+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

#HakerskiKwadrans odcinek 56

OBEJRZYJ VIDEO

Jak odnieść sukces w kryzysie?

Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości

#HakerskiKwadrans

#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Obejrzyj nagranie 56 odcinka – jak odnieść sukces w kryzysie

Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.

 

#HakerskiKwadrans odcinek 56

Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka

Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00

#HakerskiKwadrans odcinek 56

#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Podsumowanie najważniejszych informacji

Jak odnieść sukces w kryzysie?

Często jestem pytana o to, co zmieniło się w moim biznesie w związku z kryzysem?

Po długim zastanowieniu uważam, że nie zmieniło się prawie nic. Wprawdzie nie mogę występować na konferencjach, ze względu na ciągłą obecność dzieci w domu jest mi trudniej nagrywać materiały video do kursów czy szkoleń, nie odbył się zaplanowany na wiosnę Mastermind na Majorce, ale patrząc od strony biznesowej – te zmiany były niewielkie.

Jak działać w kryzysie?

1. Nie myśl o tym, czego nie możesz, zamiast szukać wymówek, poszukaj najlepszych możliwych rozwiązań.

Powtarzam to od początku istnienia Hakerek Sukcesu i teraz, w kryzysie, te słowa wciąż mają zastosowanie. Buduj solidną, autentyczną markę, opartą na wartościach, dokładnie tak, jak robiłaś to wcześniej, przed kryzysem.

Możesz usłyszeć narrację o tym, jaki straszny jest to kryzys, jakie przyniesie straty i konsekwencje. Tak, dla wielu branż jest to bardzo trudny czas, ale też wiele firm właśnie w kryzysie odnosi sukcesy. Bo gdy konkurencja zajęta jest biadoleniem – ojej, co my teraz zrobimy, to osoby, które mają dobrą markę, dobrą strategię i model biznesowy, który może dostosować się do zmieniających się warunków, a dodatkowo słuchają swoich klientów – mają szansę się wybić.

 

2. Usuń ze swojego modelu biznesowego wszystko to, co jest niepotrzebne, co nie wpływa na funkcjonowanie i rozwój Twojego biznesu.

Pamiętaj, że wizytówki, logo czy ulotki, to identyfikacja wizualna, której owszem, nie warto pomijać, ale nie jest ona trzonem biznesu. To strategia jest ważna, nie kolory i czcionki.

 

3. Wsłuchuj się w potrzeby swoich klientów i do nich dostosowuj swoje działania.

 

Jeśli coś jest potrzebne Twoim klientom, jeśli oczekują pewnych rezultatów, a Ty możesz pomóc im je uzyskać, oni zainwestują swoje pieniądze bez względu na to, czy kryzys jest, czy go nie ma.

 

4. Opracuj realny plan działania.

 

Jeśli spadło na Ciebie więcej obowiązków i trudniej jest Ci się zorganizować i działać jak dotychczas, powinnaś tak dostosować swój plan działań, żeby był on realny do wykonania. Przykład mojego planu działania na najbliższe trzy miesiące (czerwiec, lipiec, sierpień) możesz obejrzeć w nagraniu xx odcinka hakerskiego kwadransu.

 

5. Tnij koszty rozsądnie.

 

Jeżeli jesteś zmuszona do cięcia kosztów, aby w ogóle móc przetrwać, zrób to w taki sposób, aby nie ucierpiała na tym Twoja marka, aby nie stracić swojej grupy docelowej i żeby w miarę możliwości odbyło się to z korzyścią dla klienta.

Jeżeli Twój model biznesowy opiera się na dobrej strategii, jeśli masz świetną markę i wsłuchujesz się w potrzeby swoich klientów, to nie musisz niczego zmieniać w swoim biznesie tylko działać dalej.

Możliwe, że przesuną się pewne terminy, zmienisz niektóre formaty, ale będą to kosmetyczne zmiany, a nie fundamentalne, jak w firmach, które mają przestarzałe modele biznesowe, które broniły się rękami i nogami przed marketingiem online, a teraz trudno im się w tym świecie odnaleźć.

Sukces to nawyk + kurs email 10 dni

Dołącz do programu HAKERKI PRO na rok i zgarnij kurs Growth Hacking Framework wart 697 zł

Dołącz do programu w którym co miesiąc otrzymujesz nowy schemat strategii promocji, plan treści, instrukcje techniczne i szablony, aby przejść od prokrastynacji do implementacji.

TERAZ w pakiecie rocznym otrzymasz kurs Growth Hacking Framework o wartości 697 zł.

Odblokuj poziom PRO swojej marki online.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach Dołącz do grupy
Share This