+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

#HakerskiKwadrans odcinek 100

OBEJRZYJ VIDEO

Jak wykorzystać Instagram Reels?

Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości

#HakerskiKwadrans

#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Obejrzyj nagranie 100 odcinka – jak wykorzystać Instagram Reels

Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.

#HakerskiKwadrans odcinek 100

Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka

Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00

#HakerskiKwadrans odcinek 100

#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Podsumowanie najważniejszych informacji

Dlaczego warto i jak wykorzystać Instagram Reels?

Jeśli chcesz rozwijać swoją markę na Instagramie, to funkcja Instagram Reels jest w tym momencie najlepszą, aby skutecznie zwiększać swoje zasięgi.

Zdobywanie obserwujących na Instagramie, docieranie do nowych osób opiera się na trzech prostych metodach:
1) Dodawanie właściwych hashtagów do postów
2) Dodawanie hashtagów do Instatory
3) Korzystanie z funkcji Instagram Reels

Dlaczego warto postawić na rolki?

Za każdym razem, kiedy pojawia się nowa funkcja, algorytm Instagrama chce nas zachęcić do korzystania z niej, a więc content wykorzystujący tę funkcję wyświetla się innym użytkownikom w pierwszej kolejności. To jest właśnie pierwszy argument za tym, żeby zacząć używać Instagram Reels.

Drugim argumentem jest fakt, że rolki pojawiają się w Explore, czyli tam, gdzie mają szansę zobaczyć Cię nowi użytkownicy.

Trzeci argument opiera się na oczekiwaniach użytkowników – oni chcą takiego contentu, bo jest nowy, świeży, krótki, łatwy w konsumowaniu. Dla marek, które tworzą treści ważny jest również fakt, że te krótkie, zabawne i dynamiczne video zatrzymują odbiorców na dłużej.

 

Wykorzystuj aktualne trendy

Jestem świetna w technikach growhacking, czyli jak szybko, strategicznie i z wdziękiem rozwijać swoją markę online, żeby pracować mniej, a zarabiać więcej. Jedną z moich metod jest wykorzystywanie aktualnych trendów, aby przebić się ze swoją marką. Eksperci zgadzają się co do tego, że krótkich treści video będzie coraz więcej, dlatego jeśli chcesz budować świadomość swojej marki, chcesz żeby była ona rozpoznawalna i zyskiwała lojalność odbiorców – przełam się i korzystaj z krótkich video!

 

Publikuj zgodnie ze swoim modelem biznesowym

O tym jak działają rolki możesz przeczytać w moim ebooku „Instagram Reels”. Nawet jeśli nie masz jeszcze tej funkcji u siebie – nic nie szkodzi, bo wciąż możesz nagrywać i publikować na Instatory, na Facebook’u, na Youtube shorts – aby przywyknąć do nagrywania takiego contentu. A wtedy, gdy rolki pojawią się również u Ciebie – będziesz gotowa, by z nich korzystać.

Niektórzy mówią, że publikować trzeba 3-4 razy dziennie, inni twierdzą, że nawet 10, ale zwróć uwagę, że to są osoby, które żyją z Instagrama czy TikToka. Ich model biznesowy opiera się na tym, aby mieć ogromny kanał i ogromne zasięgi, bo wtedy mają możliwość zarabiania na współpracach z markami. Ty prawdopodobnie musisz mieć czas na tworzenie treści, których celem jest przyciąganie do Ciebie klientów, budowanie Twojej marki po to, żebyś mogła zarabiać na swoim modelu biznesowym, na kursach, na ebookach, usługach, konsultacjach czy lekcjach. Musisz mieć też czas na obsługę klientów, na całą tę biznesową część. Twoje tworzenie treści jest tylko ułamkiem tego, co robisz w swojej firmie, a więc musi ono być strategiczne, musi pokazywać wartość Twojej marki, Twoją pozycję eksperta, pokazywać w czym Ty jesteś najlepsza, dlaczego warto wybrać właśnie Ciebie. Twoje treści nie muszą być przekazem „kup teraz, umów się na rozmowę, zrób to czy tamto”, one mają w naturalny sposób zachęcić do kontaktu z Tobą.

Jak to zaplanować?

Jeżeli chcesz rozhulać swoją markę na Instagramie – w pierwszej kolejności stwórz plan działania, harmonogram promocji, taką ramówkę, która ułatwi Ci działania. Tworzenie takich planów treści ma ogromną zaletę, bo Tobie jest łatwiej publikować, zdobywać klientów, tworzyć świadomość swojej marki, a Twoi odbiorcy czują się bardziej zadbani, docenieni, wiedzą czego od Ciebie oczekiwać, a jednocześnie na każdym kroku ich zaskakujesz.

Używaj dostępnych funkcji w taki sposób, który pasuje do Ciebie. Ułóż sobie taki plan działania, żeby content, który tworzysz prowadził do celu. Wyznacz sobie, w które dni układasz strategie, w które filmujesz, a kiedy tworzysz te treści, grafiki itd.

Jeżeli masz już mojego ebooka to masz ułatwioną sprawę, bo tam są 4 harmonogramy treści. Jeden jest uniwersalny, czyli możesz dowolnie dobierać formaty do treści które tam dobrałam, pokazuję Ci tez jak to zrobić, jak zdecydować czy to ma być karuzela, czy wideo, czy post.

Drugi jest o tym jak z pomocą Instagrama wypromować ebooka, czyli otrzymujesz miesięczny plan contentu, który oczywiście możesz modyfikować pod siebie. Ten harmonogram pokazuje przepływ informacji, od jakich treści zaczynamy, do jakich stopniowo budujemy napięcie, aż przychodzi ten moment kulminacyjny, w którym pokazujemy naszego ebooka i uruchamiamy sprzedaż.

Kolejny harmonogram jest opracowany specjalnie pod produkt fizyczny, dlatego, że wtedy publikujemy inny typ postów.

Czwarty harmonogram służy do zaplanowania promocji wyzwania, aby jak najwięcej osób wzięło w nim udział. Realizując wyzwanie, które jest niewypromowane, pomimo że jest za darmo i jest wartościowe, będziesz miała 5 osób na krzyż i poczucie, że po co w ogóle to wszystko robisz.

 

Planowanie nie wyklucza spontaniczności i autentyczności

Fakt, że planujesz to co zrobisz nie oznacza, że zabierasz temu autentyczność. Możesz nadal mieć dni, kiedy wrzucasz coś, bo masz na to ochotę. Planowanie, strategia nie zabiera autentyczności, ale uwypukla ją i sprawia, że zostaje zauważona. Strategia polega na tym, że dobieramy sposoby dotarcia do klientów, do naszych mocy przerobowych, naszych celów biznesowych, do naszego modelu biznesowego i sprawiamy, że to wszystko działa jak jeden fantastyczny system.

Jeżeli ludzie wiedzą, czego oczekiwać, a mimo to ich przyjemnie zaskakujesz, to jest dokładnie to, w co celujesz, czyli jest zachowana spójność marki i jest tez ten moment frajdy, odkrywania czegoś nowego. Jeżeli Twoja marka będzie znana z tego, że jest jednocześnie spoina i innowacyjna, to miażdżysz konkurencję, jesteś najlepsza w tym, co robisz. W ten sposób budujesz swoja własną unikatową obecność na Instagramie.

Sukces to nawyk + kurs email 10 dni

WIDEBOOK + BONUSY

PAKIET PRZEDSPRZEDAŻY WIDEOBOOKA:
+ Brand Bootcamp 30 Dni Rolek (wartość 295zł)
+ Kurs Automatyzacji na Instagramie (wartość 350zł)
+ WARSZTATY LIVE Tworzenie karuzeli na Instagram w Canva + NAGRANIE (wartość 995zł)
+ BONUS: HACKBOOK STRONY LĄDOWANIA (do pobrania od razu po zakupie)

TERMIN WARSZTATÓW: 29/10 godz 21
LIMIT miejsc 100 osób
WIDEOBOOK jest teraz w przedsprzedaży – oznacza to, że otrzymasz plik do pobrania w późniejszym terminie.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach Dołącz do grupy
Share This