#HakerskiKwadrans
OBEJRZYJ VIDEOOpakowania jako jeden z elementów budowania marki
Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości
#HakerskiKwadrans
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Obejrzyj nagranie – opakowania jako jeden z elementów budowania marki
Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.
#HakerskiKwadrans
Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka
Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00
#HakerskiKwadrans
#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.
Podsumowanie najważniejszych informacji
Opakowania jako jeden z elementów budowania marki
Czy wiesz, że poprzez odpowiednie opakowanie możesz zmienić sposób postrzegania swojego produktu i zwiększyć jego sprzedaż? Zwłaszcza w branżach, w których jest duża konkurencja, w których klienci chcą kupować jak najtaniej. Jak to zrobić, jak sprzedawać produkty premium? Wyróżnić się wśród konkurencji, chociażby poprzez opakowanie swojego produktu.
Specjalna seria
Nawet kiedy wydaje Ci się, że w Twojej branży klienci nie chcą, nie potrzebują produktów premium, spróbuj wypuścić produkt i podkreślaj, że jest to oferta premium. Zaprojektuj specjalne opakowanie, odróżnij je od innych, tańszych produktów i wyraźnie komunikuj, że ta linia, ta edycja, czy ta seria jest dla wybranych osób. Tych, które chcą lepszy produkt, lepszą jakość, bardziej rozbudowaną wersję.
Limitowana edycja
Podobnie działa wypuszczenie limitowanej edycji – tego samego produktu, ale w innej odsłonie, z innym opakowaniem – np. na Halloween, na święta, na Dzień Babci czy jakąkolwiek inną okazję, która pasuje do Twojej niszy. Najłatwiej jest to zrobić w przypadku produktów fizycznych, czekolady, herbaty, ale z powodzeniem możesz to działanie przełożyć na produkty cyfrowe.
Ja tak zrobiłam z moim podręcznikiem dla kursantek Growth Hacking Framework. Zmieniłam okładkę i dołożyłam jeden rozdział, dzięki czemu nawet osoby, które mają już poprzednią wersję, kupując odświeżoną, limitowaną edycję otrzymają coś więcej.
Bonus przy zakupie
Bardzo często decydujemy się na zakup konkretnego produktu, dlatego, że chcemy otrzymać do niego darmowy prezent. Świetnym pomysłem jest dodanie do ebooka audiobooka, taki bonus fantastycznie podkręca sprzedaż. Osoby, które kupują mój podręcznik dostają dodatkowo kalendarz „Jak rozhulać Instagram”. Otwierając paczkę otrzymują dodatkową rzecz, co sprawia wrażenie ekskluzywności. Zastanów się, jak mogłabyś u siebie zrobić takie wrażenie ekskluzywności?
Wyróżnij się nietypowym opakowaniem, podkreślaj unikalne metody
Nietypowe opakowania, np. eleganckie puszki sprawdzają się szczególnie w przypadku produktów, które można kupić na prezent. Jeśli masz wybór, czy kupić czekoladki zapakowane w zwykłą folię czy w elegancką puszkę, to kiedy kupujesz te czekoladki z przeznaczeniem na prezent, taka puszka doda wartości całemu produktowi.
Podobnie jest na bardzo nasyconym rynku, np. nauka j. angielskiego, niemieckiego, czy księgowość – trudno jest się wybić na rynku, na którym wszyscy coś już oferują. Warto wtedy pokazać swoją unikalną metodę i wszędzie, gdzie to możliwe – w nazwie swojego produktu, na każdym zdjęciu podkreślaj w jaki sposób Twoja metoda różni się od innych na rynku.
Opakowania produktów premium
Bardzo ważne są kolory. Jednym z trendów jest tworzenie matowych opakowań w ciemnym kolorze z błyszczącymi elementami – takie opakowania kojarzą się z luksusem, z tym, że mamy do czynienia z produktami premium. Pamiętaj też, że produkty premium mają na opakowaniu widoczne, ale dyskretne logo – im większa marka tym tak naprawdę mniejsze logo.
Nie zapomnij o kosztach opakowania!
Koszt opakowania musi być wliczony w koszty, wkalkulowany w strategię marki i produktu, żeby cały biznes Ci się opłacał. Często osoby, które nie sprzedają swoich produktów w tysiącach sztuk nie są w stanie pozwolić sobie na droższe opakowania. Na szczęście można to zrobić inaczej – zapakować produkt w prosty, biały kartonik i zakomunikować, że takie opakowanie jest bardziej ekologiczne. Albo zamiast zamawiać kolorowe, personalizowane opakowania, zamów naklejki-pieczątki z logo swojej marki, które ozdobią zwykły kartonik. Wygląda to bardzo fajnie i jest zdecydowanie tańsze. Zwróć uwagę również na to, że przy zamówieniach większej ilości sztuk, koszty spadają.
Chcesz sprzedawać drożej? Zmień opakowanie
Zastanów się, co zrobić, żeby sprzedać produkt drożej? Jak sprawić, żeby był on odbierany jako droższy, bardziej luksusowy, żebyś mogła podnieść jego cenę, albo sprzedawać więcej? Zmień format. Do napisanego ebooka dodaj workbooka z zadaniami, albo karty pracy, sesje live czy podcast. Zastanów się, jak możesz pograć formatem, jak możesz uzupełnić już istniejące treści, aby zwiększyć wartość swojego produktu i zachęcić klientów do zakupu.
Wskazówki opisane wyżej sprawdzają się w każdej niszy, obojętnie czy mówimy o produktach fizycznych czy cyfrowych. W przypadku produktów elektronicznych tym opakowaniem są okładki produktów, mockupy i cała komunikacja z odbiorcami, warto więc o nie zadbać i podkreślać swoje wyróżniki, aby pokazać swoją markć premium.
WIDEBOOK + BONUSY
PAKIET PRZEDSPRZEDAŻY WIDEOBOOKA:
+ Brand Bootcamp 30 Dni Rolek (wartość 295zł)
+ Kurs Automatyzacji na Instagramie (wartość 350zł)
+ WARSZTATY LIVE Tworzenie karuzeli na Instagram w Canva + NAGRANIE (wartość 995zł)
+ BONUS: HACKBOOK STRONY LĄDOWANIA (do pobrania od razu po zakupie)
TERMIN WARSZTATÓW: 29/10 godz 21
LIMIT miejsc 100 osób
WIDEOBOOK jest teraz w przedsprzedaży – oznacza to, że otrzymasz plik do pobrania w późniejszym terminie.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach