Jak rozhulać markę online?
Case study kursantki Bootcamp Elite
Moniki Różańskiej
ZNANA MARKA ONLINE W BRANŻY EDUKACYJNEJ
Co jest dla Ciebie najcenniejsze w prowadzeniu biznesu online?
Swoboda, którą daje, i – dzięki możliwości skalowania się – czas, który zyskujemy dla naszych bliskich i dla siebie.
Największym moim sukcesem było zbudowanie zaufania do mnie jako do eksperta – jako efekt działalności w social mediach.
W 2021 roku zamierzam wprowadzać do oferty kolejne produkty, które pozwolą mi się stopniowo skalować. Planuję wypuścić duży, kilkumiesięczny kurs francuskiego prawniczego dla osób rozpoczynających naukę języka specjalistycznego od zera.
Poznaj case study uczestniczki kursu Bootcamp Elite – Moniki Różańskiej.
#Hakerki Sukcesu: Case study
Jak rozhulać markę online?
Case study kursantki Bootcamp Elite – Moniki Różańskiej
Jak się rozwinęła Twoja marka dzięki programowi Elite? Co się zmieniło u Ciebie od czasu przystąpienia do kursu?
Moja marka powstała dzięki zeszłorocznemu (2020) programowi Elite. Rozpoczynając kurs w styczniu 2020 miałam wymyśloną nazwę i ogólny pomysł na to, co chciałabym robić. W trakcie programu opracowywałam całą koncepcję marki – od grafik, poprzez strategię produktów i cen; wtedy też ruszyłam z działalnością w social mediach.
Jakie miałaś obawy przed przystąpieniem do programu?
Nie pamiętam takich obaw 🙂 To była szybka decyzja. Wydawało mi się, że wiem, czego się mogę spodziewać, bo korzystałam wcześniej, z Twoich bezpłatnych materiałów, więc miałam do Ciebie zaufanie. Dodatkowo jak otworzyłaś nabór do Elite zobaczyłam opinię znajomej, która jest korektorką, a u której ten program (pozytywnie) wywrócił biznes do góry nogami, więc stwierdziłam, że jeśli u niej to działa, to czemu miałoby u mnie nie zadziałać, i kupiłam.
Jak podjęłaś decyzję, który pakiet wybrać?
Wyszłam z założenia, że 6 tygodni programu dla kogoś na poziomie „zero”, to za mało na zbudowanie czegokolwiek, więc kupiłam od razu pakiet 3-miesięczny, a potem przedłużyłam go do końca roku. I to była świetna decyzja, bo bez wiedzy i wsparcia, które dostałam w Elite, na pewno nie byłabym w stanie działać w takim tempie.
Która ze strategii kursu była dla Ciebie najbardziej wartościowa?
Trudno mi wartościować, ale strategia skali, czyli Growth Hacking zrobiła mi rewolucję w myśleniu i bardzo mocno wpisała się w potrzebę, z którą rozpoczynałam kurs – tzn. żeby mieć więcej czasu wolnego dla moich bliskich, na mój rozwój i móc po prostu mniej pracować, zarabiając przy tym sensowne pieniądze.
Co według Ciebie wyróżnia program Elite w porównaniu do innych kursów czy programów w których brałaś udział?
Po pierwsze: Elite jest bardzo kompleksowy i to jest jego ogromna zaleta. To nie jest jeden kurs – to kilkadziesiąt mniejszych i większych kursów i instrukcji (od tworzenia grafik, przez ustawianie reklam na Facebooku, stawianie stron internetowych, obsługę systemu do wysyłki newsletterów), które połączone razem sprawiają, że osoby takie jak ja rok temu (tzn. z pomysłem na biznes i determinacją do uczenia się i działania, ale NICZYM więcej) mogą rzeczywiście szybko ruszyć z miejsca.
Druga rzecz – jestem absolutną fanką naszej grupy i tego, że Ty, Marta, jesteś w niej, kiedy jest potrzeba, że odpowiadasz na nasze pytania, podpowiadasz, jak coś usprawnić. Bardzo ważne też jest dla mnie wsparcie innych Dziewczyn z grupy i to, że mogę podpatrywać te z nich, które są na dalszych etapach biznesowego życia 🙂 Jak mam problem, to pytam na grupie, zamiast godzinami przekopywać internet – dzięki temu nie kręcę się w kółko, tylko idę do przodu.
Co wdrożyłaś najszybciej po przystąpieniu do kursu i jakie miałaś rezultaty?
Dwa tygodnie po przystąpieniu do kursu ruszyłam z prowadzeniem fanpage’a (najpierw nieregularnie, po 1 miesiącu już bardzo regularnie) i pamiętam swoją radość, jak udawało mi się przekraczać kolejne progi w budowaniu społeczności (500 osób, potem po pół roku 1000 osób, które w ogóle były moim planem „na za rok”, bo działam w wąskiej niszy). Teraz się okazuje, że wyrobiłam 170% zaplanowanej normy 🙂
Skąd wzięłaś pomysł na biznes online? Jak ten pomysł ewoluował?
Pomysł na Akademię Francuskiego Prawniczego był wypadkową dwóch rzeczy – mojego kilkunastoletniego doświadczenia zawodowego (jako lektora i tłumacza francuskiego prawniczego) oraz tego, że w pewnym momencie nie byłam w stanie pomóc wszystkim tym, którzy chcieli się u mnie uczyć 1:1 + byłam zmęczona pracą do późnych godzin i jeżdżeniem po całym mieście z kursu na kurs.
Stąd pomysł na tworzenie kursów online, dzięki którym mogłoby się u mnie uczyć więcej osób. Tym, co u mnie ewoluuje, jest strategia produktów. Sam pomysł na biznes jest niezmienny – tłumaczeniami i francuskim prawniczym zajmuję się od czasu studiów (zawodowo zaczęłam robić tłumaczenia w 2003 roku), teraz tylko przeniosłam się z tą działalnością do sieci.
Co było Twoim największym wyzwaniem lub przeszkodą na początku?
Bardzo trudno było mi stworzyć identyfikację wizualną. Nie miałam zupełnie pomysłów, jak to ma wyglądać. A dodatkowo miałam w sobie taką presję, że skoro moją grupą docelową są prawnicy, to musi to być dopracowane na tip-top. Co oczywiście nie pomagało… Na szczęście w pewnym momencie powiedziałam sobie „dość, Różańska, dopracujesz to w trakcie, inaczej nie ruszysz” i rzeczywiście tak było. A potem się w ogóle okazało, że bardzo polubiłam robienie tych graficznych rzeczy i mam z tego mega frajdę. No ale początki szły mi jak po grudzie…
Jaką wskazówką byś się podzieliła z osobami, które też chcą rozwinąć biznes online?
Nie bójcie się inwestowania w reklamę. Ja swoje reklamy na FB zaczęłam puszczać 1,5 miesiąca po założeniu fanpage’a. I uważam, że to była świetna decyzja, bo moja społeczność szybko zaczęła rosnąć i byłam zadowolona z przedsprzedaży mojego pierwszego kursu.
Co jest dla Ciebie najcenniejsze w prowadzeniu biznesu online?
Swoboda, którą daje, i – dzięki możliwości skalowania się – czas, który zyskujemy dla naszych bliskich i dla siebie.
Co było Twoim największym sukcesem – np. stworzenie produktu, strony, zwiększenie sprzedaży, podniesienie cen, zaproszenia na prelekcje czy wywiady, zwiększenie świadomości marki, stworzenie spójnej strategii, uwierzenie w siebie?
Na pewno zbudowanie zaufania do mnie jako do eksperta – jako efekt działalności w social mediach. Po kilku miesiącach aktywności w sieci ludzie zaczęli do mnie pisać z pytaniem o lekcje indywidualne lub kurs, niedawno dostałam prośbę o poprowadzenie warsztatów na UW (bo ktoś znalazł mojego bloga w wyszukiwarce), jestem polecana pod zleceniami dotyczącymi tłumaczeń prawniczych – to są rzeczy, które dają mi ogromną satysfakcję.
Jakie masz plany na przyszłość, w jakim kierunku chcesz rozwijać swój biznes online?
W 2021 roku zamierzam wprowadzać do oferty kolejne produkty, które pozwolą mi się stopniowo skalować. Przede wszystkim planuję wypuścić duży, kilkumiesięczny kurs francuskiego prawniczego dla osób rozpoczynających naukę języka specjalistycznego od zera. A w związku z tym, że zostaję w Elite, zostawiam sobie margines na pomysły, które urodzą mi się w trakcie tegorocznych szkoleń 🙂
Monika Różańska
Akademia Francuskiego Prawniczego
Monika Różańska – założycielka Akademii Francuskiego Prawniczego, autorka kursów internetowych z francuskiego prawniczego. Lektor i tłumacz języka francuskiego prawniczego z kilkunastoletnim doświadczeniem.
Wspiera prawników i studentów prawa w rozpoczynaniu nauki francuskiego prawniczego jeszcze zanim osiągną oni biegłość w zakresie języka ogólnego. Wychodząc z założenia, że podstawowa trudność tekstów prawniczych związana jest ze specjalistyczną terminologią – w swoich kursach udowadnia, że warto poznawać ją stopniowo, dając sobie szansę (i czas!) na obycie się z pojęciami i konstrukcjami typowymi dla języka prawa, co w konsekwencji przekłada się na płynność komunikacji.
Z biegiem lat wypracowała autorską metodę uczenia języka specjalistycznego, w której już na samym początku nauki języka prawniczego wprowadza swoim kursantom nową terminologię na przykładach zaczerpniętych z oryginalnych przepisów i dokumentów.
Mocno wierzy, że taki proces pozwala na szybsze osiągnięcie swobody w komunikacji, co potwierdzają opinie zadowolonych klientów!
Zapisz się na bezpłatny trzydniowy minikurs:
O spółce jednoosobowej po francusku
Zapisz się TUTAJ
WIDEBOOK + BONUSY
PAKIET PRZEDSPRZEDAŻY WIDEOBOOKA:
+ Brand Bootcamp 30 Dni Rolek (wartość 295zł)
+ Kurs Automatyzacji na Instagramie (wartość 350zł)
+ WARSZTATY LIVE Tworzenie karuzeli na Instagram w Canva + NAGRANIE (wartość 995zł)
+ BONUS: HACKBOOK STRONY LĄDOWANIA (do pobrania od razu po zakupie)
TERMIN WARSZTATÓW: 29/10 godz 21
LIMIT miejsc 100 osób
WIDEOBOOK jest teraz w przedsprzedaży – oznacza to, że otrzymasz plik do pobrania w późniejszym terminie.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach