+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

Jak rozhulać markę online?

Case study uczestniczki kursu Bootcamp Elite

Agaty Nesteruk

ZNANA MARKA ONLINE W BRANŻY SOCIAL MEDIA

Największym moim sukcesem jest pomoc przedsiębiorcom online, głównie kobietom – właścicielkom małych biznesów.

Moje przychody urosły do zawrotnych sześciocyfrowych kwot.

W ciągu 4 lat stworzyłam ponad 30 kursów online, 2 platformy abonamentowe. W moich szkoleniach wzięło udział ponad 10.000 osób.

Nagrałam ponad 40 tutoriali wideo o aplikacjach mobilnych, przeprowadziłam ponad 100 transmisji live oraz opracowywałam materiały wizualne dla polskich i zagranicznych marketerów.

Poznaj case study uczestniczki  kursu  Bootcamp Elite – Agaty Nesteruk

#Hakerki Sukcesu: Case study

Case Study Agata Nesteruk

Jak rozhulać markę online?

Case study uczestniczki kursu Bootcamp Elite – Agaty Nesteruk

Jak rozwinęła się Twoja marka dzięki kursowi Elite? Co się zmieniło u Ciebie od czasu przystąpienia do kursu?

Moja przygoda ze światem online rozpoczęła się od prowadzenia bloga, a następnie szukania sposobów jak taki blog zmonetyzować. Nie zdawałam sobie wówczas sprawy, że można zarabiać na własnych produktach cyfrowych, myślałam raczej o współpracy z markami i reklamie.

I wtedy trafiłam na grupę Marty – Hakerki Sukcesu. Grupa liczyła około 300 osób i pamiętam, że Marta zbierała zapisy na swoje pierwsze wyzwanie. Dołączyłam najpierw do Wyzwania, a potem do kursu Marty.

Mogę powiedzieć, że od tamtej pory zmieniło się prawie wszystko. Poznałam nieznany mi wcześniej świat biznesu online, jego możliwości i potencjał, jaki w nim drzemie.

Marta włożyła w wyzwanie i kurs całą siebie, dzieląc się tajnikami działalności online i cierpliwie tłumacząc bardzo przystępnym językiem, zasady funkcjonowania tego typu biznesu. W swoim kursie zawarła to, co niezbędne, aby zacząć skutecznie i strategicznie działać online. Dowiedziałam się, co to jest lead magnet, lista mailingowa, strona landing page, konwersja, lejki marketingowe oraz jak wyceniać swoją pracę i pozyskiwać pierwszych klientów.

Zaraz po udziale w kursie Elite wypuściłam swój pierwszy kurs online – Jak zbudować własnego bota w Messengerze i zarobiłam na nim pierwsze pieniądze.

Od tamtej pory, w ciągu 4 lat stworzyłam ponad 30 kursów online, 2 platformy abonamentowe, a w moich szkoleniach wzięło udział ponad 10.000 osób.

Nagrałam ponad 40 tutoriali wideo o aplikacjach mobilnych, przeprowadziłam ponad 100 transmisji live oraz opracowywałam materiały wizualne dla polskich i zagranicznych marketerów.

Moje przychody urosły do zawrotnych sześciocyfrowych kwot.

Jakie miałaś obawy przed przystąpieniem do kursu?

Kurs Elite był pierwszym kursem online, w który zainwestowałam większe pieniądze. Na początku miałam bardzo duże obawy, przede wszystkim nie znałam Marty, a zaufania nie wzbudzał też fakt, że mieszka ona poza granicami Polski. Poza tym wyzwanie, w którym wzięłam udział było tak treściwe, że zastanawiałam się, czy warto inwestować w płatny produkt. Dodatkowo cena kursu była wtedy dla mnie sporym wydatkiem.

Ale musiałam szybko podjąć decyzję, ponieważ liczba miejsc była ograniczona i większość została zajęta od razu w dniu otwarcia zapisów. Następnego dnia, po kontakcie mailowym z Martą postanowiłam zaryzykować i dołączyłam do kursu Elite.

Teraz z perspektywy czasu wiem, że była to najlepsza decyzja jaką mogłam podjąć na początku mojej drogi w biznesie online.

 

Która ze strategii kursu była dla Ciebie najbardziej wartościowa? Co według Ciebie wyróżnia program Elite w porównaniu do innych kursów czy programów, w których brałaś udział?

To nie jest zwykły kurs! Marta przez cały czas jego trwania prowadziła nas za rączkę, stopniowo odkrywając kolejne etapy planowania strategii i działalności online. Zawsze mogłyśmy liczyć na jej pomoc, życzliwość i wsparcie. Dawała z siebie 100% i angażowała się maksymalnie, aby pomóc nam osiągnąć jak najlepsze rezultaty.

Marta jest doskonałym strategiem i odzwierciedlenie tego znajduje się w jej kursach. Z ogromu materiału potrafi wydobyć niezbędną esencję, którą należy przyswoić oraz tak zaplanować cały proces nauki, aby kursantki od razu zamieniały wiedzę w działanie. Daje to niesamowite rezultaty i prawie natychmiastowy zwrot z inwestycji w kurs.

Jeżeli zaufamy Marcie i procesowi, jesteśmy w stanie zaplanować strategię swoich działań, ułożyć przejrzysty plan i realizować go w wyznaczonym czasie. Ja po skończonym kursie miałam stworzony swój pierwszy landing page, pierwszych subskrybentów na liście mailingowej i wkrótce wystartowałam z pierwszym kursem online.

Niesamowicie pomocna była również grupa kursowa i inne kursantki. Atmosfera i wsparcie dziewczyn oraz Marty i Magdy to jest wartość dodana, która sprawia, że społeczność Hakerek jest jedyna w swoim rodzaju.

 

Jaką wskazówką byś się podzieliła z osobami, które też chcą rozwinąć biznes online?

Przede wszystkim zaufać osobom, które są ekspertami i skutecznie działają w branży. Często na początku wydaje nam się, że nie opłaca się inwestować w naukę i kursy online, skoro praktycznie wszystko znajdziemy za darmo w internecie. I potem siedzimy w tym internecie po nocach, szukając strzępków informacji i próbując posklejać je w sensowną całość. Popełniamy przy tym masę błędów, a efekty i tak nie są zadowalające.

Podam przykład z własnego podwórka. Kiedy samodzielnie zakładałam stronę na WordPressie myślałam, że nie warto inwestować w kurs online, skoro wszystkie potrzebne informacje mogę znaleźć za darmo.

W rezultacie praca nad pierwszą własną stroną zajęła mi ponad 3 miesiące, kiedy mogłabym ją postawić uczestnicząc w kursie w 3 tygodnie. Dodatkowo nadal wielu rzeczy nie skonfigurowałam poprawnie, więc ciągle pojawiały się nowe błędy.

To prowadzi do konkluzji, którą Marta często nam powtarzała. W życiu za wszystko trzeba płacić, ale możemy wybrać czy płacimy własnym czasem czy pieniędzmi. Pieniądze jesteśmy w stanie zarobić, ale straconego czasu już nie odzyskamy.

Dlatego kiedy chciałam nauczyć się jak prowadzić biznes online, mimo obaw i wątpliwości postanowiłam zainwestować w siebie i dołączyłam do pierwszej edycji kursu Elite. I nigdy tej decyzji nie żałowałam.

 

Co jest dla Ciebie najcenniejsze w prowadzeniu biznesu online?

Wygoda. Niezależność. Wolność finansowa. To ja ustalam reguły gry i tworzę taki biznes, który pasuje do mojego stylu życia. Mogę pierwszą połowę dnia przeznaczyć na aktywność fizyczną, zakupy czy spotkanie z przyjaciółką, a wieczorami pracować. Albo wyjechać na wakacje czy przedłużony weekend nie pytając nikogo o zgodę.

Stać mnie na zagraniczne podróże i wynajmowanie domów w urokliwych miejscach. W tym roku ferie spędziłam na nartach w Austrii, a wakacje w pięknych domach nad brzegiem morza w Chorwacji i na Sardynii.

Chciałam również dodać, że początkowo biznes online miał być tylko takim zajęciem na boku, przynoszącym dodatkowe 2.000-3.000 zł/miesięcznie. W ciągu tych 4 lat mojej działalności online wszystko się jednak diametralnie zmieniło i obecnie inne dochody stały się dodatkiem do biznesu online.

Cenię sobie również łatwość skalowania produktów cyfrowych. Największy koszt jaki ponosimy to jest pierwszy etap – stworzenie produktu. Natomiast kiedy produkt już istnieje możemy go dowolnie skalować, co jest niemożliwe w tak dużym stopniu przy produktach fizycznych.

Co było Twoim największym sukcesem?

Myślę, że przede wszystkim wiara we własne możliwości. Na początku widząc wokół kobiety młodsze o kilkadziesiąt lat, myślałam, że to już nie dla mnie, że jest za późno, żeby coś zmienić. Moje otoczenie również mi nie pomagało, raczej odradzali działalność online zamiast zachęcać i wspierać.

Z natury jestem introwertyczką i najlepiej czuję się w małym gronie osób. Sporym wyzwaniem było dla mnie prowadzenie regularnych transmisji live i pokazywanie się w internecie.

Niewątpliwie ważny jest też sukces finansowy, bo on buduje wiarę we własne możliwości i daje porządnego kopa do dalszych działań.

Konsekwencja w działaniu doprowadziła do wielu owocnych kontaktów i współpracy. Najbardziej przełomowa okazała się dla mnie współpraca z marką Canva. Od początku tego roku jestem ambasadorką marki Canva – Canva Certified Creative, a od niedawna również projektantką jako Canva Creator i Canva Contributor. Projektuję szablony i elementy graficzne dla Canvy, które są dostępne na jej licencji bezpośrednio w aplikacji.

Jako ambasadorka marki Canva – pomagam w opanowaniu i lepszym poznaniu programu Canva, uczę jak samodzielnie tworzyć świetne treści wizualne oraz jak prowadzić skuteczną komunikację wizualną w mediach społecznościowych.

Dzięki takiemu rozwiązaniu mogę łączyć moje dwie pasje: marketing i design. Jako visual marketer pomagam w lepszym tworzeniu treści zarówno od strony wizualnej jak i marketingowej. Jest to dla mnie ważne, bowiem jako absolwentce krakowskiej ASP brakowało mi w działalności online aspektu twórczego, designerskiego. Teraz z powodzeniem łączę te dwie dziedziny i spełniam się zawodowo w obu.

 

Jakie masz plany na przyszłość, w jakim kierunku chcesz rozwijać swój biznes online?

Chcę w dalszym ciągu robić to, co robiłam do tej pory i pomagać coraz większej ilości osób, głównie kobietom – właścicielkom małych firm. Moim głównym celem zawodowym jest rozwój programu klubowego Canva Design Club i tworzenie nowych wartościowych treści oraz materiałów wizualnych dla klubowiczek.

Na nadchodzący rok mam już zaplanowane darmowe wyzwania i webinary, z których zawsze korzysta spora liczba osób i którym bardzo one pomagają.

Cenię sobie opinie moich kursantów i uczestników szkoleń. Kiedy dziękują mi za produkty, kursy, webinary, darmowe wyzwania, wtedy wiem, że to, co robię ma sens, że tworzenie własnych produktów ma sens i przekłada się na realną pomoc innym ludziom. To jest dla mnie najcenniejsza nagroda, która sprawia, że świat staje się lepszy, a ja zyskuję nowy zapał do pracy.

Agata Nesteruk

Social Media Tools

 

Pomaga oswajać świat cyfrowych programów i aplikacji. Tworzy autorskie narzędzia i szablony ułatwiające pracę w social media. Opracowuje i prowadzi kursy oraz warsztaty ze strategii działań w mediach społecznościowych.

Weronika Pomin - PDF Jak zadbać o więź z dzieckiem

Odbierz PDF: Darmowe materiały do tworzenia grafiki i wideo

Pobierz PDF: Bezpłatny ebook

Darmowe Materiały do tworzenia grafiki i wideo

Odbierz PDF: TUTAJ

Sukces to nawyk + kurs email 10 dni

WIDEBOOK + BONUSY

PAKIET PRZEDSPRZEDAŻY WIDEOBOOKA:
+ Brand Bootcamp 30 Dni Rolek (wartość 295zł)
+ Kurs Automatyzacji na Instagramie (wartość 350zł)
+ WARSZTATY LIVE Tworzenie karuzeli na Instagram w Canva + NAGRANIE (wartość 995zł)
+ BONUS: HACKBOOK STRONY LĄDOWANIA (do pobrania od razu po zakupie)

TERMIN WARSZTATÓW: 29/10 godz 21
LIMIT miejsc 100 osób
WIDEOBOOK jest teraz w przedsprzedaży – oznacza to, że otrzymasz plik do pobrania w późniejszym terminie.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach Dołącz do grupy
Share This