#HakerskiKwadrans odcinek 64
OBEJRZYJ VIDEO3 wskazówki jak używać storytellingu w biznesie
Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości
#HakerskiKwadrans
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Obejrzyj nagranie 64 odcinka – 3 wskazówki jak używać storytellingu w biznesie
Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.
#HakerskiKwadrans odcinek 64
Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka
Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00
#HakerskiKwadrans odcinek 64
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Podsumowanie najważniejszych informacji
3 wskazówki jak używać storytellingu w biznesie
1. Napisz swoją ORIGIN STORY
Jeśli nie wiesz jak ją zacząć, przypomnij sobie punkt zwrotny – moment, w którym musiałaś podjąć decyzję, dokonać jakiegoś wyboru. Opowiedz o tym, jak to się stało, że Twoja marka powstała, znajdź i podkreśl elementy, które Ty uważasz za logiczne i naturalne, ale to one właśnie sprawiają, że wyróżniasz się na rynku.
Pokaż, że to, jak powstała Twoja marka jest fascynujące i jak te wartości, które Ci przyświecały ukształtowały Twoją markę taką, jaka jest teraz.
Tobie wydaje się, że robisz coś zupełnie zwyczajnego, naturalnego, ale dla swoich klientów jesteś superbohaterką i chcą dowiedzieć się, w jaki sposób zyskałaś swoje supermoce.
2. Mów o swoich kompetencjach otwarcie, zuchwale, bezczelnie
My, kobiety jesteśmy przesadnie przyzwyczajone, żeby obniżać nasze kompetencje, żeby zabijać własny autorytet.
Zapamiętaj, że mówienie o sobie nie jest chwaleniem się, a mówienie o tym, że jesteś genialna, nie zabiera genialności osobie, która stoi obok. Co oczywiście nie oznacza, że powinnaś udawać, że jesteś w czymś świetna lub naginać rzeczywistość, ale mówić o niezaprzeczalnych faktach, których nikt inny ani Ty sama nie możesz podważyć.
3. Używaj storytellingu, żeby zmieniać narrację
Bardzo często mówi się, że na przykład kobiece biznesy są tylko „na waciki”, że jak pracujesz na etacie to nie warto w ogóle zaczynać.
Pokaż swoimi opowieściami innym kobietom, że nie pracujesz tylko po to, żeby zarobić na rachunki, że warto zaczynać swój biznes, nawet jeśli masz dzieci i drugi czy trzeci etat.
My, kobiety mamy ogromne możliwości i powinnyśmy komunikować to innym kobietom i zachęcać je do zmian.
Moje umiejętności opowiadania historii zrodziły się z ogromnej miłości do czytania książek, w których najbardziej fascynuje mnie budowanie świata wewnętrznego przez autora. Dlatego na pytania, od kogo uczyć się storytellingu, odpowiadam nazwiskiem Terrego Pratchetta.
Polecam jego serię 3 książek („Piekło pocztowe”, „Świat finansjery”, „Para w ruch”) opowiadających o przygodach młodego, pomysłowego oszusta – Moista von Lipwoga, które świetnie pokazują mechanizmy budowania marki, wprowadzania produktu na rynek i uczą, jak przekonać do siebie publiczność właśnie dzięki storytellingowi.
Rewelacyjną propozycją dla osób, które nie chcą uczyć się biznesu z literatury fantastycznej jest książka Fiony Humberstone – „Brand Brilliance”.
Dołącz do Brand Bootcamp 30 dni Rolek
Chcesz rozhulać markę online rolkami?
Wykorzystaj potencjał wideo, aby zwiększyć 10x zaangażowanie, zasięgi i zyski!
WYZWANIE 30 DNI ROLEK:
✅Funkcje Instagram Reels
✅Szablony rolek do promocji marki
✅Schematy rolek sprzedażowych
✅Schematy rolek edukacyjnych
✅Aplikacje i narzędzia
Bootcamp trwa 30 dni i odbywa się na specjalnym koncie na Instagramie tylko dla kursantek.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach