+4407784449051 marta@hakerkisukcesu.pl

#HakerskiKwadrans odcinek 49

OBEJRZYJ VIDEO

Jak podnieść ceny, aby nie stracić klientów?

Plus kilka hakerskich ogłoszeń i nowości

#HakerskiKwadrans

#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Obejrzyj nagranie 49 odcinka – jak podnieść ceny, aby nie stracić klientów

Poniżej znajdziesz podsumowanie najważniejszych informacji, nowości
i wskazówek.

#HakerskiKwadrans odcinek 49

Polub mój fanpage, aby nie przegapić kolejnego odcinka

Do usłyszenia w środę o godzinie 13:00

#HakerskiKwadrans odcinek 49

#HakerskiKwadrans to nowy cykliczny cykl merytorycznych szkoleń bez presji i na luzie – pigułka wiedzy, wskazówki ale i okazja aby porozmawiać i poczuć, że nie jesteś sama w swoim biznesie. Dowiesz się także o hakerskich nowościach i ważnych wydarzeniach.
Spotykamy się w środy o godzinie 13:00 czasu polskiego na fanpage Hakerki Sukcesu.

Podsumowanie najważniejszych informacji

Jak nie podnosić cen?

Po pierwsze, nie mów, że podniosłaś ceny, bo wzrósł ZUS, czy płacisz większe podatki – klienta to nie obchodzi, on też płaci podatki, ma opłaty, a zakupy chce wiązać z przyjemnością, odprężeniem. Narzekając i uskarżając się – możesz go odstraszyć, zamiast przekonać, żeby wydał u Ciebie więcej.

Jak podnosić ceny tak, żeby klient się z tego cieszył?

Sposób 1 – Zrób nowy, atrakcyjny pakiet

  • Zrób nowy, atrakcyjny pakiet. To jest bardzo dobry moment, żeby
    zrewolucjonizować swój model biznesowy i trafić do klientów premium. Stwórz natyle wartościowy pakiet, żeby klient chciał go kupić bez względu na cenę. Nieobawiaj się przedstawić wysokiej ceny, bo gdy cena będzie adekwatna do wartości, klient nie będzie wątpił w Twoje umiejętności.
  • Jeżeli masz pakiet standard, spróbuj stworzyć nowy pakiet o 40% droższy.
    Stały klient ma wówczas wybór, może skorzystać z pakietu, który zna, lubi, do którego się przyzwyczaił, albo skorzystać z nowości w wyższej cenie. A gdy zechcesz wycofać stary, tańszy pakiet, zostaw możliwość skorzystania z niego stałym klientom, a nowym osobom daj opcję wykupienia tylko nowego pakietu.
  • Czy warto ograniczać pakiety? Tak. Jeśli pakiet ma niską cenę, a jest bardzo wartościowy i nie wiesz, jak podnieść jego cenę, usuń pewne rzeczy z tego pakietu i zostaw go w starej cenie, żeby klienci, którzy się przyzwyczaili do Twojej oferty i ceny mogli z niej wciąż skorzystać (tyle, że ten pakiet będzie częściowo ograniczony, czegoś w nim nie będzie).

Sposób 2: Podnoś ceny stopniowo dla każdego nowego klienta.

  • Gdy zdobędziesz nowe zlecenie, nowego klienta – po prostu zmieniasz swoją cenę. Troszkę trudniej jest to zrobić, gdy klient nie kupuje u Ciebie jednorazowo, ale regularnie, raz na miesiąc czy kwartał – wtedy ważna jest komunikacja. Możesz wysłać maila do swoich klientów z informacją, że doceniasz ich lojalność i fakt, że kupowali u Ciebie wcześniej, dlatego umożliwiasz im zakup w starej, niższej cenie. Klienci są wówczas zadowoleni i zostają u Ciebie.

Sposób 3: Rozwój marki – postrzegana wartość produktu rośnie wraz z postrzeganą wartością marki.

  • Zbuduj silną, rozpoznawalną, cenioną i podziwianą markę, żeby była gwarancją dobrej jakości. Wiele osób woli zapłacić więcej, ale kupić „lepszą markę”. I nawet gdy ktoś inny ma to samo – taniej, to ludzie wierzą marce, wierzą, że produkty czy usługi znanej marki są dobrej jakości i nie będą musieli płacić dwa razy za to samo.

Jak podnosić ceny na produkty i kursy?

  • Zrobić nową wersję starego. Wprowadzać nowe opakowania, limitowane serie w przypadku produktów fizycznych lub dodawać aktualizacje, jakieś dodatki do produktów cyfrowych.
  • To jest wystarczające, żeby uzasadnić wzrost ceny. Banalne, ale sprawdza się, bo ludzie uwielbiają nowości i łatwiej jest im przekonać się do nowej, bardziej rozbudowanej wersji starego niż do zupełnie nowego produktu czy usługi.

Zgarnij pakiet 3 ebooków!

JAK WYDAĆ I WYPROMOWAĆ E-BOOKA

KUP 3 eBOOKI i sesję w jednym pakiecie ze zniżką!

Skorzystaj ze zniżki na pakiet i zyskaj wszystkie eBooki z serii.

Z pierwszej części dowiesz się jak napisać i stworzyć eBooka, z drugiej jak wycenić i skutecznie wypromować a trzecia część to workbook case study, w którym nie tylko poznasz case study z różnych branż - od programisty poprzez blogerki do adwokata - ale dzięki ćwiczeniom i zadaniom usprawnisz swoją strategię.

Każdy eBook jest wzbogacony o zestaw checklist, schematów i opisów strategii, które przeprowadzą Cię krok po kroku przez cały proces tworzenia i promocji eBooka.

#HakerkiSukcesu to solidna dawka strategii, inspiracji

Łam kod codzienności i buduj biznes i życie wg własnych priorytetów i na własnych zasadach

This error message is only visible to WordPress admins

Error: There is no connected account for the user 4672374306 Feed will not update.

Dołącz do grupy

Webinar 12 marca godz 21

 Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię reklam!
xx Marta Krasnodębska, #HakerkiSukcesu

Zapisując się na webinar wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera z serii Hakerki Sukcesu. W każdej chwili możesz się z niego wypisać.

PDF + BEZPŁATNE WARSZTATY ONLINE

 Dowiedz się, jak to wszystko ogarnąć i zbudować krok po kroku solidną strategię reklam!
xx Marta Krasnodębska, #HakerkiSukcesu

Zapisując się na szkolenie wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera z serii Hakerki Sukcesu. W każdej chwili możesz się z niego wypisać.

Share This