+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

#HakerskiKwadrans odcinek 57

OBEJRZYJ VIDEO

3 powody, dla których warto inwestować w reklamę

Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości

#HakerskiKwadrans

#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Obejrzyj nagranie 57 odcinka – 3 powody dla których warto inwestować w reklamę

Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.

 

#HakerskiKwadrans odcinek 57

Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka

Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00

#HakerskiKwadrans odcinek 57

#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Podsumowanie najważniejszych informacji

Reklama - pracownik w Twoim biznesie

W ciągu ostatniej dekady przyzwyczailiśmy się, że za pomocą Facebooka możemy reklamować się za darmo, przez co, po pierwsze, zapomnieliśmy,
że od zawsze fundamentem biznesu jest płatna reklama (ulotki, reklamy
w TV, radio, w czasopismach, na bilboardach), a po drugie często nie uświadamiamy sobie, że za darmowe zasięgi też tak naprawdę płacimy
– tyle że swoim czasem i wysiłkiem.
Zapamiętaj, że w biznesie online 80% czasu powinnaś spędzać na promowaniu swoich treści, a 20% czasu na ich tworzeniu. Jeśli jest odwrotnie, jeśli przeznaczasz na przykład 4 godziny na wartościowy tekst na blog i 5 minut na jego promocję – giniesz w tłumie. Promocja, szczególnie darmowych treści, musi być zaplanowana i wdrożona.
Wiele osób obawia się reklam, myślą, że reklamy są trudne, techniczne,
a ja chcę Cię przekonać, że reklamy są fantastycznym pomocnikiem
w biznesie.
Pomyśl o reklamie na FB jak o pracowniku, który nie śpi,
nie narzeka, nie biadoli, po prostu sobie pracuje, a Ty płacisz tylko za efekty tej pracy.

3 powody, dla których warto inwestować w reklamę FB

  • Wiesz, że Twoja reklama została wyświetlona dokładnie tym osobom, którym Ty chcesz, żeby była wyświetlona. Możesz to precyzyjnie określić. Żadne ulotki, billboardy, reklama w TV, czasopiśmie nie dadzą nam gwarancji, że reklamę zobaczą właśnie te osoby, do których chcesz ją skierować.
  • Masz pewność, że Twoja reklama została dostarczona (ponieważ wyświetliła się konkretnym osobom). Rozliczasz się tylko za efekty. Nie płacisz za coś, czego nie ma.
  • W przypadku, gdy zmienia się Twoja oferta, z reklamą na Facebooku możesz działać bardzo szybko. Wyłączasz jedną kampanię, włączasz drugą i w ciągu kilku dni masz już efekty.

Kiedy reklama na Facebooku jest skuteczna?

  • Reklama jest skuteczna dopiero wtedy, gdy algorytm nauczy się, kim są Twoi klienci, jakie są ich zachowania, jak robią zakupy. To trzeba najpierw przetestować, doprowadzić do zakupu, aby algorytm miał możliwość się tego nauczyć.
  • Żeby reklama była skuteczna, nie wystarczy wydać pieniądze. Trzeba mieć opracowane strategie – marki, treści, produktu, kampanii – bez tego nie ma szans na skuteczną reklamę.

Większość osób, które zastanawiają się, dlaczego im reklama nie działa, zazwyczaj nie mają strategii, odpowiedniego zaplecza, więc nie ma szans, żeby to zadziałało. Pomyśl sama, jeśli robisz reklamę, która kieruje na Twój fanpage, a tam nie ma treści, które zatrzymają odbiorcę, to jak reklama ma być skuteczna?

Pomyśl o reklamie na FB jak o paliwie rakietowym. Możesz mieć to paliwo, ale jeżeli Twoja rakieta jest źle zbudowana, albo jej w ogóle nie ma, to nie wyleci w kosmos.

Masz obawy, czy inwestycja w reklamę się zwróci?

  • Przemyśl dobrze swój budżet, swoje cele, priorytety.
  • Zastanów się nad Twoją strategią i dopiero wtedy dobierz taktyki, które sprawią, że reklama będzie opłacalna. Zauważ, że reklamy sprzedażowe są najczęściej droższe niż np. reklamy na lead magnet, bo ludzie inaczej na nie reagują.
    Przy małym budżecie dobra reklama na lead magnet może pozyskać dla Ciebie potencjalnych klientów, zachęcić do pierwszego kontaktu, co możesz dobrze wykorzystać, jeśli masz odpowiednio skonstruowany lejek sprzedażowy.
  • Przy reklamie łatwo zauważyć, gdzie jest dziura w lejku sprzedażowym, dlatego analizując wyniki reklam jesteś w stanie to wychwycić.
  • Inwestowanie w reklamy nie wymaga dużego budżetu, a w dodatku te wydane pieniądze się zwracają. Reklama buduje Twoją markę, pozycję eksperta, pozyskuje klientów, a Ty możesz tworzyć swoje promocje strategicznie i z wdziękiem.

Jak rozhulać biznes online

Stwórz strategię świetnej marki, zacznij zarabiać online na swojej wiedzy
i pasji!

Przejdź do sklepu Hakerki Sukcesu i zacznij od e-booków, które pomogą Ci w budowaniu rozpoznawalnej marki online.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach

This error message is only visible to WordPress admins

Error: There is no connected account for the user 4672374306 Feed will not update.

Dołącz do grupy

Webinar 12 marca godz 21

 Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię reklam!
xx Marta Krasnodębska, #HakerkiSukcesu

Zapisując się na webinar wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera z serii Hakerki Sukcesu. W każdej chwili możesz się z niego wypisać.

PDF + BEZPŁATNE WARSZTATY ONLINE

 Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię reklam!
xx Marta Krasnodębska, #HakerkiSukcesu

Zapisując się na szkolenie wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera z serii Hakerki Sukcesu. W każdej chwili możesz się z niego wypisać.

Share This