Jak rozhulać markę online?
Case study uczestniczki programu Akademii Elite
Anny Bućkowskiej
ZNANA MARKA ONLINE W BRANŻY ROZWOJU OSOBISTEGO
i satysfakcjonujący mnie obraz mojej działalności on-line.
Moja oferta okazała się znakomitym uzupełnieniem treści proponowanych przez jedną ze znanych blogerek, co zaowocowało pomysłem na współpracę, a dokładniej rzecz biorąc na wspólne szkolenie on-line dotyczące wspierania dzieci w wieku 7-10 lat wychodząc z ich osobistego profilu motywacyjnego DNA.
Tym razem, już za wyższą cenę, kupiło je w przedsprzedaży ponad 90 osób, w środku epidemicznej kwarantanny. A rodzice dzieci starszych i młodszych już dopytują się o szkolenie dla kolejnych grup wiekowych!
Poznaj case study uczestniczki programu Akademii Elite – Anny Bućkowskiej.
#Hakerki Sukcesu: Case study
Jak rozhulać markę online?
Case study uczestniczki programu Akademii Elite – Anny Bućkowskiej
Jak się rozwinęła Twoja marka w te kilka miesięcy obecności w Programie Elite? Co się zmieniło u Ciebie przez 3 miesiące?
Dzięki Elite wszystko ruszyło z kopyta. Wszystkie elementy znalazły swoje miejsce, aby w końcu utworzyć czytelny i satysfakcjonujący mnie obraz mojej działalności on-line.
Przed wejściem do programu miałam już spore doświadczenie zarówno w komunikacji marki, jak i narzędziach technicznych. Jednak ciągle brakowało jakiegoś ważnego elementu, którego nawet nie umiałam nazwać.
Gigantyczne wsparcie merytoryczne od Marty, a także od niesamowitej społeczności Hakerek, dodało mi skrzydeł. Przestałam się stresować, że ciągle nie mam tego co chcę, a zaczęłam krok po kroku budować na tym, co już miałam. Zrezygnowałam z wrodzonej perfekcji, na rzecz procesu i jego dopieszczania.
Uczyłam się na swoich własnych testach. Jeśli coś poszło nie tak – natychmiast dzieliłam się tym z grupą i dostawałam największe w moim zawodowym życiu wsparcie, od osób które doskonale wiedziały przez co przechodzę i dokąd zmierzam.
Dzięki Elite przeszłam od posiadania dobrej i wartościowej wiedzy, to praktycznego dzielenia się nią w sposób atrakcyjny dla moich odbiorców. Od pomysłu do realizacji. Od planów na dochody, do ich rzeczywistego zaksięgowania na moim koncie bankowym.
Jakie miałaś obawy przed przystąpieniem do Programu?
Byłam pod tak dużym wrażeniem jakości treści, którymi Marta dzieli się za darmo, że zastanawiałam się, czym jeszcze może zaskoczyć? Czego jeszcze nie wiem? Okazało się, że całej masy… 🙂
Która ze strategii Programu była dla Ciebie najbardziej wartościowa? Co według Ciebie wyróżnia program w porównaniu do innych kursów czy programów, w których brałaś udział?
Przede wszystkim ujęła mnie idea growth hackingu, czyli testowania na małych krokach i podejmowania decyzji w oparciu o najcenniejsze dane pozyskane bezpośrednio od klientów.
Doceniłam także strategiczne znaczenie stron sprzedażowych, ale największym skokiem mentalnym było skorzystanie ze strategii przedsprzedaży.
Co wdrożyłaś najszybciej po przystąpieniu do Programu i jakie miałaś rezultaty?
Jedno z często powtarzanych przez Martę zdań brzmi „nie odbieraj już dłużej swoim klientom dostępu do Twojej wiedzy”. To zdanie odmieniło moje życie.
Dzięki wsparciu Marty odważyłam się wyjść ze swojej strefy komfortu. Mam duże zaufanie do swojej wiedzy merytorycznej, jednak zawsze największym wyzwaniem była także wiara w to, że mogę potencjalnym klientom pokazać wartość proponowanych usług i zacząć na nich zarabiać, zanim w ogóle będą dostępne. I co ważne, bez posiadania wielkiej społeczności. Jest to o tyle kluczowe dla mojej działalności, że moja usługa w wersji podstawowej występuje aż w 8 wariantach. Tak więc wprowadzenie najmniejszej zmiany (merytorycznej, graficznej czy technicznej) wymaga przepracowania każdego z nich, a to z kolei odwleka czas potencjalnego zarobku.
Pierwszym krokiem była przedsprzedaż e-booka, która w ciągu pierwszych 2 dni wygenerowała ponad 30 zamówień, co w praktyce pokazało mi skuteczność tej strategii.
W kolejnym kroku skorygowałam nieco grupę docelową i odpowiedziałam na potrzebę, której wcześniej w ogóle nie brałam pod uwagę. Moja oferta okazała się znakomitym uzupełnieniem treści proponowanych przez jedną ze znanych blogerek, co zaowocowało pomysłem na współpracę, a dokładniej rzecz biorąc na wspólne szkolenie on-line dotyczące wspierania dzieci w wieku 7-10 lat wychodząc z ich osobistego profilu motywacyjnego DNA.
Tym razem, już za wyższą cenę, kupiło je w przedsprzedaży ponad 90 osób, w środku epidemicznej kwarantanny. A rodzice dzieci starszych i młodszych już dopytują się o szkolenie dla kolejnych grup wiekowych!
Jaką wskazówką byś się podzieliła z osobami, które też chcą rozwinąć biznes online?
Zacznij działać! Jeśli cała oferta jest rozbudowana (tak było w moim przypadku) zacznij ją wprowadzać etapami. Zbieraj cenne informacje zwrotne od klientów i dostarczaj im tego, czego od Ciebie oczekują.
Druga kwestia – odpuść perfekcjonizm i daj sobie przyzwolenie na zbieranie cennego doświadczenia.
Co jest dla Ciebie najcenniejsze w prowadzeniu biznesu online?
W prowadzeniu biznesu on-line najcenniejsza jest dla mnie elastyczność czasowa, merytoryczna i kreatywna. Mogę zacząć od jednego kawałka, a następnie dodawać kolejne, zgodnie z potrzebami klientów.
Co było Twoim największym sukcesem – np. stworzenie produktu, strony, zwiększenie sprzedaży, podniesienie cen, zaproszenia na prelekcje czy wywiady, zwiększenie świadomości marki, stworzenie spójnej strategii, uwierzenie w siebie?
Absolutnym numerem jeden było uwierzenie w siebie, a nie tylko w wartość mojej wiedzy.
Jakie masz plany na przyszłość, w jakim kierunku chcesz rozwijać swój biznes online?
W blokach startowych czekają kolejne szkolenia on-line dla rodziców, livy i rozwój zgromadzonej społeczności.
Anna Bućkowska
Motywacyjne DNA
Doradca indywidualnego profilu motywacyjnego oraz autorka rozbudowanych opisów profilowych motywacyjnego DNA.
W swojej pracy pomaga klientom odkryć i zrozumieć elementy budujące ich indywidualną motywację. Dzięki temu mogą w pełni rozwinąć swój potencjał osobisty i zawodowy, czując przy tym radość i spełnienie.
W pracy doradcy w naturalny sposób łączy posiadane wykształcenie pedagogiczno-psychologiczne z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem pracy w biznesie m.in. jako koordynator projektów, specjalista Public Relations oraz wieloletni członek zarządu stowarzyszeń i fundacji.
Baczny obserwator życia.
Profil motywacyjnego DNA Ani to Dowódca.
Szkolenie: Kocham Rozumiem Wspieram
Szkolenie dla rodziców dzieci w wieku 7-10 lat.
- dowiesz się czym jest motywacyjne DNA i jaką pełni rolę w naszym życiu
- poznasz profil swój i swojego dziecka
- zrozumiesz z czego wynikają Wasze nieporozumienia
- z łatwością usuniesz ich przyczyny
- nauczysz się jak wspierać i rozwijać potencjał swojego dziecka zgodnie z jego motywacyjnym DNA
- nawiążesz z dzieckiem lepszą i trwalszą relację
Zobacz stronę szkolenia TUTAJ
WIDEBOOK + BONUSY
PAKIET PRZEDSPRZEDAŻY WIDEOBOOKA:
+ Brand Bootcamp 30 Dni Rolek (wartość 295zł)
+ Kurs Automatyzacji na Instagramie (wartość 350zł)
+ WARSZTATY LIVE Tworzenie karuzeli na Instagram w Canva + NAGRANIE (wartość 995zł)
+ BONUS: HACKBOOK STRONY LĄDOWANIA (do pobrania od razu po zakupie)
TERMIN WARSZTATÓW: 29/10 godz 21
LIMIT miejsc 100 osób
WIDEOBOOK jest teraz w przedsprzedaży – oznacza to, że otrzymasz plik do pobrania w późniejszym terminie.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach