#HakerskiKwadrans odcinek 89
OBEJRZYJ VIDEOJak zdobyć klienta w minutę?
Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości
#HakerskiKwadrans
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Obejrzyj nagranie 89 odcinka – jak zdobyć klienta w minutę
Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.
#HakerskiKwadrans odcinek 89
Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka
Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00
#HakerskiKwadrans odcinek 89
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Podsumowanie najważniejszych informacji
Jak zdobyć klienta w minutę? Przykłady z różnych branż
Jak używać krótkich video w biznesie, żeby budować swoją markę, zwiększyć zasięgi i zdobyć klientów?
Na przykładzie kilku branż podpowiadam, co nagrywać, aby takie krótkie formy były ciekawe, angażujące i skuteczne. W każdej niszy i w każdej branży można zrobić cos fajnego i zachwycić klientów krótkim, jednominutowym wideo, a moje przykłady i pomysły tak naprawdę sprawdzają się niemal w każdej branży.
1. Rękodzieło
Pokaż, jak wyglądają Twoje metki. Jak je stworzyłaś, dlaczego wybrałaś taki materiał, podkreśl, że one nie są z plastiku (jeśli oczywiście nie są), że są 30% mniejsze niż kiedyś były, dzięki temu eliminujesz niepotrzebne materiały. Możesz nawet krótko opowiedzieć o swojej marce, pokazać na niej kawałek historii.
2. Projektowanie wnętrz. Pokaż metamorfozę – wnętrze przed i po. Wymyśl pytania, które nakierowują na to, czym się zajmujesz i przygotuj video pokazujące np. jak zorganizować dodatkową przestrzeń dla nowego członka rodziny. Pokaż, jak uzyskać efekt WOW w małej kuchni – przełam stereotypowe myślenie, że wnętrza projektują tylko bogaci ludzie w swoich wielkich domach.
3. Edukacja (np. finansowa)
To jest nisza, w której trudno może być coś pokazać, bo nie masz fizycznych produktów, ale pomyśl jakie przekonania, powiedzenia funkcjonują w Twojej niszy i przekształć je w intrygujące historie. Jeżeli uda Ci się zobrazować jakąś metaforę (i to jest patent na każdą niszę), która funkcjonuje i w pewien sposób pokazuje obiekcje Twoich klientów, to będzie to świetny materiał video.
4. Dietetyk
Pokaż, że na diecie można jeść różnorodne produkty, że jadłospis nie musi być restrykcyjny. Pokaż odbiorcom swoje podejście – kiedy np. jesz chipsy, że nawet jak się złamie zasady diety i zje co jakiś czas coś niezdrowego – to nic się nie dzieje, to nie jest porażka. Pokaż, że można zjeść trochę lodów, a nie całe opakowanie, albo alternatywną opcję – lody z niewielką ilością kalorii.
5. Programowanie
Możesz pokazać ekran – jak robisz coś z niczego, efekty swojej pracy, przestawić jakie obawy, obiekcje funkcjonują w Twojej niszy. W tej branży sprawdzi się również video typu:
• 6 powodów, dla których powinnaś zacząć programować już teraz,
• 3 wskazówki, jak coś zrobić, albo
• 5 błędów, które popełniasz robiąc coś tak, a nie inaczej.
6. Fotografia
Nagraj i zmontuj wypowiedzi kobiet, gdy mówią o swoich obawach związanych z sesją, z pozowaniem, z efektem końcowym i pokaż ich zdjęcia z sesji, na których wyglądają jak milion dolarów.
Jak obalić obiekcje klienta w 60 sekund?
Weźmy pod lupę najczęściej spotykaną obiekcję klientów, czyli że dany produkt jest za drogi. Nie wrzucaj postów ani video, w których żalisz się, że ludzie nie doceniają rękodzieła.
Zrób ze swojej ceny atut – powiedz z dumą: tak, to jest drogie, dlatego, że jest to produkt wysokiej jakości, jest to efekt moich kwalifikacji, wykonany z najlepszej jakości materiałów. Jeśli robisz torty na zamówienie, a klienci chcą tanio – nagraj video, jak wkładasz do pudełka same składniki. Uświadom, że klienci nie płacą za sumę składników, ale za gotowy produkt – za Twój artyzm, doświadczenie, poczucie stylu.
Często otrzymuje pytania – dlaczego Twój kurs kosztuje 5000 zł? Inne kursy kosztują 100 zł. Zgadza się, ale to nie oznacza, że ja obniżę jego cenę albo wcale nie wypuszczę kursu, bo inni mają taniej. Pierwsza zasada Hakerek Sukcesu jest taka, że sukcesu wystarczy dla wszystkich. Im więcej osób działa w danej branży, tym lepiej, bo oznacza, że jest to branża dochodowa, nie ma przecież zbyt wielu sprzedawców piasku na pustyni.
Pokaż, co jest Twoją siłą i czym Ty się wyróżniasz.
Twórz piękne aranżacje i pokazuj opakowania
Jeśli sprzedajesz produkty fizyczne, popatrz na swoje opakowanie i zastanów się, co możesz dodać, jak sprawić, żeby Twój produkt fantastycznie się prezentował. Wtedy produkty na Twoich nagraniach video będą świetnie wyglądać, ale też klienci będą chętnie pokazywać je u siebie, w swoich mediach społecznościowych.
Wykorzystaj hakerski kalendarz „Jak rozhulać fanpage”
Potraktuj go nie jako kalendarz postów, ale kalendarz pomysłów na video. Naprawdę da się to zrobić!
Ułożenie włosów, makijaż, ustawienie światła trwa najdłużej – dlatego zorganizuj się w taki sposób, aby nagrać od razu content na cały miesiąc, albo i więcej, bo kiedy poczujesz flow, nagrywanie będzie przychodziło z łatwością.
Przkładowe nagrania wideo:
- Przedstaw się – w ciągu minuty możesz przedstawić się na milion sposobów. Np. trzy fakty, których nie wiesz o mnie i one się pojawiają jako napisy na ekranie. Możesz nagrać od razu 3 filmy – na kolejne 3 miesiące.
- Podziel się postem na blogu – nagraj video, w którym zapowiadasz post blogowy. Na przykład – w moim najnowszym poście blogowym znajdziesz sposoby, jak stworzyć video w swojej branży – wymieniam 10 przykładów, jeśli zajmujesz się np. dietetyką zajrzyj na blog.
- Inspirująca historia – pokaż historię jednej ze swoich klientek, która dzięki Tobie osiągnęła konkretne efekty. Na przykład: jedna z moich klientek obawiała się, czy uda jej się prowadzić biznes online, zaczęła więc od działalności nierejestrowanej. Napisała swoje ebooki i monitorowała sprzedaż, aby nie przekroczyć w danym miesiącu dozwolonej kwoty. W pewnym miesiącu zapomniała zamknąć sprzedaży i zarobiła 5000 zł, w kolejnym zarobiła 9tys, później było 12tys i dzisiaj nie może uwierzyć, że zaczynając od takiego modelu, tylko z tą nadzieją, że zarobi dodatkowy 1000 zł miesięcznie, udało jej się stworzyć biznes zarabiający kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie.
- Pokaż, nad czym pracujesz – nagraj video jak edytujesz e-booka, jak tworzysz slajdy do prezentacji, jak podpisujesz książki dla klientów.
Nie musisz nagrywać materiałów dotyczących wszystkich tych pomysłów, ale jak wpadniesz na jakiś fajny temat, który odblokuje Twoją kreatywność, nagraj kilka tego typu video. Przygotujesz sobie tym sposobem swój prywatny bank nagrań i będziesz miała co publikować w te dni, kiedy nie chce ci się zupełnie nic, a już na pewno tryskać entuzjazmem.
Zauważ, że w tym kalendarzu na 30 dni tematy nie powtarzają się. Oscylują wokół budowania marki, wokół Twojej relacji z klientem, ale się nie powtarzają i dlatego są uniwersalne. Dzięki temu Twoje media społecznościowe są interesujące dla odbiorców.
A co jeśli nie chcę pokazywać siebie?
Nie chcesz pokazywać siebie?
Nie musisz i też może być ciekawie i intrygująco.
Możesz pokazać tylko swoje dłonie, jak coś tworzysz, jak pakujesz produkty, a w tle będzie leciał Twój głos lub napisy z komentarzami.
Jeśli wciąż nie masz pomysłu na swoją obecność w mediach społecznościowych – w Klubie Hakerki Sukcesu jest nowy ebook Instagram Reels i tam znajdziesz 4 miesięczne planery treści.
Harmonogramy publikacji, postów z takimi formatami jak reels, video, karuzele, grafiki – ułożone pod promocję ebooka, promocję produktu fizycznego, promocję wyzwania i uniwersalny harmonogram, który można stosować z miesiąca na miesiąc. Polecam wszystkim, którzy nie mają pomysłu dla siebie, albo nie chcą płacić komuś 1000 zł miesięcznie za układanie planów i harmonogramów treści z różnorodnymi formatami.
WIDEBOOK + BONUSY
PAKIET PRZEDSPRZEDAŻY WIDEOBOOKA:
+ Brand Bootcamp 30 Dni Rolek (wartość 295zł)
+ Kurs Automatyzacji na Instagramie (wartość 350zł)
+ WARSZTATY LIVE Tworzenie karuzeli na Instagram w Canva + NAGRANIE (wartość 995zł)
+ BONUS: HACKBOOK STRONY LĄDOWANIA (do pobrania od razu po zakupie)
TERMIN WARSZTATÓW: 29/10 godz 21
LIMIT miejsc 100 osób
WIDEOBOOK jest teraz w przedsprzedaży – oznacza to, że otrzymasz plik do pobrania w późniejszym terminie.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach