie wydałam na kurs takich pieniędzy, ale miałam jakieś dziwne przeczucie, że warto. Uznałam, że potraktuję to jako prezent dla samej siebie na 30-te urodziny.

Która ze strategii kursu była dla Ciebie najbardziej wartościowa?

Najbardziej wartościowa okazała się strategia treści oraz tworzenie stron internetowych. To była dla mnie czarna magia. Po skończeniu studiów związanych z projektowaniem nie były mi obce kolory, kompozycja czy stworzenie własnego logo, ponieważ posiadam podstawową wiedzę z zakresu projektowania graficznego. Natomiast wszystko, co było związane z marketingiem, tworzeniem treści czy stron internetowych, przerażało mnie. Nie miałam zielonego pojęcia jak w ogóle zacząć robić stronę internetową, a nawet nie śniło mi się, że kiedykolwiek będę umiała stworzyć ją SAMA! Marta pokazywała wszystko krok po kroku, prowadziła nas za rękę i nie pozwalała odpuszczać. Na żadnym etapie.

Co według Ciebie wyróżnia program ELITE w porównaniu do innych kursów czy programów, w których brałaś udział?

Przede wszystkim – głębokie zaangażowanie i energia osoby prowadzącej kurs. Zazwyczaj w kursach jest tak, że wykupujemy dostęp, w pakiecie premium jest 15 minut konsultacji i na tym koniec. Tutaj Marta była tak bardzo zaangażowana w prowadzenie kursu, że aż zarażała chęcią do działania. Powiem szczerze, że gdyby nie jej zapał i ekscytacja i wiara w mój pomysł na markę, pewnie w ogóle bym się tego nie podjęła. Ponadto, na bieżąco były zauważane potrzeby grupy, a każdego tygodnia pojawiały się mini zadania, które pozwalały wyrobić w sobie nawyk małych kroczków, dzięki którym cały kurs nie był ciężkim maratonem, a wartościowym i merytorycznym spacerem.

Co wdrożyłaś najszybciej po przystąpieniu do kursu i jakie miałaś rezultaty?

Najszybciej wdrożyłam planowanie treści na media społecznościowe i bloga. Wcześniej wszystko odbywało się u mnie chaotycznie, bez żadnego planu i zważania na potrzeby grupy docelowej. Potem zajęłam się stroną internetową i tworzeniem kursu online.

Skąd wzięłaś pomysł na biznes online? Jak ten pomysł ewoluował?

Na początku chciałam tworzyć produkty fizyczne, jednak życie bardzo szybko to zweryfikowało. Przez pracę w korporacji, zaczęły się poważne problemy ze zdrowiem, uniemożliwiające pracę własnymi rękami. Musiałam zdecydowanie zmienić strategię i stworzyć coś, co będę mogła sprzedawać zawsze, nawet będąc na wakacjach. Lubiłam robić buty, ale nie pomyślałabym nigdy, że można z tego zrobić biznes online bez tworzenia produktów fizycznych. Dopiero Marta „popchnęła mnie” do myślenia o tym poważnie.

Jaką wskazówką byś się podzieliła z osobami, które też chcą rozwinąć biznes online?

Uparcie i systematycznie dążyć do celu. Każdy ma chwile słabości, ale wtedy najlepiej dać sobie czas na 5 głębokich wdechów i przypomnieć sobie, po co się to robi 🙂 Trzeba biznes online dopasować do siebie, a nie siebie do biznesu online.

Na jaki temat powstanie Twój kurs i dlaczego? Jaki wybrałaś format?

Mój kurs już powstał i dotyczy robienia bardzo łatwych i szybkich klapek w duchu zero waste. Tym kursem chciałam pokazać ludziom, że robienie butów w domowych warunkach jest możliwe i wcale nie wymaga ciężkiego sprzętu czy wybitnych umiejętności. Kurs jest osadzony na platformie, składa się z siedmiu modułów. W każdym z nich znajduje się lekcja video, na której krok po kroku pokazuję kolejne etapy robienia własnych butów. Wgrane są tam też materiały .PDF do własnego wydruku.

Co jest dla Ciebie najcenniejsze w prowadzeniu biznesu online?

Najważniejsze jest dla mnie to, że sama podejmuję decyzje, sama narzucam sobie tempo pracy i sama mogę zdecydować co pokazuję w Internecie, a czego nie. Swoją własną markę mogę dopasować do moich możliwości i zasobów. Mogę pracować wtedy, sama o tym zdecyduję.

Co było Twoim największym sukcesem – np. stworzenie produktu, strony, zwiększenie sprzedaży, podniesienie cen, zaproszenia na prelekcje czy wywiady, zwiększenie świadomości marki, stworzenie spójnej strategii, uwierzenie w siebie?

Największym sukcesem dla mnie było przełamanie swoich własnych barier. Do tej pory byłam święcie przekonana, że kompletnie nie nadaję się do nagrywania video, a mówienie do telefonu jest dziwne. Dziewczyny z kursu przekonały mnie, że jest zupełnie odwrotnie. Że na video wyglądam bardzo naturalnie, a mówiąc o mojej marce i tym, co robię – bije ze mnie energia i „aż się chce oglądać”. Dzięki dziewczyny 🙂

Co za tym idzie, za kolejny sukces uważam stworzenie kursu online, który nigdy w życiu by nie powstał, gdyby nie informacja zwrotna od społeczności Hakerek.

Dzięki temu, że bariery zostały przełamane, założyłam bloga, zaczęłam wysyłać newsletter oraz zrobiłam swoją własną stronę internetową. Jakby ktoś na początku tego roku powiedział mi, że będę miała to wszystko – nie dałabym temu wiary.

 

Izabela Kwiatosińska

chobotz.pl

 

Izabela Kwiatosińska – pasjonatka robienia butów letnich. Swoimi treściami i produktami pokazuje, że tworzenie własnych butów w domu jest możliwe, może być łatwe i nie wymaga ogromnego sprzętu czy specjalnych umiejętności. 

Kurs online: „Zrób łatwe klapki w domowych warunkach, w duchu zero waste”
nazwa profilu na Instagramie: chobotz_shoes
nazwa profilu na tiktoku: chobotz_shoes

Link do strony internetowej: https://chobotz.pl/

Weronika Pomin - PDF Jak zadbać o więź z dzieckiem

Odbierz pierwszy moduł kursu za darmo!

Zapisz się na listę oczekujących i odbierz pierwszy moduł kursu o robieniu butów w domowych warunkach.

Zapisz się TUTAJ

Sukces to nawyk + kurs email 10 dni

Dołącz do programu HAKERKI PRO na rok i zgarnij kurs Growth Hacking Framework wart 697 zł

Dołącz do programu w którym co miesiąc otrzymujesz nowy schemat strategii promocji, plan treści, instrukcje techniczne i szablony, aby przejść od prokrastynacji do implementacji.

TERAZ w pakiecie rocznym otrzymasz kurs Growth Hacking Framework o wartości 697 zł.

Odblokuj poziom PRO swojej marki online.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach Dołącz do grupy
Share This