+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

Jak stworzyć znaną markę online?

PRZECZYTAJ POST

Od czego zacząć?

CZY ZNASZ MARZENIA SWOICH KLIENTÓW?

Strategia marki powinna skupić się na inspiracji Twoich klientów, żeby spełnili własne marzenia.

Twoja marka to obietnica.

Skoncentruj się na swoich klientach. Poznaj ich marzenia, a następnie zaproponuj rozwiązanie. Twoja marka to nie logo. To zbyt mało, aby zbudować silną, rozpoznawalną markę.
Przeczytaj wpis i skoncentruj się na 3 fundamentach, od których warto zacząć. We wpisie znajdziesz także odnośniki do moich innych artykułów o marce.

#HakerkiSukcesu: Jak zbudować markę online?

Dołącz do Hakerek

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach

Odbierz prezent: PDF Jak stworzyć produkt online

 

Zapisuję się natychmiast!

Klikając w przycisk wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych w celu otrzymania praktycznych emaili i informacji handlowych. W każdej chwili możesz się wypisać. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Marka to emocje jakie wzbudzasz

To jaka jesteś, wystarczy aby stworzyć świetną markę!

Jak stworzyć znaną markę online? 3 fundamenty, od których warto zacząć

1. Twoja wiedza, pasja, autentyczność to podstawa Twojej marki

Nie trać czasu i energii na czynności, które nie mają znaczenia (a i i tak ulegną zmianie;). Logo, kolory, fonty to tylko ekspresja Twojej marki. Identyfikacja wizualna to skrót myślowy, który zapada w pamięć. Fundamentem marki, są Twoje wartości, pasja i autentyczność. To jaka jesteś, wystarczy aby stworzyć świetną markę!

Marka to emocje jakie wzbudzasz, marka osobista stoi na twoich wartościach nie formacie logo (które nawet u dużych firm ewoluuje i się zmienia).
Nie zaczynaj marki od logo.
Określ, z czego chcesz być znana. Dlaczego powinniśmy słuchać właśnie Ciebie.

2. Skoncentruj się na swoich klientach
Poznaj dobrze swoich klientów. Jakie mają obawy? Jakie są ich frustracje? O czym marzą?
Twoja marka nie jest dla wszystkich. Zdefiniuj precyzyjnie swoją grupę docelową, aby docierać jeszcze skuteczniej do swoich klientów. Zaoferuj rozwiązania, które będą odpowiedzią na ich problemy i potrzeby.
Twoja marka ma być odpowiedzią na potrzeby klienta.

Określ, kim jesteś, co robisz, jaki problem klienta rozwiązujesz

 

3. Określ swój styl
Twoja marka powinna być spójna. Nie chodzi tylko o wizualną oprawę marki, ale także o styl, przesłanie, ton marki. Czy przeglądając Twoje profile w mediach społecznościowych możemy stwierdzić z pewnością, czym się zajmujesz? Czy takie same wartości, styl znajdziemy na Twojej stronie internetowej, blogu?
Pamiętaj żeby konsekwentnie kreować swój wizerunek. To ty wybierasz, jakie wartości sobą reprezentujesz, świadomie publikując wypowiedzi na ten temat.

 

BONUS: Jak stworzyć Moodboard

Przejdź do POSTA i daj znać, czy masz już stworzony moodboard swojej marki. Jeśli tak – podziel się w komentarzu.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach

Dołącz do grupy

Webinar 12 marca godz 21

 Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię reklam!
xx Marta Krasnodębska, #HakerkiSukcesu

Zapisując się na webinar wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera z serii Hakerki Sukcesu. W każdej chwili możesz się z niego wypisać.

PDF + BEZPŁATNE WARSZTATY ONLINE

 Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię reklam!
xx Marta Krasnodębska, #HakerkiSukcesu

Zapisując się na szkolenie wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera z serii Hakerki Sukcesu. W każdej chwili możesz się z niego wypisać.

Share This