+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

#HakerskiKwadrans odcinek 62

OBEJRZYJ VIDEO

3 powody dla których warto prowadzić bloga dla swojej marki.

Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości

#HakerskiKwadrans

#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Obejrzyj nagranie 62 odcinka – 3 powody dla których warto prowadzić bloga dla swojej marki

Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.

 

#HakerskiKwadrans odcinek 62

Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka

Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00

#HakerskiKwadrans odcinek 62

#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Podsumowanie najważniejszych informacji

3 powody, dla których warto prowadzić bloga dla swojej marki

Powód 1: Zaufanie

  • Ludzie darzą posty blogowe i autorów blogów zaufaniem. Nawet gdy publikują posty czy recenzje sponsorowane, ufamy blogerom bardziej niż reklamom czy oficjalnym komunikatom marki.
  • Blog daje Ci platformę, na której możesz zademonstrować wiedzę eksperta, zaprezentować swój autorytet oraz zgromadzić społeczność. W przypadku blogerów nie kwestionuje się źródła tak mocno, jak kwestionuje się informacje pochodzące z gazet. Im bardziej szanowany jest bloger, tym większe zaufanie budzi wśród swojej społeczności. Dlatego konsekwentne prowadzenie bloga sprawia, że to zaufanie się potęguje.
  • Budowanie bloga to efekt długofalowy: budujesz świadomość marki, przyciągasz i selekcjonujeszć potencjalnych klientów, aby mogli oni ocenić, czy Twój styl przekazywania wiedzy im odpowiada. Tym samym budujesz bazę potencjalnych klientów.

 

Powód 2: SEO – zwiększenie ruchu z wyszukiwarek

  • Zyskujesz ruch organiczny.
  • Jesteś obecna w wynikach wyszukiwania.
  • Masz zapewniony efekt długofalowy – posty blogowe „żyją” o wiele dłużej niż posty na Instagramie czy Facebooku. Są praktycznie niezniszczalne, są aktualne tak długo, jak długo temat poruszany w poście jest aktualny i potrzebny czytelnikom.

Jak się wybić w wynikach wyszukiwania?

Zastosuj strategię filarów treści.

Publikację zacznij od postów blogowych, które mają reprezentować markę, zdobywać ruch organiczny, działać długofalowo.
Zaplanuj posty tak, żeby się nie starzały i przynosiły klientów od razu.

 

Powód 3: Darmowa promocja

  • W postach blogowych możesz lokować produkty i usługi – innych osób lub swoje. W przypadku swoich produktów – nie tylko możesz, ale powinnaś je lokować. Pamiętaj, żeby oznaczać współprace i posty sponsorowane, aby nie stracić wiarygodności.
  • Nienachalna promocja – opowiadasz o swoich produktach z entuzjazmem, przekazujesz swoją pasję, dzięki czemu trafiasz do osób rzeczywiście zainteresowanych tematem. Post na blogu to doskonały sposób, aby nie wyskakiwać z lodówki ze swoimi produktami, ale je właśnie nienachalnie promować.
  • Budowanie bazy potencjalnych klientów – blog i umieszczone tam posty selekcjonują klientów i przyciągają osoby zainteresowane tym, co masz do powiedzenia.

 

Czy media społecznościowe mogą zastąpić bloga?
Tworzenie treści w mediach społecznościowych to jak budowanie na pożyczonej ziemi. Konta w mediach społecznościowych przemijają, blog zostaje – jest na Twojej domenie, na Twoim hostingu, to miejsce, które zostaje na zawsze, z którego nikt nie może Cię wyrzucić.

Social media są fantastyczne, jeśli chodzi o darmowe zasięgi, ale pamiętaj o swoim celu. Bloga budujesz, aby mieć miejsce w sieci, które nie przemija.

 

Jak wyszukiwać tematy na posty?

  • Sprawdzaj trendy
  • Wsłuchuj się w potrzeby klientów
  • Monitoruj pytania na grupach, w których pojawiają się i zadają pytania Twoi potencjalni klienci.

Zapraszam Cię na moje konto na Instagramie!

Dołącz do społeczności Hakerek na Instagramie.

Na moim profilu znajdziesz wskazówki, strategie oraz kulisy budowania międzynarodowej marki.

Brand Storytelling - zachwyć swoją marką online!

PREMIERA: 2 eBooki w jednym pakiecie + sesja!

Skorzystaj ze zniżki na pakiet i zyskaj wszystkie eBooki z serii.

Z pierwszej części dowiesz się czym jest storytelling marki i jak używać storytellingu w biznesie online aby stworzyć autentyczny wizerunek marki, poznasz schematy Brand Story, elementy i typy opowiści marki oraz techniki i metodologię storytellingu.

W drugim podręczniku pokażę Ci jak autentycznie kreować markę osobistą, jak stworzyć zaangażowaną społeczność online oraz jak połączyć Brand Story i model biznesowy w spójny wizerunek marki dzięki storytellingowi wizualnemu.

Oba eBooki zawierają schematy strategii, które przeprowadzą Cię krok po kroku przez cały proces tworzenia i promocji marki online z wykorzystaniem technik storytellingu, aby zamienić Brand Story w Brand Experience.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach

This error message is only visible to WordPress admins

Error: There is no connected account for the user 4672374306 Feed will not update.

Dołącz do grupy

Webinar 12 marca godz 21

 Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię reklam!
xx Marta Krasnodębska, #HakerkiSukcesu

Zapisując się na webinar wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera z serii Hakerki Sukcesu. W każdej chwili możesz się z niego wypisać.

PDF + BEZPŁATNE WARSZTATY ONLINE

 Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię reklam!
xx Marta Krasnodębska, #HakerkiSukcesu

Zapisując się na szkolenie wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera z serii Hakerki Sukcesu. W każdej chwili możesz się z niego wypisać.

Share This