#HakerskiKwadrans odcinek 75
OBEJRZYJ VIDEOJak zaplanować harmonogram na 3 miesiące?
Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości
#HakerskiKwadrans
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Obejrzyj nagranie 75 odcinka – jak zaplanować harmonogram na 3 miesiące
Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.
#HakerskiKwadrans odcinek 75
Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka
Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00
#HakerskiKwadrans odcinek 75
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Podsumowanie najważniejszych informacji
Jak zaplanować harmonogram na 3 miesiące?
Wybierz cel główny na każdy miesiąc
Zapisz na początku bardzo ogólnie to, co chcesz zrobić w każdym z tych trzech miesięcy – może to być kurs online, napisanie książki czy premiera nowego e-booka.
Wyznacz cztery główne zadania promocyjne
W każdym miesiącu powinnaś mieć zaplanowaną jakąś promocję – wcale nie musisz tworzyć cały czas czegoś nowego, możesz promować swoje produkty lub usługi, które przygotowałaś wcześniej i są cały czas w sprzedaży.
Wyznacz 4 główne elementy promocji, które sprawią, że Twój projekt będzie się toczył – to może być:
• strona sprzedaży,
• lead magnet, który będzie budował listę mailingową,
• wyzwalacz sprzedaży: webinar, live z Twoją społecznością
• wywiady – z klientami, kursantkami, innymi osobami z branży – w których będziesz opowiadać o tym, co zamierzasz promować.
Nie planuj zbyt dużo – naprawdę wystarczą cztery solidne punkty, takie kotwice, które będą trzymać w ryzach całość Twojego planu promocji. Jeśli zrobisz coś więcej – doskonale, jeśli nie – Twój plan i tak będzie zrealizowany.
Wyznacz sobie cel finansowy
Zastanów się i zapisz, ile swoich produktów chciałabyś lub planujesz sprzedać: konsultacji, kursów, książek, ebooków.
Wyznacz cel rozwoju marki
Warto jest posługiwać się listą email – to jest bardzo dobry cel, który sprawia, że zrealizujemy wszystkie inne cele. Lista email jest świetnym wyznacznikiem, ponieważ jeśli chcesz faktycznie pozyskać 1000 nowych subskrybentów, nie możesz siedzieć i scrollowac Instagrama, ale musisz codziennie coś robić – przygotować fajne grafiki, posty blogowe, wyciągnąć z nich cytaty do plansz na Instastory. Ten cel się rozgałęzia i to sprawia, że Twój cel jest faktycznie celem rozwoju marki.
Zakładając sobie cel rozbudowania listy email o 1000 osób – planujesz działania, które sprawią, że Twój autorytet, pozycja eksperta, pozycja w branży, Twoja społeczność też będą rosnąć. Tak mimochodem.
Wyznacz cel osobisty
Często zapominamy o tym, że prowadzimy biznes z różnych powodów, nie tylko dla pieniędzy.
W pewnym momencie te pieniądze wcale nie są najważniejsze i już nie dają przysłowiowego kopa do działa, do rozwoju i podejmowania nowych projektów.
Możliwość spełniania marzeń często motywuje nas dużo bardziej niż same pieniądze i wzrastające zasoby na koncie. Jeśli Twoim marzeniem jest podróżowanie, z pewnością będziesz miała więcej chęci do pracy wiedząc, że czekają Cię upragnione wyjazdy, niż że pomnożysz wartość swojego konta.
Zachęcam, żebyś wpisała sobie do planera taką nagrodę na każdy miesiąc czy kwartał – to nie musi być duża rzecz, ale taka, która będzie Cię motywowała do pracy i osiągania swoich celów.
Planując swoje cele i zadania pamiętaj, że czasami plany z różnych powodów się zmieniają – nie ma co żałować, że jakieś projekty się nie odbyły czy coś się nie udało, trzeba kreatywnie podejść do tematu i stworzyć w zamian coś innego.
Adaptuj swoje zasoby, chęci, możliwości do tego, co masz i z tym właśnie działaj.
Dołącz do AUTHORITY EDGE
Zbuduj markę i ofertę premium
Authority Edge to metoda dla ambitnych kobiet, które chcą szybko i skutecznie zbudować swoją markę, stworzyć kurs online i zdobyć pozycję eksperta w swojej branży.
Dzięki strategicznemu podejściu, precyzyjnym działaniom i innowacyjnym technikom marketingowym zyskasz przewagę, która pozwoli Ci wyróżnić się i przyciągnąć idealnych klientów.
Umów się na darmową rozmowę, aby aplikować do programu.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach