+440784449051 info@movabo.com

Co wybrać - profil, fanpage czy grupa na FB?

OBEJRZYJ VIDEO

Gdzie najlepiej rozwijać swój biznes?

CZY TRZEBA BYĆ WSZĘDZIE?

Gdzie warto być na Facebooku? Jaka forma kontaktu będzie lepsza dla Twojego biznesu?

Weź pod uwagę cel, jaki chcesz osiągnąć poprzez swoje działania, a następnie… skoncentruj się na nim.

Zarówno na Twoim profilu prywatnym, fanpage i grupie na Facebooku, możesz pokazać swój biznes i budować markę. Każde z tych miejsc ma swoje możliwości, ale i ograniczenia o których warto pamiętać (i ich przestrzegać 😉 ). Obejrzyj video, by dowiedzieć się o plusach i minusach tych trzech możliwości.

Jak rozhulać fanpage?

Dołącz do 3-dniowego wyzwania „Jak rozhulać fanpage”

Zwiększaj zasięgi, docieraj do nowych osób, buduj swoją markę.

Klikając w przycisk wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych w celu otrzymania praktycznych emaili i informacji handlowych.

#HakerkiSukcesu: Gdzie warto być na Facebooku?

Co lepsze - profil, fanpage czy grupa?

Co lepsze - profil, fanpage czy grupa? Co już macie? Ponieważ wyzwanie "Jak rozhulać Fanpage zbliża sie wielkimi krokami, dziś na live odpowiadam na jedno z najczęstszych pytań, czyli jak zaistnieć na FB i co wybrać. ➡️ Pokażę, czego unikać, aby nie stracić swego profilu ➡️ Czy mieć jeden czy kilka fanpage i czym to grozi➡️ Jak ocenić, czy potrzebna Ci grupa i kiedy NIE powinnaś jej zakładać➡️ ➡️➡️ Napisz mi w komentarzu, jak uważasz - FANPAGE, PROFIL, GRUPA? Co lepiej Ci działa w rozwoju biznesu?☕ PS. Przypominam, że WEBINAR Growth Planner jest w środę, 4 Października o godzinie 21 - bo bez strategii wzrostu i modelu biznesowego, nawet najlepiej prowadzony fanpage nie będzie świetnie zarabiać;) Obiecany audyt Fanpage będzie w piątek, dziękuję za zgłoszenia!

Opublikowany przez Hakerki Sukcesu na 2 października 2017

Najważniejsze tematy w video

3:12 Czego unikać na swoim profilu prywatnym?

6:00 O czym pamiętać prowadząc fanpage?

9:30 Dlaczego warto mieć fanpage?

12:00 Jak ocenić czy potrzebna Ci jest grupa?

16:06 Dlaczego warto jest określić cel grupy?

21:00 Jak sprawić, by posty na grupie były bardziej widoczne?

24:45 Pytanie: Co z postami promocyjnymi? Czy opłaca się brać w nich udział?

25:23 Pytanie : Ile osób widzi wydarzenie na FP?

29:25 Zaproszenie na webinar „Growth planner” 4 październik, godzina 21:00

31:16 Gdzie robić live – fanpage czy grupa?

33:00 Pytanie: Kiedy nie warto zakładać grupy?

Określ sobie jasny cel

rozwijaj swój biznes strategicznie i z wdziękiem

Co jest skuteczniejsze dla Twojego biznesu? Profil, fanpage czy grupa?

Każde z tych miejsc jest dobre, by rozwijać Twój biznes i markę. Masz różne możliwości, ale i ograniczenia. Najważniejszy jest jednak cel, jaki chcesz osiągnąć. Określ, co jest dla Ciebie najważniejsze. Weź pod uwagę swoje zasoby, czas i pomysł.

Profil prywatny

Profil prywatny to dobre miejsce, by pokazać Twoją markę – możesz udostępniać posty ze swojego fanpage, pokazywać kulisy, dzielić się Twoimi wskazówkami. Pamiętaj jednak o tym, że na profilu prywatnym nie możesz sprzedawać (regulamin Facebooka).

Możesz publikować informacje na swoim profilu, jednak warto też pomyśleć o promocji. Do niej będzie Ci potrzebny fanpage.

 

Fanpage

Dużą „przewagą” posiadania fanpage są reklamy. Za ich pomocą możesz docierać do nowych osób, jak i przypominać się swojej społeczności. Dodatkowo możesz stworzyć grupy odbiorców i do nich ponownie skierować swoją ofertę (np. grupa osób, które obejrzały video). Takiej opcji nie da Ci profil osobisty. Na swoim fanpage możesz także wykorzystać różne rodzaje postów – wykorzystaj je, by w ciekawy sposób pokazać swoją markę i zrealizować cele.

Grupa

Grupa na Facebooku jest dobrym miejscem, by budować swoją społeczność. Zwłaszcza w grupach zamkniętych panuje bardziej kameralna atmosfera. Grupa może także świetnie sprawdzić się jako miejsce do organizowania wyzwań, podczas których będziesz dzielić się wiedzą.

Bardzo ważne jest, by jasno określić cel grupy. Dodatkowo weź pod uwagę to, czy masz czas i pomysł na jej prowadzenie.

 

Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć. Zobacz, jak rozhulać swój fanpage – dołącz do wyzwania 3-dni Bootcamp „Jak rozhulać fanpage na Facebooku” na grupie #HakerkiSukcesu. Dołącz do grupy ponad 15 000 kobiet i rozwijaj swój biznes.

 

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach
Dołącz do grupy

Dołącz do wyzwania!

5 dni do Strategii Marki Online+PDF!

Co tu znajdziesz?

Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię marki i bloga!
xx Marta

UWAGA!!! KLIKNIJ link w emeilu, żeby potwierdzić udział!

Dołącz do wyzwania!

5 dni do Strategii Marki Online+PDF!

Co tu znajdziesz?

Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię marki i bloga!
xx Marta

UWAGA!!! KLIKNIJ link w emeilu, żeby potwierdzić udział!

Share This