+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

#HakerskiKwadrans odcinek 70

OBEJRZYJ VIDEO

Storytelling – jak zacząć budować opowieść marki?

Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości

#HakerskiKwadrans

#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Obejrzyj nagranie 70 odcinka – storytelling: jak zacząć budować opowieść marki

Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.

 

#HakerskiKwadrans odcinek 70

Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka

Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00

#HakerskiKwadrans odcinek 70

 

#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

 

 

Podsumowanie najważniejszych informacji

Storytelling - jak zacząć budować opowieść marki? Brand Foundation

Marketing oraz strategia komunikacji marki powinny być zawsze, w każdym biznesie wielowarstwowe. Dzięki temu możesz zrobić doskonałe pierwsze wrażenie oraz umożliwić swoim odbiorcom zanurzanie się głębiej i odkrywanie dodatkowych elementów, nowych znaczeń, kolejnych warstw.

 

Jak zacząć budować swoją opowieść marki?

Sięgnij do 1 filaru – Brand Foundation (Fundamenty marki).

Chcąc zdefiniować swoją opowieść marki i stworzyć fundament storytellingu dla całej komunikacji, musisz zastanowić się nad jej historią, nad swoją misją, wizją, nad tym, z czego chcesz być znana.

Jest to istotne, bo każdy ma inny punkt wyjścia, a bardzo często Twój punkt wyjścia jest dokładnie taki sam, jak punkt wyjścia Twojego klienta.

Kiedy Ty zaczynałaś, byłaś w tym samym miejscu, w którym teraz są Twoi klienci, dzięki temu możesz się z nimi „spotkać”, nawiązać relację, pokazać, że ich rozumiesz.

Tworzenie Brand Story - wskazówki

  • Zastanów się i odpowiedz sobie na pytania: Od czego zaczęła się Twoja marka? Jaka jest jej misja? Jaka jest wizja Twojej marki? Z czego chcesz być znana? Co Cię skłoniło do tego, aby ruszyć ze swoim biznesem? Część osób odpowie – żeby zarabiać. A prawda jest taka, że zarabiać można na tysiące sposobów. Każda z nas ma przynajmniej 3 wyjątkowe umiejętności, na których mogłaby zarabiać. Wybrałaś to, co wybrałaś z jakiegoś konkretnego powodu – i to jest fundament Twojej marki, Twojej Brand Story. Marki, które odpowiedzą sobie na te pytania, marki które mają jasno określony cel – łatwiej znajdują klientów.
  • Pamiętaj, że marki, które odpowiadają na prawdziwe potrzeby rynku zyskują klientów łatwiej i utrzymują się dłużej.
  • Zwróć uwagę na szkodliwy marketing, wmawiający nam rzeczy, które nie istnieją, które nie były problemem, dopóki nie ruszyła cała maszyna marketingowa i unikaj takiego marketingu. Przykładem są wszystkie kremy, zabiegi, produkty na cellulit. Cellulit nie był problemem, dopóki nie włączył się w to marketing. On nie jest szkodliwy, po prostu zmienia wygląd skóry, jest typowy dla kobiet, normalny i powszechny. Nie ma tu prawdziwej potrzeby, żadnej misji, wizji ani żadnego celu. Dlatego warto osadzać swoją markę na realnych fundamentach potrzeb klientów oraz prawdziwej wizji zmieniania świata.
  • Odpowiedz na pytania: Dlaczego Ty? Dlaczego teraz? Dlaczego w taki sposób? Brand storytelling sprawia, że Twoja marka jest nie do podrobienia, nie ma konkurencji. Gdy opowiesz swoją historię w charakterystyczny sposób, odpowiadając na te pytania, to Twoich słów nie da się „przekleić” do innej, konkurencyjnej firmy. Nawet, gdy ktoś to zrobi i będą one pasować, to klienci, którzy mieli już styczność z Twoją marka zauważą i wytkną ten fakt.
    Zadbaj o konkrety, szczegóły, przełomowe momenty, aby łatwiej było Twoim potencjalnym klientom zapamiętać Twoją markę.
  • Pamiętaj, że chociaż opowiadasz, jak Ty zaczęłaś, to klient powinien być w sercu opowieści – podkreślaj, jaka jest Twoja grupa docelowa, jak zaspokajasz jej potrzeby oraz w jaki unikalny sposób rozwiązujesz problem klienta.

Mówiąc o swojej marce i używając wskazówek z tego jednego filaru, tworzysz opowieść, która dodaje prawdziwości temu, co robisz.

Gdy opowiadasz historię, jak kiedyś zajmowałaś się czymś innym, a później nastąpił moment przełomowy, wydarzyło się coś, co sprawiło, że zmieniłaś swoje życie, pracę – Twoja marka nabiera życia, jest prawdziwa, wyróżnia się i nie ma konkurencji.

Sukces to nawyk + kurs email 10 dni

Dołącz do BOOTCAMPU ELITE 2025

Stwórz dochodowy kurs i zachwyć marką online

Bootcamp ELITE to kompleksowy, ekskluzywny program w którym pokazuję krok po kroku od czego zacząć i jak skalować biznes online dzięki strategii storytellingu i automatyzacjom.

Każdy tydzień to solidna dawka strategii, wsparcia i inspiracji,
abyś każdą taktykę szybko wprowadzała w życie.
WIDEOBOOK jest teraz w przedsprzedaży – oznacza to, że otrzymasz plik do pobrania w późniejszym terminie.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach Dołącz do grupy
Share This