POBIERZ BEZPŁATNY PDF PLAN DZIAŁANIA
Jak dodać 60 000zł
do swego biznesu strategicznie
i z wdziękiem.
ANALIZA ZASOBÓW
POBEIERZ PDF
1. ANALIZA: Wypisz wszystkie swoje obecne zasoby, aby je w pełni wykorzystać. Pamiętaj, że czas, narzędzia, które znasz, istniejące materiały to Twój punkt startowy.
2. FOCUS & FLOW
SKUP się na jednym projekcie (Kto jest Twoim idealnym klientem i jaki ich problem rozwiązujesz) i zbuduj system, który pomoże skalować Twój biznes.
3. MODEL BIZNESOWY
WYBIERZ model biznesowy idealny dla Ciebie i Twego stylu życia. Jeżeli masz wiele pomysłów – realizuj je po kolei.
ANALIZA PROJEKTU
ZANIM ZACZNIESZ:
CZY JEST DOPASOWANY DO CIEBIE?
Jeżeli wolisz live nie musisz pisać eBooków;)
PRZYNOSZĄCY CI FRAJDĘ
Jeżeli nie lubisz zobowiązań, umieść kurs na platformie zamiast zobowiązywać się do rocznego wsparcia TYPU live mastermind.
BUDUJĄCY TWOJĄ MARKĘ
Jak osoby, które mają styczność z nowym projektem będą postrzegać Twoją markę?
WSPARCIE
PROGRAM MENTORINGOWY ELITE
Jeżeli potrzebujesz wpsracia, dołącz do Hakerek ELITE. Zyskujesz 6 miesięcy dostępu do ekskluzywnego programu mentoringowego i szkoleń masterclass ELITE oraz konsultacji Brand Audyt.
(wartość 10 000zł)
01
DLACZEGO POTRZEBUJESZ PLANU DZIAŁANIA?
Plan działania porządkuje chaos pomysłów.
Biznes online jak każdy inny biznes wymaga planu działania, analizy zasobów i strategii ich wykorzystania. Układając plan działania i umieszczając każdy projekt na mapie naszego celu jest nam łatwiej osiągnąć wyznaczone cele rozwoju marki i cele finansowe.
Każdy rozpoczęty projekt może być kolejnym stopniem w drodze do celu, albo ślepą uliczką. Dlatego zanim zaczniesz, zastanów się, jaki masz cel? Dlaczego ten projekt a nie inny? Nie sugeruj się działaniami konkurencji, bo – szczerze- często oni sami nie wiedzą, czemu robią coś w konkretny sposób. Analizuj branżę i rynek, zachowania klientów i wyciągaj własne wnioski.
02
ANALIZA DOSTĘPNYCH ZASOBÓW
Zanim rzucisz się w wir tworzenia profilu na Instagramie, nagrywania podkastu czy prowadzenia webinarów, zastanów się, jakie masz zasoby do dyspozycji.
Jednym z Twoich najcenniejszych zasobów jest czas, pomimo, że często wydaje się nam, że to brak budżetu jest największą przeszkodą. Inaczej będzie realizować swoje cele osoba, która ma godzinę dziennie a inaczej ktoś, kto ma czystą kartę – 8 godzin dziennie na działania.
Dlatego dzięki wnikliwej analizie zasobów możesz stworzyć plan działania, który nie będzie z góry skazany na porażkę, a co więcej – wykorzysta maksymalnie to co już masz, wiesz i umiesz. Jeżeli chcesz wdrożyć nowy projekt szybko, wykorzystuj istniejące już umiejętności i zasoby. Nie wzoruj się na konkurencji, która dysponuje innym zapleczem projektowym.
03
OD CZEGO ZACZĄĆ PLANOWANIE PROJEKTU?
Stwórz plan skalowania pasujący do Twojej obecnej sytuacji i mocno osadzony w realiach, w których operujesz. Jeżeli po analizie konkurencji zauważyłaś lukę na rynku, zastanów się, jak możesz ją wypełnić biorąc pod uwagę takie czynniki jak czas, efekt i potencjalny zysk.
Klient przede wszystkim chce dotrzeć do celu. To Twój model biznesowy zdecyduje, czy będziesz kierowcą autobusu (kursy na platformie) kierowcą taxi (model 1:1) czy kierowcą limuzyny.
04
Jak stworzyć ścieżkę klienta uwzględniając potrzeby odbiorców?
Zastanów się, czego oczekuje każdy z segmentów klientów i na jakich potrzebach odbiorców chcesz się skupić? Tradycyjne lejki sprzedażowe są bardzo linearne, dlatego ja uczę konceptu przeplatających się ścieżek, do których tworzysz mapę.
Są osoby, które chcą dotrzeć do celu szybciej i na skróty. Są osoby, które wolą iść spacerkiem. Każdy twój potencjalny klient ma inne potrzeby i każda z Twoich ofert może je zaspokajać w inny sposób. Nie skupiaj się na tworzeniu jednego ogromnego produktu na początku, ponieważ możesz przegapić inne okazje.
Dzięki metodzie udostępniania darmowych treści błyskawicznie badasz rynek i wyłuskujesz najbardziej palące problemy klienta, takie, za które jest gotowy zapłacić więcej. Na każdym kroku oferujesz wsparcie, zrozumienie i życzliwość.
Nie każdy musi u Ciebie kupić, ale każdy może zostać ambasadorem Twojej marki. Nie tracisz czasu tworząc darmowe treści i osoby, które od Ciebie nie kupiły nie są „darmozjadami”. Osoba, która nie ma warunków ani przestrzeni aby kupić u Ciebie w tym momencie nie musi być wywalana ze społeczności. Podziękuj im za obecność tworząc kolejne bezpłatne treści oraz zachęcaj do udostępniania wiedzy dalej.
Każda osoba, którą napotykasz na swojej drodze jest wartościowa i zasługuje na szacunek. Na mojej liście są osoby, które obserwują mnie od lat a dopiero teraz decydują się dołączyć do programu ELITE, bo teraz czują się gotowe na skalowanie swojej marki.
Są osoby, które kupują „tylko” eBooki ale polecają moją markę dla osób, które kupują większe programy. Dostaję wiadomości od osób, które przepraszają, że nic nie kupiły, ale dziękują za informacje z wyzwań i webinarów, ponieważ dzięki temu ruszyły z marką i zarobiły kilkadziesiąt tysięcy. Ja kibicuję każdemu, bo szczerze wierzę, że dzięki temu, że wzajemnie się wspieramy możemy osiągnąć więcej.
Dlaczego to podkreślam? Zdaję sobie sprawę, że wiele osób uczy zupełnie innego podejścia. Uczą, żeby bezlitośnie wyrzucać darmozjadów, aby zatrzymywać wiedzę tylko dla „wybranych” czytaj płacących najwięcej. Fundamentalnie się z tym nie zgadzam i dlatego moje szkolenia są otwarte dla wszystkich. Ale moje osobiste wsparcie siłą rzeczy ma swoje limity i rezerwuję je dla osób, które są gotowe do działania.
Obecna edycja programu Success Funnels ELITE to swego rodzaju ewenement, dlatego, że zazwyczaj dostęp jest na 90 dni / 3 miesiące a tym razem oferuję 6 miesięcy współpracy, aby również osoby, które potrzebują więcej czasu na rozkręcenie mogły skorzystać.
05
Jak strategicznie i z wdziękiem stworzyć ścieżki klienta, które będą działać wielopoziomowo i budować markę, jednocześnie zwiększając zyski.
Lejek sprzedażowy – sales funnel – to proces pozyskiwania klienta. Niestety, nie przypomina to kuchennego lejka, ponieważ na każdym etapie klient ma wybór i może sobie po prostu z Twojego lejka wyjść.
Dlatego właśnie zaczynamy od stworzenia konceptu kampanii promocyjnej i wyznaczenia celu – aby w naszym lejku było jak najmniej dziur, a w tunelu sprzedażowym – ślepych uliczek.
Planując ścieżki klienta bierzemy pod uwagę nasze cele rozwoju marki, cele finansowe oraz potrzeby klienta. Aby każda ścieżka działała wielopoziomowo, potrzebna jest wnikliwa analiza branży i realiów rynkowych.
Czego nie ma? Czego brakuje? Czego klienci desperacko szukają?
Co u Ciebie leży odłogiem? Jakich klientów odsyłasz z kwitkiem?
PRZYKŁADOWY SCENARIUSZ ZAKŁADA POTRZEBĘ DODANIA 60 000zł.
Ta suma została wybrana przez was jako ekwiwalent „bezpiecznej” pensji na etacie.
Zastanówmy się więc, jak możemy zreplikować to w naszym biznesie?
Potrzebne będą do tego 3-4 rodzaje produktów. Można osiągnąć to jednym ale mając kilka ofert, będzie po prostu łatwiej, bo nacisk sprzedażowy się rozkłada równomierniej.
06
SCHEMAT ŚCIEŻKI NA DODATKOWE 60 000zł.
1. Pierwsze wyzwanie to brak społeczności i brak listy e-mail, brak kontaktów. Rozwiążemy ten problem oferując atrakcyjne darmowe treści. W programie Success Funnels ELITE pokazuję jak stworzyć ścieżki evergreen – zawsze dostępne, w oparciu o 4 filary treści, ale osoba, która zaczyna potrzebuje strategii, która pozwoli przetestować wiele opcji jak najszybciej. Dlatego skupiamy się na oferowaniu darmowych szkoleń live.
Możesz oferować je jako webinary – używając zoom lub clickmeeting, albo live na Facebooku, Instagramie, YouTube lub na TikToku. Praktycznie wszędzie, gdzie zbiera się Twoja społeczność. Podkasty są świetne jako strategia długofalowa, przy strategii Rapid Fire potrzebna jest akcja na żywo, aby zachęcić do udziału tu i teraz.
2. ETAP 2: oferta. Pierwszy cel to organizacja live i cel rozwoju marki to pozyskanie 100 – 500 osób na każdy webinar. Pozyskując co miesiąc 500 osób po roku mamy listę 6000 osób. Przy konwersji 2% oznacz to, że 120 osób kupi nasz kurs za 500zł co doda do naszego modelu biznesowego założone 60 000zł.
Więc to drugi etap – stworzenie oferty, którą będziemy prezentować na każdym z webinarów, może to być oferta miesiąca – czyli zmieniamy i testujemy oferty, a może to być ta sama oferta kursu, usługi lub konsultacji tylko dla nowych osób. Wariant pozwalający na różnorodność to dodawanie bonusów. Nagrania poprzednich webinarów świetnie się tu sprawdzą. Jak zamienić nagranie darmowego webinaru w atrakcyjny bonus albo produkt sam w sobie, wyjaśniam w programie ELITE.
3. Trzeci etap to analiza wyników oraz optymalizacja modelu. Stworzyłaś ścieżkę, która buduje markę, listę e-mail, pozyskuje kontakty i jednocześnie nagradza społeczność za lojalność kolejnymi treściami. Organizując webinary. co dwa tygodnie lub co miesiąc, zyskujesz też cenne badanie rynku i pomysły na kolejne treści. Na tej podstawie możesz stworzyć ofertę premium, wiedząc, co jest kluczowe dla Twoich klientów i co cenią najbardziej.
07
POBIERZ PLANER PDF
Podsumowując, przykładowy schemat zakłada realizacje celów marki i finansowych.
Etap 1 DARMOWY: 500 osób x 12 = 6000 osób na liście w rok.
+ mini oferta: nagrania 6000 x 5%. =300 x 200zł = 60 000zł
(Pakiet nagrań 12 szkoleń za 200zł jako przykład)
ETAP 2 OFERTA: 6000 x 2% = 120 osób x 500zł = 60 000zł
ETAP 3 PREMIUM: 6000 x 1% = 60 osób x 1000zł = 60 000zł.
3 sposoby, aby dodać 60 000zł, stosując wszystkie trzy w spójnym systemie możesz potroić wyniki.
Żeby efektywnie zaplanować kampanię promocyjną, pobierz nowy PDF i wyznacz swoje cele kampanii i stwórz plan ścieżki wielopoziomowej. A jeżeli chcesz dolączyć do kursu Success Funnels ELITE – zapraszam na rozmowę wstępną.
CO ZYSKUJESZ W PROGRAMIE ELITE 2021
Brand Makeover + Success Funnels
01
KURS SUCCESS FUNNELS
Kurs video w polskiej wersji językowej o tworzeniu skutecznych ścieżek sprzedaży i automatyzacji do kursów online, książek, ebooków, programów grupowych i konsultacji (wartość 5000zł)
02
BRAND MAKEOVER
Prywatny audyt marki przeprowadzony osobiście przez Martę Krasnodębską
(wartość 1000zł)
03
PROGRAM MENTORINGOWY ELITE
Zyskujesz 90 dni dostępu do ekskluzywnego programu mentoringowego i szkoleń masterclass ELITE
(wartość 10 000zł)
04
PLATFORMA INSTRUKCJI TECHNICZNYCH
Zyskujesz dostęp do biblioteki video szkoleń technicznych + eBooków
(wartość 5 000zł)
DOŁĄCZ do GRONA HAKEREK ELITE
BRAND MAKEOVER
& SUCCESS FUNNELS
✓ PEŁEN KURS SUCCESS FUNNELS o tworzeniu skutecznych ścieżek sprzedaży i automatyzacji
do kursów online, książek, ebooków, programów grupowych i konsultacji
✓ Każda uczestniczka dostanie w prezencie 3 miesiące dostępu do ekskluzywnego programu mentoringowego Hakerki Biznesu ELITE, zaawansowanych szkoleń oraz audytów.
✓ 12 x Masterclass Hakerki ELITE – dostęp do serii nagrań ekskluzywnych szkoleń online (wartość 6000zł+)
UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNĄ ROZMOWĘ WSTĘPNĄ DO PROGRAMU SUCCESS FUNNELS ELITE
JAK ROZHULAĆ SWOJĄ MARKĘ ONLINE
BRAND MAKEOVER + SUCCESS FUNNELS
STWORZENIE PROFESJONALNEJ STRATEGII CENOWEJ I OFERTY EVERGREEN
STWORZENIE SKUTECZNEGO PLANU GROWTH HACKING NA 90 DNI
STWORZENIE PROFESJONALNEJ ŚCIEŻKI KLIENTA
✓ STRATEGIA I PLAN PROMOCJI
✓ GRAFIKI I ELEMENTY PROMOCJI
✓ STRATEGIA REKLAMY NA FB
✓ AUTOMATYZACJA PROMOCJI
✓ AUDYT STRATEGII CENOWEJ
✓ AUDYT OFERT
✓ AUDYT ŚCIEŻKI KLIENTA
✓ AUDYT MARKI ONLINE
KURS SUCCESS FUNNELS ELITE EDYCJA 2021
Jeżeli zależy Ci na autentycznej marce i innowacyjnym podejściu, dołącz do programu Hakerki ELITE. Umów się na krótką, 15 minutową rozmowę wstępną.
BRAND MAKEOVER ELITE
Zamień swoją wiedzę i pasję w dochodowy biznes online i zacznij docierać do tysięcy nowych klientów!
UMÓW SIĘ NA ROZMOWĘ WSTĘPNĄ
Wybierz termin i wypełnij zwięzły formularz przed bezpłatną konsultacją wstępną, aby móc dołączyć do programu ELITE.
Made by Hakerki Sukcesu // © Copyright 2019 Mevuto Ltd Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka Prywatności // Regulamin