+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

Jak rozhulać markę online?

Case study kursantki Klubu Hakerek Sukcesu

Justyny Trzeciak – Gorzelannej

ZNANA MARKA ONLINE W BRANŻY JĘZYKÓW OBCYCH – JĘZYK NIEMIECKI

Największym moim sukcesem jest większa rozpoznawalność oraz świadomość mojej marki wśród potencjalnych odbiorców.

Dzięki dobrej strategii działania online mogę dotrzeć do jeszcze większej liczby odbiorców oraz poznać ich potrzeby językowe.
Już po wdrożeniu pierwszych treści z Klubu podniosłam ceny lekcji online, i mimo moich obaw, miałam ogromny wzrost nowych klientów.

W kolejnym etapie wdrażania szkoleń z Klubu zaczęło mi brakować czasu na dalszą pracę z materiałami, ponieważ potencjalni odbiorcy oraz dotychczasowi obserwatorzy stali się moimi klientami i są nimi do dziś 🙂

Poznaj case study kursantki Klubu Hakerek Sukcesu – Justyny Trzeciak – Gorzelannej

#Hakerki Sukcesu: Case study

Jak rozhulać markę online?

Case study kursantki Klubu Hakerki Sukcesu – Justyny Trzeciak – Gorzelannej

Jak się rozwinęła Twoja marka przez rok obecności w Klubie Hakerki Sukcesu? 

Co się zmieniło u Ciebie przez ten rok?

Udało mi się opracować konkretną strategię działania, co przełożyło się również na większy wzrost świadomości mojej firmy wśród moich odbiorców. Jestem bardziej rozpoznawalna, mój biznes online umacnia swą pozycję w wirtualnym (i nie tylko) świecie, dzięki czemu mogę bardziej skalować własne usługi językowe (lekcje online, kursy językowe online, kursy konwersacyjne czy gramatyczne etc.).

 

Jakie miałaś obawy przed przystąpieniem do Klubu?

Najbardziej bałam się tego, że nie dam sobie rady, aby wszystko wdrożyć. Uprzednio brałam udział w 6-tygodniowym Bootcamp i był on dla mnie bardzo intensywny, ale dzięki niemu poczułam silną potrzebę dalszego rozwijania swojej marki i wiedziałam, że dokonam tego tylko dzięki Klubowi.

Już po wdrożeniu pierwszych treści z Klubu podniosłam ceny lekcji online, i mimo moich obaw, miałam ogromny wzrost nowych klientów. W kolejnym etapie wdrażania szkoleń z Klubu zaczęło mi brakować czasu na dalszą pracę z materiałami, ponieważ potencjalni odbiorcy oraz dotychczasowi obserwatorzy stali się moimi klientami i są nimi do dziś 🙂

 

Jak podjęłaś decyzję, który pakiet wybrać – z miesiąca na miesiąc czy od razu roczny?

Po zapoznaniu się z ofertą Klubu od razu wiedziałam, że potrzebuję pakiet roczny. Nie chciałam czekać na perełki z Klubu tak długo, a mimo ogromnej ilości pracy byłam w stanie wygospodarować trochę czasu na wdrożenie kolejnych treści stworzonych przez Martę.

Świadomość, iż mam nieograniczony dostęp do platformy, był też istotnym czynnikiem decydującym.

 

Która ze strategii Klubu była dla Ciebie najbardziej wartościowa?

 Co według Ciebie wyróżnia program Klubu Hakerki Sukcesu w porównaniu do innych kursów czy programów w których brałaś udział?

Ciężko powiedzieć, ponieważ wszystkie szkolenia są świetne. Chyba najważniejsze było dla mnie, aby nauczyć się, jak planować swój dochód, w jaki sposób budzić zainteresowanie produktem oraz prowadzić sprzedaż, rozbudowując przy okazji zasób newslettera.
Dzięki treściom w Klubie uświadomiłam sobie także, iż trzeba planować każdy projekt, by odpowiednio rozłożyć je w czasie i odnieść dobry wynik.

 

Co wdrożyłaś najszybciej po przystąpieniu do Klubu i jakie miałaś rezultaty?
Jaką wskazówką byś się podzieliła z osobami, które też chcą rozwinąć biznes online?

Od razu zaczęłam rozpisywać treści mojego kursu online. Dzięki szkoleniom w Klubie nauczyłam się, jak docierać do moich odbiorców, jak komunikować im treści z kursu oraz w jaki sposób z nimi “rozmawiać”, aby odkryć ich własne bolączki związane z nauką języka niemieckiego. To dostarczyło mi także sporo tematów na mojego bloga.
A dzięki temu, iż stworzyłam mój kurs online spełniło się także moje marzenie o posiadaniu “czegoś swojego” w sieci 🙂
To był dla mnie przełom!!!

 

Co jest dla Ciebie najcenniejsze w prowadzeniu biznesu online?

Dzięki dobrze dobranej strategii działania online mogę dalej pracować z zacisza domowego, a z osobistych powodów nie mam możliwości pracy na etat.

Mając ten komfort skupiam się od roku nad dalszym skalowaniem swoich usług, jednak kolejne napływy nowych klientów rozciągają w czasie założone projekty.
Cieszę się ogromnie także z tego powodu, iż jestem rozpoznawana nawet w przedszkolu moich dzieci, mimo iż działam głównie w sieci 🙂

 

Co było Twoim największym sukcesem – np. stworzenie produktu, strony, zwiększenie sprzedaży, podniesienie cen, zaproszenia na prelekcje czy wywiady, zwiększenie świadomości marki, stworzenie spójnej strategii, uwierzenie w siebie?

Mogę tutaj wymienić kilka sukcesów – rozpoznawalność oraz świadomość marki, podniesienie cen, ogromny napływ nowych klientów, stworzenie oraz sprzedaż mojego autorskiego kursu online, większy ruch na blogu.

Nauczyłam się także tworzyć landing page, stronę sprzedażową, przy czym przed przyłączeniem do Klubu znałam aby hasło typu “hosting” 🙂
Już nie muszę mówić czym się zajmuję – moja marka broni się sama.

 

Jakie masz plany na przyszłość, w jakim kierunku chcesz rozwijać swój biznes online?

Chciałabym bardziej skalować sprzedaż pasywną,ograniczyć czas pracy oraz tworzyć bardziej angażujące treści na moim blogu. Dzięki Klubowi mam więcej czytelników, a dzięki temu czytelnicy wpisów – nim zostają moimi klientami – mogą zapoznać się z moją marką oraz moim sposobem przekazywania wiedzy z języka niemieckiego.
Coś – czego nie miałam na początku zeszłego roku – to kilka nowych projektów w zanadrzu, które chcę zrealizować i wiem, że dzięki Klubowi to osiągnę.

 

Justyna Trzeciak – Gorzelanna

Trenerka języka niemieckiego

Darmowy pierszy rozdział e-booka od Justyny

Pobierz darmowy pierwszy rozdział e-booka „Jak nie mówić po niemiecku?” i pozbądź się blokady przed mówieniem!

W Kursbuch i Arbeitsbuch „Jak nie mówić po niemiecku?” znajdziesz przykłady zawstydzających błędów, które zaburzają swobodną komunikację po niemiecku.

Z materiałów dowiesz się także, na co zwracać uwagę budując swoją wypowiedź, aby nie popełnić błędów językowych.

Zapisz się TUTAJ

Brand Storytelling - zachwyć swoją marką online!

PREMIERA: 2 eBooki w jednym pakiecie + sesja!

Skorzystaj ze zniżki na pakiet i zyskaj wszystkie eBooki z serii.

Z pierwszej części dowiesz się czym jest storytelling marki i jak używać storytellingu w biznesie online aby stworzyć autentyczny wizerunek marki, poznasz schematy Brand Story, elementy i typy opowiści marki oraz techniki i metodologię storytellingu.

W drugim podręczniku pokażę Ci jak autentycznie kreować markę osobistą, jak stworzyć zaangażowaną społeczność online oraz jak połączyć Brand Story i model biznesowy w spójny wizerunek marki dzięki storytellingowi wizualnemu.

Oba eBooki zawierają schematy strategii, które przeprowadzą Cię krok po kroku przez cały proces tworzenia i promocji marki online z wykorzystaniem technik storytellingu, aby zamienić Brand Story w Brand Experience.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach

This error message is only visible to WordPress admins

Error: There is no connected account for the user 4672374306 Feed will not update.

Dołącz do grupy

Webinar 12 marca godz 21

 Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię reklam!
xx Marta Krasnodębska, #HakerkiSukcesu

Zapisując się na webinar wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera z serii Hakerki Sukcesu. W każdej chwili możesz się z niego wypisać.

PDF + BEZPŁATNE WARSZTATY ONLINE

 Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię reklam!
xx Marta Krasnodębska, #HakerkiSukcesu

Zapisując się na szkolenie wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera z serii Hakerki Sukcesu. W każdej chwili możesz się z niego wypisać.

Share This