Jak planować tydzień, aby zarobić milion na pół etatu?
Jak zarobić milion na „pół” etatu?
Jak wygląda mój typowy tydzień 16h pracy?
Kolejny poniedziałek zaczęty od „Marta ratuj”.
Ja już się nauczyłam, że po weekendzie, gdy klienci mają czas to grzebią sobie na stronie a potem mam w poniedziałek wszystko rzucić i ratować 😀
Czasami się mnie pytacie, jak ja to wszystko ogarniam – ano właśnie tak:
- Poniedziałek – do godziny 13 mam zarezerwowany czas dla klientów z mojej agencji social media. Jeżeli nie ma nic nagłego – to tworzę harmonogramy szybciej i mam wtedy wolny piątek, który jest moim dniem tworzeniem treści dla klientów.
- Wtorek: bez pośpiechu.
Głównie pisanie treści, postów, newslettera, newslettera dla kursantek PRO, ogarnianie rzeczy administracyjnych.
Tworzenie karuzel i infografik. - Środa: nagrywanie. Nagrywam rolki, YouTube, dodatkowe lekcje do kursu. Prowadzenie sesji mentoringiwych, audytów i szkoleń. Mam tak zgrupowane, aby jeśli nie chce mi się robić makijażu i pokazywać – to tylko w jeden dzień w tygodniu muszę się ogarnąć.
- Czwartek: wysyłka newslettera (kiedyś wtorek, przestawiam się na razie) i tworzenie materiałów szkoleniowych dla kursantek z moich programów mentoringowych, Hakerki PRO, Akademii ELITE, kursu Success Funnels i Wideo 10x.
- Piątek staram się mieć wolny. Dlatego, że gdy prowadzę kurs, nagrywam nowy kurs itp – to praca jest nieregulowana, więc w „normalnym” grafiku odbijam sobie.
Pracuję zazwyczaj 4 dni w tygodniu po ok 4h dziennie. Prowadzę dodatkowo ok 4h stałych szkoleń w miesiącu.
Każde szkolenie to ok 8h przygotowań więc to pełne dodatkowe dni.
Najwięcej czasu to dodatkowe konsultacje, które codziennie zabierają ok. godziny – ustalanie strategii na moje własne kampanie, dla klientów to ok 20h -25h pracy w miesiącu.
Czyli jeśli podzielić dzień to 2h kreatywne, 1h strategia, 1h admin.
Ale oczywiście dużo łatwiej jest mieć 4h kreatywne i się rzucić w wir pracy a następnego dnia ogarnąć admin.
Podsumowując – mój grafik jest z jednej strony ustalony a z drugiej ruchomy. Mam tygodnie, że nawet tych 16h nie przepracuję, a w inne nabijam 2x tyle.
Tylko moje 2x tyle to nadal mniej niż etat.
Osiągam to dzięki systemom, delegacji ale również i najbardziej – dlatego, że gdy pracuję to pracuje w skupieniu metoda Focus & Flow. Czyli jak mi idzie, to nie przerywam:)
W marcu planuję kampanię na program Hakerki PRO, w którym dzielę się właśnie moimi systemami, szablonami i strategiami.
W marcu będę więc prowadzić wyzwanie, tworzyć dodatkowe materiały, aby jak najwięcej osob skorzystało.
W tym roku wprowadzam też zasadę urlopu co miesiąc – to pomysł z 2019 r który się rozmył przez wiadomo co😀
W styczniu byłam z dziećmi w Alicante, w lutym byliśmy na tydzień w Maladze, w marcu planuje wyjazd do Glasgow na koncert a w kwietniu będę na Majorce prowadzić mastermind ale będę bez dzieci, więc to się tak trochę kwalifikuje 😀
Pamiętaj, że dochodziłam do tego prowadząc firmę czasami po nocach przez 7 lat. Agencje prowadzę od 13 lat. Mam po prostu dużo już wypracowane. Jeden kurs nagrałam w 48h inny zabrał mi 18 miesięcy. To nie jest tak, że zawsze jest różowo. Ale jest naprawdę fajnie.
Czy masz ułożony plan tygodnia? Zaplanowane z góry działania dla swojej marki? Czy strategia jest z doskoku, jak sierotka na końcu?
Bo jeśli tak – to skradnij mój sposób – strategia zawsze ma pierwsze miejsce w grafiku.
WIDEBOOK + BONUSY
PAKIET PRZEDSPRZEDAŻY WIDEOBOOKA:
+ Brand Bootcamp 30 Dni Rolek (wartość 295zł)
+ Kurs Automatyzacji na Instagramie (wartość 350zł)
+ WARSZTATY LIVE Tworzenie karuzeli na Instagram w Canva + NAGRANIE (wartość 995zł)
+ BONUS: HACKBOOK STRONY LĄDOWANIA (do pobrania od razu po zakupie)
TERMIN WARSZTATÓW: 29/10 godz 21
LIMIT miejsc 100 osób
WIDEOBOOK jest teraz w przedsprzedaży – oznacza to, że otrzymasz plik do pobrania w późniejszym terminie.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach