+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

#HakerskiKwadrans odcinek 72

OBEJRZYJ VIDEO

Jak stworzyć dobre i skuteczne case study? 5 sposobów.

Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości

#HakerskiKwadrans

#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Obejrzyj nagranie 72 odcinka – jak stworzyć dobre i skuteczne case study

Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.

 

#HakerskiKwadrans odcinek 72

Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka

Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00

#HakerskiKwadrans odcinek 72

 

#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

 

 

Podsumowanie najważniejszych informacji

Jak stworzyć dobre i skuteczne case study? 5 sposobów

1. Napisz sama dobre case study, które będziesz wysyłać innym twórcom. Case study to jest coś innego niż opinia. Jest to dużo bardziej rozbudowana forma, w której pokazujesz, jak coś funkcjonowało u Ciebie na początku, dlaczego zdecydowałaś się na zmianę, a później jakie były rezultaty i długofalowe efekty. Dobre case study daje Ci możliwość, żeby pokazać swoje sukcesy, zabłysnąć, pokazać, co Ty osiągnęłaś i zacząć budować swoją markę osobistą. Jeżeli uczestniczysz w jakiś programach, nie bój się pisać o nich dobrze albo na przykład nagrać video, niewiele osób to robi, więc masz szansę wyróżnić się. Jeżeli zrobisz to elegancko i fajnie, to twórca będzie chętnie dzielić się Twoim video, umieszczać na swojej stronie i nie uzna tego za próbę promocji Twojej osoby, ale ciekawe pokazanie swojego produktu i efektów, które można dzięki niemu osiągnąć.

 

2. Aktywnie proś o case study i dawaj wskazówki, jak je napisać. Zachęcaj uczestników Twoich live’ów, webinarów, szkoleń, kursów, żeby przysłali Ci swoje case study. Przygotuj konkretne wskazówki, scenariusz, co chcesz uzyskać, dodatkowo pokaż jak to zrobić, aby wiedzieli oni co mają przygotować – czy to ma być wiadomość e-mail, wiadomość ma messengerze, czy może Instastory z opinią. Im prostsza instrukcja, tym większe szanse, że dostaniesz to, co Ci się faktycznie przyda.

 

3. Przedstaw w formie graficznej fragmenty opinii, wiadomości, które otrzymujesz. Dodaj zdjęcie, cytat, tekst, podkreśl niektóre słowa, aby rzucały się w oczy i klienci mogli je zapamiętać.

 

4. Dodawaj opinię na stronę sprzedaży.

W sytuacji, kiedy produkt jest nowy i nie masz jeszcze realnych opinii, bo nikt jeszcze z niego nie korzystał, możesz zrobić to na dwa sposoby:

  • wyślij produkt do kilku osób, którym ufasz, gdy produkt jest w przedsprzedaży w zamian za recenzję – i te recenzje zamieść na stronie,
  • opublikuj opinie nie o konkretnym produkcie, który wypuszczasz, ale o sobie samej, o Twojej marce.

 

5. Zbieraj przykłady od swoich kursantek i zamieniaj je w case study. Jeśli przedstawisz odpowiedni scenariusz, instrukcję, jak mogą napisać i pokazać swoje przykłady, dodasz swoje wskazówki, komentarze – co zostało zrobione dobrze, dlaczego tak, co można poprawić, czym zastąpić – powstanie wartościowy, fantastyczny produkt, który możesz później wykorzystać jako produkt płatny.

Sukces to nawyk + kurs email 10 dni

Zapisz się na listę oczekujących HAKERKI PRO i odbierz planer 30 dni ROLEK

Odbierz słynny PLANER Hakerki Sukcesu 30 DNI ROLEK

Próbowałaś rolek, ale jakoś nie działały? Nie wiesz jak pozyskać klientów?

Pobierz mój autorski planer rolek i znajdź pomysły na rolki, które budują markę, zwiększają zasięgi i sprzedają strategicznie i z wdziękiem!

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach Dołącz do grupy
Share This