+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

#HakerskiKwadrans

OBEJRZYJ VIDEO

Dlaczego potrzebujesz strategii marki a nie samych tricków i trendów?

#HakerskiKwadrans

#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Obejrzyj nagranie  – Dlaczego potrzebujesz strategii marki, a nie samych tricków i trendów?

Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.

#HakerskiKwadrans

Polub mój Instagram, aby nie przegapić kolejnego odcinka

Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00

#HakerskiKwadrans

#HakerskiKwadrans to cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Podsumowanie najważniejszych informacji

Dlaczego potrzebujesz strategii marki, a nie samych tricków i trendów?

Dlaczego pomysły na posty, trendy na rolki sprawiają, że Twoje konto stoi w miejscu, zamiast się rozwijać? Albo może i Twoje konto rośnie, masz zaangażowaną społeczność, ale odbiorcy traktują Twoje konto jak darmową bibliotekę, zamiast jak sklep, markę, którą wspierają finansowo?

Oglądając twórców pokazujących różnego rodzaju sztuczki, trendy, edukujących o tym, co i jak publikować, często zapominamy podejrzeć, jaka jest strategia za daną taktyką czy metodą. A pamiętajmy, że metoda, taktyka i strategia to 3 różne rzeczy.

Cel, do którego zmierzasz jest najważniejszy.

Twoje konto na Instagramie nie istnieje po to, żeby istnieć na Instagramie. Powinno ono mieć strategię, która będzie spójna z innymi kanałami w mediach społecznościowych. Wszystkie Twoje kanały powinny razem współpracować.

Ale najpierw musisz wiedzieć, co Ty chcesz osiągnąć, jaki jest Twój cel, jaki jest cel marki, jaki masz cel finansowy czy biznesowy.

Nie każdy typ posta, nie każdy hack, nie każda „sztuczka” będzie pasowała do Twojej marki i tego, co chcesz osiągnąć. Magiczna pigułka nie istnieje. Nie ma sekretu, który sprawi, że jak zastosujesz tę jedną rzecz, to nagle zdobędziesz setki czy tysiące nowych obserwujących i kupujących klientów.

Układając strategię, zacznij od modelu biznesowego.

Jaki masz model biznesowy?

Czy jest on skalowalny, czy może opierasz się na modelu nieskalowalnym, usługowym, na przykład konsultacjach, których jesteś w stanie przeprowadzić ograniczoną ilość na dobę?

Zastanów się, ile osób możesz obsłużyć każdego dnia, jakie jest Twoje maksimum? Mnożąc to swoje maksimum przez swoją stawkę wiesz, ile maksymalnie możesz zarobić w ciągu dnia. Jednak miej na uwadze, że musisz jeszcze mieć czas na zadania administracyjne, faktury, prowadzenie profili w mediach społecznościowych, wysyłanie newslettera i rozwijanie biznesu w ogóle.

Zastanów się nad modelem hybrydowym, dzięki któremu będziesz mogła skalować swój biznes.

A jak to się ma do rolek?

Zawsze, gdy mówię, żeby opracować plan publikacji na miesiąc, spotykam się ze stwierdzeniem, że na Instagramie powinno się działać spontanicznie, na świeżo, pod wpływem impulsu. Pamiętajmy jednak, że konto biznesowe to nie konto prywatne. Ono powinno mieć posty z różnych kategorii – merytoryczne, edukacyjne, sprzedażowe oraz rozrywkowe czy lojalnościowe.

Dopiero wiedząc, co chcesz osiągnąć i jak chcesz to zrobić, układasz plan treści, plan publikacji. Ten plan ma wspierać te założone cele.

Jeśli Twoim celem jest pozyskanie klientów na mastermind  – co powinno być w Twoich postach? Na pewno nie śniadanie, rozkoszne koty czy to, co zjesz na obiad. Z tych treści nie domyślimy się, że będziesz prowadziła mastermind.

Co zatem możesz publikować, kiedy chcesz zebrać uczestników? Pomysły na posty i wartościowe treści znajdziesz w ostatnim odcinku Hakerskiego Kwadransa na Instagramie.

Jeżeli nie wiesz, do czego zmierzasz – trudno będzie Ci zaplanować posty.

Jeśli chcesz lecieć ze mną na mastermind na Majorce, najpierw musisz umówić się na rozmowę wstępną, potem opłacić fakturę, zarezerwować lot i hotel, a dopiero potem zamawiasz taksówkę z lotniska do hotelu. Planując udział w mastermindzie nie zaczynasz od zamówienia taxi. Szczególnie wtedy, gdy nie jesteś jeszcze zdecydowana, albo nie znasz dokładnej daty mastermindu.

To brzmi absurdalnie, ale właśnie tak wiele osób prowadzi swoje konta na Instagramie. Wrzucają posty bez określonego celu, bez planu i później mają zarezerwowaną taxi, ale biletu na Majorkę jeszcze nie.

Sukces to nawyk + kurs email 10 dni

Dołącz do programu HAKERKI PRO na rok i zgarnij kurs Growth Hacking Framework wart 697 zł

Dołącz do programu w którym co miesiąc otrzymujesz nowy schemat strategii promocji, plan treści, instrukcje techniczne i szablony, aby przejść od prokrastynacji do implementacji.

TERAZ w pakiecie rocznym otrzymasz kurs Growth Hacking Framework o wartości 697 zł.

Odblokuj poziom PRO swojej marki online.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach Dołącz do grupy
Share This