#HakerskiKwadrans odcinek 5
OBEJRZYJ VIDEOJak zwiększyć sprzedaż i zbudować markę dzięki strategii treści?
Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości
#HakerskiKwadrans
#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Obejrzyj nagranie piątego odcinka – jak zwiększyć sprzedaż i zbudować markę dzięki strategii treści
Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.
#HakerskiKwadrans odcinek 5
Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka
Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00
#HakerskiKwadrans odcinek 5
#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Podsumowanie najważniejszych informacji
Jak stworzyć strategię treści?
-
Nie ma lepszej metody na rynku na zwiększenie sprzedaży niż marketing treści. Treści dopasuj do celów, które chcesz osiągnąć.
-
Strategię treści zaczynamy od ustalenia celów na 3 miesiące – aby łatwiej podejmować decyzje, aby pamiętać do czego dążymy. Przykładowe cele: zwiększenie listy email do (wpisz swoje liczby), sprzedaż kursu, liczba osób które wezmą udział w wyzwaniu itd. Sprawdzaj realizację swoich celów. Wyznacz maksymalnie 3 cele na okres 90 dni (najlepiej, aby cele uzupełniały się).
-
Wyznaczamy punkty kontrolne – punkt startu, po 30 dniach, po 90 dniach. Sprawdzamy, jak realizujemy swoje cele, czy zbliżamy się do nich czy oddalamy. Jeśli idzie nam świetnie to weryfikujemy nasz cel – może ustaliłyśmy zbyt małe cele.
-
Jeśli mamy wyznaczone cele to wyznaczamy 12 sekcji tematycznych – tematy na 90 dni. Tematy powinny łączyć się i naprowadzać na ofertę płatną, na to co będziesz sprzedawać. Zastosuj technikę „różowego słonia”.
-
Nasze treści publikujemy w różnych kanałach komunikacji, docierając w ten sposób do różnych odbiorców. Odznaczamy w conent marketing planerze, jakie działania podjęłyśmy.
Dołącz do AUTHORITY EDGE
Zbuduj markę i ofertę premium
Authority Edge to metoda dla ambitnych kobiet, które chcą szybko i skutecznie zbudować swoją markę, stworzyć kurs online i zdobyć pozycję eksperta w swojej branży.
Dzięki strategicznemu podejściu, precyzyjnym działaniom i innowacyjnym technikom marketingowym zyskasz przewagę, która pozwoli Ci wyróżnić się i przyciągnąć idealnych klientów.
Umów się na darmową rozmowę, aby aplikować do programu.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach