+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

#HakerskiKwadrans odcinek 51

OBEJRZYJ VIDEO

Jak napisać i wypromować e-booka?

Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości

#HakerskiKwadrans

#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Obejrzyj nagranie 51 odcinka – jak napisać i wypromować e-booka.

Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości i wskazówek.

 

#HakerskiKwadrans odcinek 51

Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka

Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00

#HakerskiKwadrans odcinek 51

#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Podsumowanie najważniejszych informacji

Wyzwanie - napisz e-booka w 30 dni

Swój pierwszy e-book napisałam w ciągu 21 dni.

Podręcznik Growth Hacking Framework napisałam w cztery dni, edycja i skład trwały tydzień.

Wydawało mi się, że tak właśnie ten proces wygląda w praktyce, że w taki sposób piszą wszyscy.

Jednak Wasze pytania i doświadczenia uświadomiły mi, że wcale tak nie jest, stąd pomysł na serię live’ów na temat wydawania e-booków.

Będą one związane z wyzwaniem, które zaplanowałam dla Was na kwiecień: Napisz e-booka w 30 dni.

Teraz mamy idealny moment, żeby zacząć działać – założenie sklepu, w którym można w zautomatyzowany sposób sprzedawać odpowiednio zabezpieczone e-booki, jest dzisiaj bajecznie proste i tanie.

Dokładnie o tym wszystkim, jak napisać, wypromować i sprzedawać e-booka piszę w moim najnowszym e-booku: Jak wydać i wypromować e-booka, który ukaże się jeszcze w kwietniu.

Ile czasu potrzeba na napisanie e-booka?

Tyle, ile masz.

Ale przyjmijmy, że miesiąc jest wystarczającym okresem – żeby napisać konspekt, zrobić burzę mózgów, sprawdzić rynek, zrobić research, napisać pierwszy draft, a nawet złożyć pierwszą wersję i oddać ją do korekty.

Czas na dopieszczanie całości będzie później, przy drugiej wersji.

Jak ułożyć plan działania?

  • Zacznij od tytułu. Jeśli nie masz jeszcze pomysłu – wpisz tytułu roboczy, albo napisz okrężnie o czym będzie Twój e-book.
  • Zastanów się, na jaki temat chcesz pisać. Kluczem do sukcesu jest badanie rynku. Przeanalizuj, jakie pytania zadają Twoi odbiorcy, co ich frustruje, o czym oni marzą, jaki mają cel, co chcą osiągnąć. Jeśli zakomunikujesz to w dobry sposób, Twój e-book będzie rozchwytywany, bo będziesz odpowiadała na pytania, wątpliwości, frustracje, które istnieją, zamiast pisać na wymyślone tematy.
  • Pomyśl, po co chcesz pisać tego e-booka, jakie będą 3 atuty Twojego e-booka. Staraj się wbudować marketing w swój produkt. Jeśli stworzysz e-booka, który rozwiąże istotny, pilny problem to on będzie polecany kolejnym osobom i będzie dobrze się sprzedawał.
  • Wypisz sobie cele stworzenia e-booka. Podziel je na cele marketingowe, wizerunkowe i finansowe. Te cele finansowe są bardzo ważne, żeby móc później właściwie go wycenić.
  • Zaplanuj, ile e-book będzie miał stron. Zrób konspekt, określ ilość rozdziałów, przemyśl dodatkowe checklisty, grafiki. Jeśli wydaje Ci się, że napisałaś za mało, zastanów się, czy wyczerpałaś temat. Wróć do pytań, które zadają odbiorcy i przeanalizuj, czy odpowiedziałaś na nie.
  • Wyznacz cenę e-booka. Możesz wyznaczyć to na podstawie minimalnego celu finansowego, albo według mediany tego, co się dzieje na rynku.
  • Zastanów się, jakie dodasz bonusy, aby wartość pakietu była jak najbardziej atrakcyjna. Rozważ nagranie audiobooka, video z instrukcją techniczną, albo pomocne checklisty, które dołączysz do pakietu.
  • Opracuj harmonogram – czyli datę rozpoczęcia promocji przed sprzedażą, datę wysłania do korekty (najlepiej na 2-3 tygodnie przed sprzedażą), datę rozpoczęcia sprzedaży – najlepiej wyznacz ją na 2-3 miesiące do przodu, żeby mieć pierwszy miesiąc na zbieranie informacji i pisanie, drugi na promowanie i 3 na sprzedawanie.

Brand Storytelling - zachwyć swoją marką online!

PREMIERA: 2 eBooki w jednym pakiecie + sesja!

Skorzystaj ze zniżki na pakiet i zyskaj wszystkie eBooki z serii.

Z pierwszej części dowiesz się czym jest storytelling marki i jak używać storytellingu w biznesie online aby stworzyć autentyczny wizerunek marki, poznasz schematy Brand Story, elementy i typy opowiści marki oraz techniki i metodologię storytellingu.

W drugim podręczniku pokażę Ci jak autentycznie kreować markę osobistą, jak stworzyć zaangażowaną społeczność online oraz jak połączyć Brand Story i model biznesowy w spójny wizerunek marki dzięki storytellingowi wizualnemu.

Oba eBooki zawierają schematy strategii, które przeprowadzą Cię krok po kroku przez cały proces tworzenia i promocji marki online z wykorzystaniem technik storytellingu, aby zamienić Brand Story w Brand Experience.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach

This error message is only visible to WordPress admins

Error: There is no connected account for the user 4672374306 Feed will not update.

Dołącz do grupy

Webinar 12 marca godz 21

 Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię reklam!
xx Marta Krasnodębska, #HakerkiSukcesu

Zapisując się na webinar wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera z serii Hakerki Sukcesu. W każdej chwili możesz się z niego wypisać.

PDF + BEZPŁATNE WARSZTATY ONLINE

 Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię reklam!
xx Marta Krasnodębska, #HakerkiSukcesu

Zapisując się na szkolenie wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera z serii Hakerki Sukcesu. W każdej chwili możesz się z niego wypisać.

Share This