+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

#HakerskiKwadrans odcinek 5

OBEJRZYJ VIDEO

Jak zwiększyć sprzedaż i zbudować markę dzięki strategii treści?

 

Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości

#HakerskiKwadrans

#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Obejrzyj nagranie piątego odcinka – jak zwiększyć sprzedaż i zbudować markę dzięki strategii treści

Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.

 

#HakerskiKwadrans odcinek 5

Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka

Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00

#HakerskiKwadrans odcinek 5

#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

 

Podsumowanie najważniejszych informacji

Jak stworzyć strategię treści?

  • Nie ma lepszej metody na rynku na zwiększenie sprzedaży niż marketing treści. Treści dopasuj do celów, które chcesz osiągnąć.

  • Strategię treści zaczynamy od ustalenia celów na 3 miesiące – aby łatwiej podejmować decyzje, aby pamiętać do czego dążymy. Przykładowe cele: zwiększenie listy email do (wpisz swoje liczby), sprzedaż kursu, liczba osób które wezmą udział w wyzwaniu itd. Sprawdzaj realizację swoich celów. Wyznacz maksymalnie 3 cele na okres 90 dni (najlepiej, aby cele uzupełniały się).

  • Wyznaczamy punkty kontrolne – punkt startu, po 30 dniach, po 90 dniach. Sprawdzamy, jak realizujemy swoje cele, czy zbliżamy się do nich czy oddalamy. Jeśli idzie nam świetnie to weryfikujemy nasz cel – może ustaliłyśmy zbyt małe cele.

  • Jeśli mamy wyznaczone cele to wyznaczamy 12 sekcji tematycznych – tematy na 90 dni. Tematy powinny łączyć się i naprowadzać na ofertę płatną, na to co będziesz sprzedawać. Zastosuj technikę „różowego słonia”.

  • Nasze treści publikujemy w różnych kanałach komunikacji, docierając w ten sposób do różnych odbiorców. Odznaczamy w conent marketing planerze, jakie działania podjęłyśmy.

Sukces to nawyk + kurs email 10 dni

Zapisz się na listę oczekujących HAKERKI PRO i odbierz planer 30 dni ROLEK

Odbierz słynny PLANER Hakerki Sukcesu 30 DNI ROLEK

Próbowałaś rolek, ale jakoś nie działały? Nie wiesz jak pozyskać klientów?

Pobierz mój autorski planer rolek i znajdź pomysły na rolki, które budują markę, zwiększają zasięgi i sprzedają strategicznie i z wdziękiem!

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach Dołącz do grupy
Share This