Czy da się biegać w starym podkoszulku?
Nie.
Wszystkie osoby, które twierdzą, że odniosły sukces bez strategii po prostu instynktownie analizowały zasoby, sytuację i możliwości. A na tym właśnie polega układanie strategii. Przeczytaj post blogowy, aby dowiedzieć się co jest ważne przy układaniu strategii (i jakie błędy można popełnić).
Dołącz do Bootcamp 30 dni Rolek
Zwiększ zasięgi, zaangażowanie i zyski dzięki rolkom i automatyzacji DM na INSTA.
Masz tylko kilka sekund, aby pozyskać uwagę odbiorcy, aby pokazać styl Twojej marki i wbić się w pamięć potencjalnego klienta.
Zrób to strategicznie i z wdziękiem!
Wybierz pakiet Growth Hacking Instagram.
Twój biznes, Twoja marka, Twoja kolej
Czy da się biegać w starym podkoszulku? Da. Ale w nowym jakoś tak fajniej.
Czy da się pracować w nieposprzątanym pokoju? Da. Ale w uporządkowanym przyjemniej.
Czy można odnieść sukces bez strategii? Nie.
Wszystkie osoby, które twierdzą, że odniosły sukces bez strategii po prostu instynktownie analizowały zasoby, sytuację i możliwości. A na tym właśnie polega układanie strategii.
Są dwa rodzaje strategii – jedna przed akcją, gdzie na spokojnie analizujemy i układamy różne scenariusze, aby być przygotowanym na nieoczekiwane zwroty akcji.
I druga, już w trakcie, gdzie trzeba podjąć decyzję w ułamku sekundy, bo wisimy nad laserową siatką niczym Tom Cruise w mission impossible.
Działania, które podejmujesz, aby osiągnąć swój cel to efekt strategii. Strategia nie może być oderwana od rzeczywistości bo wtedy…będziesz mimowolnie wdrażać inną strategię.
Na przykład Twoja strategia zakłada, że chcesz zarobić 100 000zł. (W grudniu mam zamówień i przedłużeń kontraktów na ponad 150 000zł, a to wynik strategii właśnie)
Jak się do tego zabierasz?
Analizujesz najpierw cel i zasoby.
Wszystko ładnie układasz, a potem nieoczekiwany czynnik sprawia, że stara strategia nie działa.
Myślisz sobie, w kij z tym wszystkim.
Ale potem na spokojnie zdajesz sobie sprawę, że zbudowałaś solidny fundament, dzięki czemu możesz wdrożyć w życie kolejny i następny plan.
Etap 1: analiza celu (bardzo dużo osób nie wie, co mogłoby osiągnąć więc tu założymy dodatkowe 100 000zł na kursie online w rok)
Etap 2: analiza zasobów (tu założymy zero techniczne) i tu patrząc na to założenie zaczyna się biadolenie:
?nie mam strony (hej, a przecież Marta prowadzi warsztaty w styczniu jak zrobić stronę w 48h i jeszcze daje swój szablon premium do tego! Więc to biadolenie wykreślamy. )
?nie mam marki (hej, ale Marta podczas Bootcampu daje planer marki test w 15 minut do zaplanowania identyfikacji marki i szablon moodboardu)
?nie mam społeczności (hej, ale dlatego podczas Bootcampu ELITE w styczniu możesz się nauczyć jak ją budować: zbudowałam grupę prawie 30 tys osób, listę e-mail 72 000 osób, fanpage i instagram razem dzisiatki tysięcy – wszystkie rady będą praktyczne)
?nie mam automatyzacji (nie szkodzi, ułożysz ją w 20 min w darmowym narzędziu)
?nie mam pomysłu na treści (dostaniesz rozpiskę na pierwsze 9 dni budowania marki, potem na kolejne 30 dni budowania autorytetu oraz plan promocji do kampanii.)
?nie mam odwagi (będziemy szukać razem na żywo podczas sesji live)
?nie umiem nagrywać rolek (po to właśnie jest kurs Wideo 10x aby zwiększyć Twoje zasięgi, zaangażowanie i zyski)
Etap 3: układanie planu:
Przypomnę cel: 100 000 na kursie
Zasoby: Styczniowe warsztaty na stronę i markę
Luty: 10 dniowy Bootcamp wdrażanie i nagrywanie wideo do promocji organicznej i reklam (nagrasz minimum 30 rolek i
wideo sprzedażowych wg specjalnych scenariuszy)
Marzec: przeprowadzenie kampanii sprzedażowej: kurs 500zł x 30 osób=15 000zł
+ pakiet VIP 750zł x 10 osób = 7500zł
Razem: 22500zł
Żeby sprzedać 40 kursów zakładając konwersję 8% potrzebujesz zbudować listę oczekujących 500 osób. Masz na to 3 miesiące czyli ok 6 osób dziennie. Czyli każdy Twój post od teraz ma przekonać tylko 6 osób a nie milion viral zasięgów, które wydają się nie do zdobycia.
Etap 4: skalowanie: co 3 miesiące powtarzasz schemat kampanii (miesiąc pre-launch, miesiąc prowadzenia sprzedaży i kursu, miesiąc odpoczynku i budowania społeczności)
Pierwsza kampania załóżmy: 22500zł
II kampania: 30 000zł
III kampania: 28 500zł
IV kampania: 19 000zł
I mamy 100 tysięcy w rok.
Pomiędzy budujesz markę, zasięgi, umiejętności oraz wiarę w sobie.
A oprócz tego – masz lejek evergreen, który dopieszczasz aby stał się samograjem.
No i najważniejsze – masz 4 miesiące w roku wolnego od kampanii, promocji i sprzedaży.
Jak podoba Ci się ten plan?
Chciałabyś ułożyć strategię razem ze mną?
Dołącz do Bootcamp 30 dni Rolek
Zwiększ zasięgi, zaangażowanie i zyski dzięki rolkom i automatyzacji DM na INSTA.
Masz tylko kilka sekund, aby pozyskać uwagę odbiorcy, aby pokazać styl Twojej marki i wbić się w pamięć potencjalnego klienta.
Zrób to strategicznie i z wdziękiem!
Wybierz pakiet Growth Hacking Instagram.
#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji
Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach