Jak rozhulać markę online?
Case study uczestniczki programu Akademii Elite
Moniki Blezień – Ruszaj
ZNANA MARKA ONLINE
Postawiłam na siebie, stworzyłam materiały szkoleniowe i workbook, kończę mojego e-booka i wszystko to będzie zgrane w spójną całość. Mogłam negocjować i podnieść ceny za obsługę, stałam się rozpoznawalna.
Poznaj case study uczestniczki programu Akademii Elite – Moniki Blezień – Ruszaj
#Hakerki Sukcesu: Case study

Jak rozhulać markę online?
Case study uczestniczki programu Akademii Elite – Moniki Blezień – Ruszaj
Jak się rozwinęła Twoja marka dzięki programowi Elite? Co się zmieniło u Ciebie od czasu przystąpienia do kursu?
Od czasu przystąpienia do kursu, dużo wiadomości poukładało mi się w logiczną całość, niektóre zwroty, w zeszłym roku jeszcze brzmiące jak czarna magia wprowadziłam już do moje słownika.
Oczywiście wykreśliłam z mojego życia słowo niemożliwe, wiem że jak tylko zechcę, to mogę naprawdę dużo zdziałać.
Ruszyłam z moją firmą, zaczęłam być rozpoznawalna, dzięki wskazówkom z kursu Elite, moje posty mają większe zasięgi, a ja piszę systematycznie. Teraz już dałam sobie ostateczny termin na dopracowania e-booka i będę jeszcze z tym działać.
Jakie miałaś obawy przed przystąpieniem do programu?
Czy ja na to wszystko znajdę czas?
Czy nadążę i ogarnę całość materiału? Czy nauczę się wszystkiego? A co jak nie będę w stanie zrobić wszystkich zadań ?
Jak podjęłaś decyzję, który pakiet wybrać?
Zastanawiałam się, który pakiet wybrać 3 –miesiące czy rok, zdecydowałam się na dłuższy pakiet ze względu na korzyści, które były z nim związane. Wiedziałam że przede mną długa droga, że będę musiała podjąć pewne decyzje, a nie chciałam, żeby mi coś uciekło, coś mnie ominęło. Jestem dumna z mojej decyzji i wiem, że dobrze wybrałam.
Która ze strategii kursu była dla Ciebie najbardziej wartościowa?
Strategią, którą wspominam najcieplej jest kalkulator Growth Planner, do którego często wracam i modyfikuję, to bardzo dobre narzędzie, przydatne przy planowaniu wszystkiego w spójną całość.
Co według Ciebie wyróżnia program Elite w porównaniu do innych kursów czy programów w których brałaś udział?
Kurs jest przedstawiony i realizowany w dogodnym dla mnie czasie, zawsze mogę do niego wrócić, odsłuchać lub obejrzeć interesujące mnie lekcje jak również zrobić dodatkowe notatki, ponadto Marta ma z nami raz w miesiącu sesje Q&A, można zawsze zapytać, posłuchać i wyciągnąć lekcje dla siebie.
Większość kursów ma może dostęp przez rok, ale z kontaktem z trenerami nie zawsze jest tak jak z Martą, ona zawsze znajdzie czas, na rupie udzieli pomocy i pokieruje.
Dziewczyny z grupy też są dużym wsparciem, dzielą się wiedzą i są bardzo pomocne.
Co wdrożyłaś najszybciej po przystąpieniu do kursu i jakie miałaś rezultaty?
Po przystąpieniu do kursu, przede wszystkim zaczęłam inaczej patrzeć na moją stronę, którą chciałam uznać za firmową, wrzucając posty bardziej skierowane do grupy, która ma zostać moją docelową zauważyłam w końcu ruchy na tej stronie.
Skąd wzięłaś pomysł na biznes online? Jak ten pomysł ewoluował?
Zawsze chciałam mieć coś swojego, uwielbiam kosmetyki naturalne, ekotrendy i wdrażanie takich rozwiązań, na etacie w firmie to nie jest realne, nie zawsze Cię wysłuchają, pomogą w dostosowaniu.
Od kilkunastu lat działam pobocznie w branży beauty, rozmawiam zarówno z kosmetyczkami, właścicielkami salonów jak i firm kosmetycznych.
W dobie kiedy trend ekologiczny widać na każdym kroku, dużo firm nie bardzo wie, jak to wdrożyć u siebie, dlatego pomyślałam żeby im w tym pomóc. To połączenie moich zainteresowań z biznesem, wiem że jeszcze długa droga przede mną, ale już widzę po tym roku efekty.
Co było Twoim największym wyzwaniem lub przeszkodą na początku?
Nieznajomość pewnych zwrotów, Marta mówiła np. o lead magnet – rok temu nie wiedziałam co to znaczy? Wiedziałam że coś co ma przyciągać ale kogo i po co? Więc zapytałam ją wprost na live i zaraz otrzymałam odpowiedź. Warto pytać i nie bać się tego w końcu nie każdy musi znać się na wszystkim.
Jaką wskazówką byś się podzieliła z osobami, które też chcą rozwinąć biznes online?
Uwierzyć w siebie i zacząć działać, siedząc w domu i czekając na cud, niestety ale nie dojdziemy do niczego.
Ostatni rok, a właściwie pół roku pokazało nam, że biznes online to nasza przyszłość.
Co jest dla Ciebie najcenniejsze w prowadzeniu biznesu online?
Czas dla rodziny, czas który mogę spędzić z córką. To że mogę wybierać podmioty z którymi chcę pracować. Mogę pracować z każdego miejsca, zdalnie córka może się uczyć, a ja pracować.
Co było Twoim największym sukcesem – np. stworzenie produktu, strony, zwiększenie sprzedaży, podniesienie cen, zaproszenia na prelekcje czy wywiady, zwiększenie świadomości marki, stworzenie spójnej strategii, uwierzenie w siebie?
Przede wszystkim wiara w siebie Postawiłam na siebie, stworzyłam materiały szkoleniowe i workbook, kończę mojego e-booka i wszystko to będzie zgrane w spójną całość; mogłam negocjować i podnieść ceny za obsługę, stałam się rozpoznawalna.
Opracowałam profesjonalne BIO, postawiłam na siebie i wzięłam udział w sesji zdjęciowej, dzięki wskazówkom Marty zrobiłam wizytówkę i materiały reklamowe oraz szkoleniowe sama.
Jakie masz plany na przyszłość, w jakim kierunku chcesz rozwijać swój biznes online?
Musze popracować nad spójną strategią, automatyzacją sprzedaży i stworzeniem strony, to plany na najbliższy czas, na pewno wykupię dostęp do Kursu Elite na jeszcze jeden rok dla ugruntowania wiedzy, skorzystania z pomocy Marty i możliwości wsparcia grupy. Przede mną kolejne wyzwania i chcę być na nie gotowa!
Monika Blezień – Ruszaj
Doradca ds. ekotrendów i wdrażania rozwiązań przyjaznych środowisku.
Dołącz do Brand Bootcamp 30 dni Rolek
Chcesz rozhulać markę online rolkami?
Wykorzystaj potencjał wideo, aby zwiększyć 10x zaangażowanie, zasięgi i zyski!
WYZWANIE 30 DNI ROLEK:
✅Funkcje Instagram Reels
✅Szablony rolek do promocji marki
✅Schematy rolek sprzedażowych
✅Schematy rolek edukacyjnych
✅Aplikacje i narzędzia
Bootcamp trwa 30 dni i odbywa się na specjalnym koncie na Instagramie tylko dla kursantek.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach