+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

Storytelling relacji

3 schematy opowieści w strategii marki


PO CO CI STORYTELLING?

Bez strategii i konceptu najlepsza kampania przejdzie bez echa.
Bez wewnętrznego fundamentu wartości, najpiękniejsza marka jest jak wydmuszka.

Przeczytaj post blogowy, aby poznać 3 schematy opowieści w strategii marki. Dowiedz się, jak stosować storytelling relacji.

Brand Storytelling - zachwyć swoją marką online!

PREMIERA: 2 eBooki w jednym pakiecie + sesja!

Skorzystaj ze zniżki na pakiet i zyskaj wszystkie eBooki z serii.

Z pierwszej części dowiesz się czym jest storytelling marki i jak używać storytellingu w biznesie online aby stworzyć autentyczny wizerunek marki, poznasz schematy Brand Story, elementy i typy opowiści marki oraz techniki i metodologię storytellingu.

W drugim podręczniku pokażę Ci jak autentycznie kreować markę osobistą, jak stworzyć zaangażowaną społeczność online oraz jak połączyć Brand Story i model biznesowy w spójny wizerunek marki dzięki storytellingowi wizualnemu.

Oba eBooki zawierają schematy strategii, które przeprowadzą Cię krok po kroku przez cały proces tworzenia i promocji marki online z wykorzystaniem technik storytellingu, aby zamienić Brand Story w Brand Experience.

hakerki-sukcesu-jak-zbudowac-marke-osobista-storytelling

Co ma strategia do storytellingu? Po co Ci ten cały storytelling?

 

Bez storytellingu wyjdziesz jak Zabłocki na mydle. Albo, jak król, który wyśmiał córkę, że kocha go jak sól…a potem przez lata musiał się obejść bez soli.

Bez strategii i konceptu najlepsza kampania przejdzie bez echa a bez wewnętrznego fundamentu wartości, najpiękniejsza marka jest jak wydmuszka.

Dlatego udostępniłam darmowy rozdział, abyś mogła zapoznać się ze spisem treści obu eBooków o brand storytellingu – tak, bo jak się okazało, to jednak bliźniaki;) … oraz skorzystać z jednego z diagramów, który udostępniam bezpłatnie tutaj.

Schemat 1: Brakuje Ci klientów? Przestań obwiniać konkurencję.

 

Po czym poznać, że coś “nie styka”? Najpierw musimy przeanalizować symptomy, aby odkryć głębszą przyczynę dolegliwości.
Jeżeli osoby, które mają styczność z Twoją marką, są zachwycone i zostają na dłużej, oznacza to, że dobrze znasz potrzeby grupy docelowej i umiesz dostarczać rozwiązania, które przynoszą im efekty.

Jeżeli jednak mimo wszystko masz tych klientów ZBYT MAŁO, to musimy wejść głębiej – wtedy wiesz, że problem nie jest z Twoją marką ale ze strategią promocji.

Jeżeli masz problem, aby dotrzeć do nowych osób i wiesz, że Twoja strategia marki jest świetna, no tylko nikt o Tobie nie wie i jesteś najlepiej skrywanym sekretem w branży – skorzystaj ze strategii alternatywnego wroga, którą omawiam szerzej w rozdziale 12 nowego podręcznika o storytellingu. Strategia promocji oparta na pokazaniu silnych stron Twojej marki i jej wartości, wzbogacona o alternatywny model przeciwnika jako element narracji marki sprawia, że Twój klient przestaje się gubić w żargonie branżowym a zaczyna rozumieć Twoje przesłanie.

Ja zastosowałam tę strategię, pokazując, że to nie podcinające ceny zagrywki konkurencji odbierają Ci klientów ale Twoja własna strategia cen. Zbyt niskie ceny sprawiają, że klient podejrzliwie podchodzi do Twojej oferty. Bardzo często to dzięki podniesieniu cen, nasza marka wreszcie zaczyna być ceniona i poważana. Dlatego, że pozycjonowanie ceną to jeden z sygnałów, który wpisuje się w strukturę narracji naszej marki i tego, jak jest postrzegana.
Gdy nasze własne strategie – strategia marki, strategia produktu, strategia promocji – łączą się w spójną całość, to konkurencja przestaje mieć znaczenie.

Aby jednak skutecznie wprowadzić w życie te strategie, powinnaś jasno określić cel swojej marki, jej misję i wartości – diagram, który udostępniam Ci w tym pomoże.

Schemat 2: Jak dotrzeć do nowych klientów? Przestań traktować ludzi jak liczby a postaw na relacje.

 

Jeżeli jesteś po prostu nowa w branży, albo masz biznes offline, który chcesz przenieść do online – to wtedy strategia influencera z rozdziału 13 Ci się przyda. Opiera się na zaskakująco prostym koncepcie, dzięki któremu jednak szybko budujesz pozycję eksperta i autorytet branży.

Ja od tej strategii zaczęłam markę Hakerki Sukcesu – pokazałam, że aby stworzyć markę, nie musisz blogować latami a żeby biznes zaczął zarabiać wystarczą 3 tygodnie.

Na pierwszym wyzwaniu, które przeprowadziłam, miałam coś około 263 osób, w połowie przyplątała mi się angina, więc zamiast 10 dni … zajęło mi 3 tygodnie, aby wystartować z nową marką, przeprowadzić wyzwanie oraz wyprzedać wszystkie miejsca w kursie i zarobić pierwsze 10 tysięcy na kursie online.

Ten sam kurs w tym roku również się wyprzedał przed czasem i pozwolił mi przekroczyć pierwsze ćwierć miliona w miesiąc. To ta sama strategia, dzięki której jedna z moich kursantek zarobiła już ponad 280 000.00zł na swoim kursie online…pomimo, że jest zbyt nieśmiała, aby prowadzić webinary na żywo a na swoim Instagramie ma nadal tylko nieco ponad 1000 osób.

Aby być influencerem, nie potrzebujesz wielkich liczb i rzesz fanów – to Twoje wartości i wartość Twojej oferty mają znaczenie. Możesz mieć pozytywny wpływ – influence – na innych nawet przy niewielkich zasięgach, bo liczy się jakość naszych relacji a nie ilość.

Schemat 3: Storytelling relacji, czyli jak podbić tłumy

 

Jak rozhulać markę online? Stwórz Brand Story, które zamieni odbiorców w lojalnych klientów i ambasadorów Twojej marki, którzy będą przekazywać Twoje opowieści dalej.

Schemat wewnętrznej narracji marki oraz model biznesowy opartym na “sercu” społeczności znajdziesz w pierwszej części podręcznika. Pokazuję w nim, jak krok po kroku stworzyć Brand Story – czyli narrację marki, która będzie intrygować i przyciągać klientów, a co więcej – sprawiać, że pozyskamy ich zaufanie i lojalność.

Bo każdy może sprzedać jeden raz, ale jeżeli chcesz postawić na długofalowe relacje, klientów, którzy do Ciebie wracają i polecają Cię innym, warto postawić na autenczność i wspólne wartości, które będą nas jednoczyć.

To dzięki świetnej Brand Story zbudujesz pomost pomiędzy marką a klientem, nawiążesz nić porozumienia i zamienisz relację ze sprzedażowej na partnerską, w której towarzyszysz klientom w osiąganiu ich celów.

 

Jeżeli chcesz zacząć stosować u siebie nowoczesny storytelling relacji, ten podręcznik jest dla Ciebie – znajdziesz w nim schematy, checklisty i diagramy, które pozwolą zbudować Ci autentyczną markę, opartą na Twoich wartościach i dbającą o potrzeby klienta.

 

Jeżeli ważna jest dla Ciebie Twoja misja marki i chcesz szybciej dotrzeć do większej ilości osób, skorzystaj z premierowej zniżki na obie części podręcznika Brand Storytelling i zacznij wprowadzać nowe strategie w życie już dziś!

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach

This error message is only visible to WordPress admins

Error: There is no connected account for the user 4672374306 Feed will not update.

Dołącz do grupy

Webinar 12 marca godz 21

 Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię reklam!
xx Marta Krasnodębska, #HakerkiSukcesu

Zapisując się na webinar wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera z serii Hakerki Sukcesu. W każdej chwili możesz się z niego wypisać.

PDF + BEZPŁATNE WARSZTATY ONLINE

 Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię reklam!
xx Marta Krasnodębska, #HakerkiSukcesu

Zapisując się na szkolenie wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera z serii Hakerki Sukcesu. W każdej chwili możesz się z niego wypisać.

Share This