#HakerskiKwadrans odcinek 66
OBEJRZYJ VIDEO6 pomysłów na posty w mediach społecznościowych.
Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości
#HakerskiKwadrans
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Obejrzyj nagranie 66 odcinka – 6 pomysłów na posty w mediach społecznościowych
Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.
#HakerskiKwadrans odcinek 66
Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka
Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00
#HakerskiKwadrans odcinek 66
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Podsumowanie najważniejszych informacji
6 pomysłów na posty w mediach społecznościowych
Jak pokazać, gdzie pracujesz i czym się zajmujesz w sposób interesujący, strategiczny i tak, aby budować jednocześnie silną markę?
Jeśli zapytam Cię, skąd pracujesz, prawdopodobnie odpowiesz na to pytanie jednym zdaniem. Jednym zdaniem, za którym kryje się jakaś historia, życiowa zmiana, wybory, których dokonałaś, decyzję które podjęłaś. To jest właśnie klucz do ciekawych, interesujących postów w naszych mediach społecznościowych, na blogu czy w newsletterach.
Jak mówić o tym, gdzie pracujemy na 6 różnych sposobów?
Opowiedz o swoim miejscu pracy w szerszym kontekście, zawsze okraszaj to swoją historią, dodaj fascynujące szczegóły, powiedz, jakich dokonałaś wyborów, jakie podjęłaś decyzje.
Pomysł 1
Jak znalazłaś się w miejscu w którym jesteś, w szerszym kontekście. Dlaczego jesteś w tym miejscu, jaka historia stoi za tym, że mieszkasz właśnie w tym kraju, w tej miejscowości, jakie ścieżki życiowe Cię tu doprowadziły. Nawet jeśli mieszkasz i pracujesz w tym samym miejscu od urodzenia, możesz opowiedzieć o nim w fascynujący sposób.
Pomysł 2
Pokaż konkretnie z jakiego miejsca pracujesz (dom, biuro).
Opowiedz o wyborach, jakie się z tym wiążą, dlaczego pracujesz z domu a nie z biura, dlaczego jeździsz taksówką a nie własnym samochodem. Możesz również pokazać, jak pokonujesz drogę do swojego miejsca pracy – na przykład nagrać fragment spaceru, który pomaga Ci oczyścić umysł i oddzielić pracę od domu.
Pomysł 3
Pokaż, dlaczego wybrałaś to konkretnie pomieszczenie – sypialnię, jadalnię, własny pokój, warsztat, zaplecze sklepu.
Każdy ma inne miejsce pracy i Twoich odbiorców naprawdę fascynuje, gdzie i jak pracujesz.
Pomysł 4
Pokaż swoje biurko.
Opowiedz, jak wyglądał Twój kącik gdy zaczynałaś i jak wygląda dziś. Jakie masz biurko, jakie przedmioty się na nim znajdują, jak organizujesz przestrzeń wokół siebie – pokaż swój planer, organizer czy ulubione mazaki. Jeśli coś wytwarzasz, pokaż ten proces, pokaż jak pakujesz swoje produkty.
Pomysł 5
Pokaż sprzęt, na którym pracujesz.
Z pewnością masz na swoim biurku jakieś narzędzie, przyrząd, który ma swoją historię. Opowiedz ją, dodając drobny szczegół, element, który sprawi, że fajnie będzie wysłuchać, co kryje się za tym, że wybrałaś na przykład Macbook Pro zamiast laptopa z Windowsem? Jakie techniczne przeszkody sprawiły, że zdecydowałaś się na to, a nie inne narzędzie?
Pomysł 6
Pokaż swoje rozwiązania, wskazówki oraz czego używasz na co dzień – na przykład z czego składa się Twoje domowe studio nagrań. Jaki wybrałaś model kamery, mikrofonu, jak zorganizowałaś oświetlenie.
Dodatkowe wskazówki
- Dodaj wyjątki od reguły. Jeśli zazwyczaj pracujesz z domu, a zdarzy Ci się pracować z innego miejsca – z biura klienta czy z kawiarni – pokaż te wyjątki od reguły. One są interesującym, zapadającym w pamięć przerywnikiem. Gdy wygłaszasz jakąś prelekcję albo zostałaś zaproszona do telewizji – koniecznie pokaż to!
- Opowiadaj o wyborach, jakich dokonałaś. Nie informuj tylko, że kupiłaś taką i taką kamerę, ale co przesądziło o tym, że zdecydowałaś się na ten model. Opowiedz, dlaczego wybrałaś takie a nie inne biuro, w tym właśnie miejscu, jak wyglądał Twój proces decyzyjny.
- Opowiedz o typowym dniu. A w innym wariancie postu opisz swój nietypowy dzień pracy.
- Pokaż szczegół. Gdy kupisz sobie na przykład tablicę do pisania, żeby wyeliminować ilość papieru, którego zużywasz zbyt dużo – opowiedz o tym.
Pomiędzy tymi wszystkim postami, historiami, opowieściami budujesz w oczach swoich odbiorców obraz tego, jaka jesteś.
Budujesz swoją markę, pokazujesz, że można osiągać swoje cele dokonując własnych wyborów, podejmując decyzje, które niekoniecznie mieszczą się w odgórnie przyjętych ramach.
Pokazując czym się zajmujesz nie zapomnij, by pokazać w tych postach czy newsletterach swoje produkty. Pokaż, jak przebiega proces ich tworzenia, jak je pakujesz i przygotowujesz do wysyłki.
Jak pokazać coś, co nie istnieje, czyli produkt cyfrowy?
- używaj mockup’ów prezentujących Twoje produkty,
- pokaż jak nagrywasz kurs czy piszesz ebook, czyli jak one powstają,
- zaprezentuj narzędzia, które wykorzystujesz przy tworzeniu swojego produktu.
WIDEBOOK + BONUSY
PAKIET PRZEDSPRZEDAŻY WIDEOBOOKA:
+ Brand Bootcamp 30 Dni Rolek (wartość 295zł)
+ Kurs Automatyzacji na Instagramie (wartość 350zł)
+ WARSZTATY LIVE Tworzenie karuzeli na Instagram w Canva + NAGRANIE (wartość 995zł)
+ BONUS: HACKBOOK STRONY LĄDOWANIA (do pobrania od razu po zakupie)
TERMIN WARSZTATÓW: 29/10 godz 21
LIMIT miejsc 100 osób
WIDEOBOOK jest teraz w przedsprzedaży – oznacza to, że otrzymasz plik do pobrania w późniejszym terminie.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach