#HakerskiKwadrans odcinek 65
OBEJRZYJ VIDEOKiedy zacząć promować produkt online? Jak opowiadać o swoim produkcie?
Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości
#HakerskiKwadrans
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Obejrzyj nagranie 65 odcinka – kiedy promować produkt online? Jak mówić o swoim produkcie?
Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.
#HakerskiKwadrans odcinek 65
Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka
Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00
#HakerskiKwadrans odcinek 65
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Podsumowanie najważniejszych informacji
Kiedy zacząć promować produkt online?
- Kiedy promujesz swój produkt i wydaje Ci się, że mówiłaś o nim już milion razy, że wszyscy już wszystko o nim wiedzą, kiedy jesteś znudzona swoim własnym projektem, to wiedz jedno: większość osób prawdopodobnie jeszcze nawet nie słyszała o Twoim produkcie. Co więcej, Twoi odbiorcy zakładają, że przeprowadzając swoją promocję przypomnisz im we właściwym momencie.
- Stworzenie harmonogramu promocji już w chwili, kiedy zaczynasz tworzyć swój produkt jest po to, aby nie dopuścić do sytuacji, w której w ciągu jednego tygodnia musisz przeprowadzić live, webinar, wyzwanie, ogłosić nowy lead magnet i premierę nowego produktu i faktycznie nie zalać swoich odbiorców ogromem treści.
- Aby nie zanudzić swojej publiczności, unikaj komunikacji w stylu „Słuchajcie! sprzedaż zaczyna się tego dnia, pamiętajcie, żeby kupić” – bo to jest faktycznie nudne.
- Lepszym sposobem na komunikację marki, kiedy masz rozłożone w czasie, duże projekty (takie, które wymagają zastanowienia ze strony kupującego) jest edukacja rynku.
Jak mówić w ciekawy sposób o swoim produkcie? Jak zapowiadać produkt online?
Mów jak najszybciej i jak najwcześniej
- Ten etap, kiedy jeszcze nie ma produktu, jeszcze nie odbywa się kampania promocyjna jest fazą pre-launch (przedpremierą). Jest ona niebywale istotna, ponieważ to właśnie ta faza zadecyduje o sukcesie premiery Twojego produktu, o tym, czy w ogóle ktoś się na niej pojawi.
- Faza pre-launch może być bardzo długa – wówczas możesz wspominać np. o tym, że tworzysz kurs, opowiadać nad czym dokładnie pracujesz, budować świadomość, że ten kurs powstaje. Ja tak właśnie przeprowadzam etap pre-launchu tworząc swój kurs GROWTH HACKING FRAMEWORK, który pokazuje jak szybko przejść od zera do skalowalnego biznesu online. Zapowiedziałam go już w ubiegłym roku, a jeszcze nie zaczęłam kampanii promocyjnej. W międzyczasie pracowałam nad innymi kursami, wydałam i wypromowałam e-booka, obecnie zapowiadam kolejny produkt – ebook o Storytellingu w biznesie, mediach społecznościowych i reklamie i ciągle przeplatam te działania.
Mów o kulisach, etapach, wizji całości, zadawaj pytania i słuchaj opinii.
- Pokaż kulisy (pokaż studio nagrań do kursu, kamerę, którą używasz, opowiedz, dlaczego wybrałaś taką formę kursu, a nie inną). Pokazując kulisy informujesz swoich odbiorców nie tylko, że masz wiedzę, którą chcesz przekazać, ale też że jesteś ekspertem w przekazywaniu tej wiedzy. Masz również szansę zademonstrować w bardzo naturalny i nienachalny sposób, że wszystko, co wiąże się z powstaniem Twojego produktu, masz kompleksowo i logicznie przemyślane.
- Pokaż etapy powstawania produktu.
- Opowiadaj, jakich dokonujesz wyborów pracując nad nim( dlaczego wybrałaś taką okładkę).
- Opowiedz historię powstania innych Twoich produktów, które w jakiś sposób przyczyniły się do tworzenia tego właśnie produktu (np. dla mnie inspiracją do stworzenia kursu Growth Hacking Framework był podręcznik o takim tytule, który przygotowałam dla uczestniczek mastermindu na Majorce i który wzbudził olbrzymie zainteresowanie wśród mojej publiczności).
- Pozwól swoim odbiorcom wypowiedzieć się o jakimś elemencie, np. na temat okładki – daj im wybór, a otrzymasz w zamian mnóstwo cennych informacji i opinii.
- Zadawaj pytania i słuchaj opinii, jednocześnie angażując swoją społeczność. Tworząc produkty wcześniej i opowiadając o nich w czasie ich powstawania możesz dokonać pewnych zmian – kosmetycznych lub fundamentalnych – nie musisz płacić dużych pieniędzy za badanie rynku, otrzymujesz je gratis – słuchając swoich odbiorców.
Jak zrobić błyskawiczną kampanię?
Wersja dla niecierpliwych w sytuacji, gdy Twój produkt nie może czekać.
Zastanów się, czego Twój klient oczekuje i jak możesz mu pomóc. Przemyśl, czy nagrania do kursu muszą być profesjonalnie przygotowane w studio, czy może wystarczy kurs nagrany szybko, mniejszym nakładem czasu i kosztów, ale będący pigułką wiedzy, która jest teraz, już potrzebna Twojemu klientowi. Takie produkty nie potrzebują rozbudowanej kampanii reklamowej, wystarczy powiedzieć, że istnieją i zrobić skróconą 7-dniową kampanię reklamową:
Skrócona kampania reklamowa polega na tym, że przez 7 dni robisz:
- live’y,
- Instastory,
- posty w social mediach,
- publikujesz posty na blogu,
- wysyłasz newsletter,
- ogłaszasz webinar na którym pokażesz jedno konkretne zagadnienie, które rozwiązuje konkretny problem klienta, a jednocześnie otwiera kolejny wielki problem
To jest cała tajemnica szybkiej, błyskawicznej kampanii. Uświadamiasz klientowi, że rozwiążesz jego jeden problem, ale ten rozwiązany problem to jest dopiero symptom większej całości.
Wygląda to w uproszczeniu tak: „Hej, masz taki problem? Ja mam dla Ciebie rozwiązanie, przyjdź na mój darmowy webinar, na którym pokażę Ci 3 sposoby, jak to rozwiązać”. Podczas webinaru pokazujesz te 3 sposoby, dzięki którym klient zbuduje sobie trampolinę do sukcesu. Dalej komunikujesz: „Jeśli potrzebujesz dalszego wsparcia – tutaj jest mój ebook/kurs który Ci w tym pomoże.”
WIDEBOOK + BONUSY
PAKIET PRZEDSPRZEDAŻY WIDEOBOOKA:
+ Brand Bootcamp 30 Dni Rolek (wartość 295zł)
+ Kurs Automatyzacji na Instagramie (wartość 350zł)
+ WARSZTATY LIVE Tworzenie karuzeli na Instagram w Canva + NAGRANIE (wartość 995zł)
+ BONUS: HACKBOOK STRONY LĄDOWANIA (do pobrania od razu po zakupie)
TERMIN WARSZTATÓW: 29/10 godz 21
LIMIT miejsc 100 osób
WIDEOBOOK jest teraz w przedsprzedaży – oznacza to, że otrzymasz plik do pobrania w późniejszym terminie.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach