#HakerskiKwadrans odcinek 70
OBEJRZYJ VIDEOStorytelling – jak zacząć budować opowieść marki?
Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości
#HakerskiKwadrans
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Obejrzyj nagranie 70 odcinka – storytelling: jak zacząć budować opowieść marki
Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.
#HakerskiKwadrans odcinek 70
Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka
Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00
#HakerskiKwadrans odcinek 70
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Podsumowanie najważniejszych informacji
Storytelling - jak zacząć budować opowieść marki? Brand Foundation
Marketing oraz strategia komunikacji marki powinny być zawsze, w każdym biznesie wielowarstwowe. Dzięki temu możesz zrobić doskonałe pierwsze wrażenie oraz umożliwić swoim odbiorcom zanurzanie się głębiej i odkrywanie dodatkowych elementów, nowych znaczeń, kolejnych warstw.
Jak zacząć budować swoją opowieść marki?
Sięgnij do 1 filaru – Brand Foundation (Fundamenty marki).
Chcąc zdefiniować swoją opowieść marki i stworzyć fundament storytellingu dla całej komunikacji, musisz zastanowić się nad jej historią, nad swoją misją, wizją, nad tym, z czego chcesz być znana.
Jest to istotne, bo każdy ma inny punkt wyjścia, a bardzo często Twój punkt wyjścia jest dokładnie taki sam, jak punkt wyjścia Twojego klienta.
Kiedy Ty zaczynałaś, byłaś w tym samym miejscu, w którym teraz są Twoi klienci, dzięki temu możesz się z nimi „spotkać”, nawiązać relację, pokazać, że ich rozumiesz.
Tworzenie Brand Story - wskazówki
- Zastanów się i odpowiedz sobie na pytania: Od czego zaczęła się Twoja marka? Jaka jest jej misja? Jaka jest wizja Twojej marki? Z czego chcesz być znana? Co Cię skłoniło do tego, aby ruszyć ze swoim biznesem? Część osób odpowie – żeby zarabiać. A prawda jest taka, że zarabiać można na tysiące sposobów. Każda z nas ma przynajmniej 3 wyjątkowe umiejętności, na których mogłaby zarabiać. Wybrałaś to, co wybrałaś z jakiegoś konkretnego powodu – i to jest fundament Twojej marki, Twojej Brand Story. Marki, które odpowiedzą sobie na te pytania, marki które mają jasno określony cel – łatwiej znajdują klientów.
- Pamiętaj, że marki, które odpowiadają na prawdziwe potrzeby rynku zyskują klientów łatwiej i utrzymują się dłużej.
- Zwróć uwagę na szkodliwy marketing, wmawiający nam rzeczy, które nie istnieją, które nie były problemem, dopóki nie ruszyła cała maszyna marketingowa i unikaj takiego marketingu. Przykładem są wszystkie kremy, zabiegi, produkty na cellulit. Cellulit nie był problemem, dopóki nie włączył się w to marketing. On nie jest szkodliwy, po prostu zmienia wygląd skóry, jest typowy dla kobiet, normalny i powszechny. Nie ma tu prawdziwej potrzeby, żadnej misji, wizji ani żadnego celu. Dlatego warto osadzać swoją markę na realnych fundamentach potrzeb klientów oraz prawdziwej wizji zmieniania świata.
- Odpowiedz na pytania: Dlaczego Ty? Dlaczego teraz? Dlaczego w taki sposób? Brand storytelling sprawia, że Twoja marka jest nie do podrobienia, nie ma konkurencji. Gdy opowiesz swoją historię w charakterystyczny sposób, odpowiadając na te pytania, to Twoich słów nie da się „przekleić” do innej, konkurencyjnej firmy. Nawet, gdy ktoś to zrobi i będą one pasować, to klienci, którzy mieli już styczność z Twoją marka zauważą i wytkną ten fakt.
Zadbaj o konkrety, szczegóły, przełomowe momenty, aby łatwiej było Twoim potencjalnym klientom zapamiętać Twoją markę. - Pamiętaj, że chociaż opowiadasz, jak Ty zaczęłaś, to klient powinien być w sercu opowieści – podkreślaj, jaka jest Twoja grupa docelowa, jak zaspokajasz jej potrzeby oraz w jaki unikalny sposób rozwiązujesz problem klienta.
Mówiąc o swojej marce i używając wskazówek z tego jednego filaru, tworzysz opowieść, która dodaje prawdziwości temu, co robisz.
Gdy opowiadasz historię, jak kiedyś zajmowałaś się czymś innym, a później nastąpił moment przełomowy, wydarzyło się coś, co sprawiło, że zmieniłaś swoje życie, pracę – Twoja marka nabiera życia, jest prawdziwa, wyróżnia się i nie ma konkurencji.
Dołącz do AUTHORITY EDGE
Zbuduj markę i ofertę premium
Authority Edge to metoda dla ambitnych kobiet, które chcą szybko i skutecznie zbudować swoją markę, stworzyć kurs online i zdobyć pozycję eksperta w swojej branży.
Dzięki strategicznemu podejściu, precyzyjnym działaniom i innowacyjnym technikom marketingowym zyskasz przewagę, która pozwoli Ci wyróżnić się i przyciągnąć idealnych klientów.
Umów się na darmową rozmowę, aby aplikować do programu.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach